Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni muu amis pääsi yliopistoon?

Vierailija
22.06.2016 |

Mä pääsin. :) Tästähän se työ vasta sit alkaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

Et tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.

Puutaheinää. Amikset pärjää pääsääntöisesti ylioppilaita paremmin yliopistossa.

No ei kai ny?

Amikset hakee lukiolaisia huonommista lähtökohdista, ja joutuu tekemään paljon enemmän työtä ennenkun selättää edes valintakokeet. Jotkut on käynyt oleellisimmat lukiokurssit amiksen ohella, ja toisilla voi olla saman alan tai alaa sivuava tutkinto ammattikoulusta.

Vierailija
22/24 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/24 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, joku nosti tätä, eli aihe ilmeisesti kiinnostaa!

Miten muilla on lähtenyt menemään?

Mulla on lähtenyt tosi kivasti, kavereita olen saanut! Onhan tää jo tähän mennessä ollut erilaista, haasteita on varmasti ollut useimmilla. Olen aika yllättynyt siitä miten huono kirjoitustaito osalla opiskelukavereista on! Ei osata kirjoittaa argumentoivaa esseetä? Moni on myös hukassa kun on ehkäpä ensi kertaa "omillaan", ja joutuu ottamaan oikeasti vastuuta siitä opiskelustaan. Ennen luentoa saa jo selata käsiteltäviä aiheita etukäteen jotta pysyy luennolla mukana. Mitään ei enää kädestäpitäen opeteta.

Mulle suurin haaste on ollut varmaan kulttuuriin sopeutuminen ja oman itseni uudelleenmäärittely. Itse opiskelu on mielestäni ollut ainakin tähän asti mielenkiintoista, mitta vastahan tässä on eka kuukausi takana. Lähinnä tutustumista ja jonkinmoista porukkaa on yritetty luoda.

Olen edelleen aivan innoissani opiskelusta!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä