Meijän naapurin mummo heitti tänää kirveen kaivoon :(
Kommentit (26)
Eikös kirveen kaivoon heittäminen tarkoita yleensä luovuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kirveen kaivoon heittäminen tarkoita yleensä luovuttamista.
Jep. Tarkoitti varmaan, että heitti veivinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kirveen kaivoon heittäminen tarkoita yleensä luovuttamista.
Jep. Tarkoitti varmaan, että heitti veivinsä.
Heitti veivinsä kaivoon? Eihän tässä ole mitään järkeä!
Olen pahoillani enää mieleen tulee Vihdin pyssypappa. Mummo riehuu pihalla kirveen kanssa ja solvaa naapureita. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kirveen kaivoon heittäminen tarkoita yleensä luovuttamista.
Jep. Tarkoitti varmaan, että heitti veivinsä.
Heitti veivinsä kaivoon? Eihän tässä ole mitään järkeä!
Ilman kaivoo eli "heitti veivinsä".
Mutta sehän on vain mukavaa että naapurin mummo rauhoittui.
Huomenna menet ja yhdessä opiskelette että miten ne suomalaiset kansanviisaudet menikään. :)
Ihan sama. Ketä kiinnostaa? Uusi erä mummoja on kytemässä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kirveen kaivoon heittäminen tarkoita yleensä luovuttamista.
Jep. Tarkoitti varmaan, että heitti veivinsä.
Heitti veivinsä kaivoon? Eihän tässä ole mitään järkeä!
Ilman kaivoo eli "heitti veivinsä".
Tai heitti lusikan nurkkaan.
Heitti lusikan nurkkaan? Heitti femmat? Pieraisi kylmän pierun? Otti kyltin alas? Siirtyi hiljaisten terassille? Siirtyi offline?
Vierailija kirjoitti:
Heitti lusikan nurkkaan? Heitti femmat? Pieraisi kylmän pierun? Otti kyltin alas? Siirtyi hiljaisten terassille? Siirtyi offline?
Siirtyi autuaammille metsästysmaille, liittyi ilmavoimiin, potkaisi tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Heitti lusikan nurkkaan? Heitti femmat? Pieraisi kylmän pierun? Otti kyltin alas? Siirtyi hiljaisten terassille? Siirtyi offline?
Teki ikuisen tupakkalakon?
Juu ja kyllä. Naapurin mummot juovat ja polttavat.
Vierailija kirjoitti:
Nukahti sikeään uneen. Ap.
No anna nukkua. Itse en ole kovinkaan vanha, mutta osaan jo arvostaa syvää unta.
Vierailija kirjoitti:
Kevyitä multia mummolle.
Requiescat in pace, mummo.
Minä meinasin monta kertaa heittää kirveeni kaivoon kun olin yliopistossa. Isäni kyttäsi niskassa koko ajan.
Menin sitten myöhemmin käymään mökillä ja kirjaimellisesti heitin kirveen kaivoon.
Sitä ennen isäni oli pitänyt pitkän puheen siitä, miten naisten ei pidä pilkkoa puita.
Vierailija kirjoitti:
Kevyitä multia mummolle.
Kepeät mullat. On loukkaava ilmaisu surua kokevia kohtaan.
Tässä AP:n tapauksessa mummo on ilmeisesti täysissä sielun ja ruumiin voimissaan, koska on todennut, ettei hänen mielipidettään ymmärretä.
Jos oli komposiittivarrellinen fiskars, niin hae pois. Muuten voi jättää sinne.
Ai kirvestä?