Kannattaako tapailua jatkaa, jos mies ei halua seksiä?
Olen nyt tapaillut muutamia kertoja erästä todella ihanaa miestä, joka vaikuttaa olevan kiinnostunut minusta. Mutta hän ei ole kuitenkaan tehnyt minuun minkäänlaista seksuaalista aloitetta. Ei ole yrittänyt yhtään mitään vaikka miten olen yrittänyt näyttää hänelle vihreätä valoa, ja ihan sanonutkin että haluan häntä. Sitten mies sanoi, että ei halua harrastaa seksiä ennen kuin olemme parisuhteessa. Minusta tapailuun kuuluu seksi enkä luultavasti ryhtyisi parisuhteeseen ollenkaan jos en ole saanut tietää millainen mies on sängyssä. Mies on muuten tosi ihana, sosiaalinen ja ihana, eikä ollenkaan ujo, ja mm. järjestänyt miltei kaikki treffimme ja ollut aktiivisempi yhteyden pidossa mutten oikein enään tiedä, mitä ajattelisin hänestä kun ei halua seksiä ennen suhdetta. Ollaan kyllä puhuttu asioita ja mies ei ole mikään kokematonkaan. Hänellä ollut kyllä muutama suhteita ja seksikumppaneita ennen.
Kannattaako minun jatkaa miehen kansa tapailua, mitä mieltä olette?
Kommentit (24)
ehdottomasti kannattaa. kunnon miehillä on muutakin mielessä kuin seksi. Omani pihtasi vuoden, kyllä kaikenlaista muuta tehtiin, mutta myöh. kertoi vain halunneensa olla minusta täysin varma.
Hyvä mies ollut joka tapauksessa, eikä ole syrjähyppyjä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa koeajaa miestä. Sitten ne tulee vain itse ajetuksi ja valittaa miten mies oli vain seksin perässä.
No luuletko ettei osaa perusasioita, jos itsekin sanoit että on pari- ja seksisuhteita ollut alla? Jokainen ihminen on erilainen ja joudut joka tapauksessa opettamaan jotain miehelle, ja hän sinulle. Mistä juuri Sinä pidät, ja mistä Hän pitää. Käyttäkää nyt sitä omaakin järkeä.