Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tapailua jatkaa, jos mies ei halua seksiä?

maaria_337
22.06.2016 |

Olen nyt tapaillut muutamia kertoja erästä todella ihanaa miestä, joka vaikuttaa olevan kiinnostunut minusta. Mutta hän ei ole kuitenkaan tehnyt minuun minkäänlaista seksuaalista aloitetta. Ei ole yrittänyt yhtään mitään vaikka miten olen yrittänyt näyttää hänelle vihreätä valoa, ja ihan sanonutkin että haluan häntä. Sitten mies sanoi, että ei halua harrastaa seksiä ennen kuin olemme parisuhteessa. Minusta tapailuun kuuluu seksi enkä luultavasti ryhtyisi parisuhteeseen ollenkaan jos en ole saanut tietää millainen mies on sängyssä. Mies on muuten tosi ihana, sosiaalinen ja ihana, eikä ollenkaan ujo, ja mm. järjestänyt miltei kaikki treffimme ja ollut aktiivisempi yhteyden pidossa mutten oikein enään tiedä, mitä ajattelisin hänestä kun ei halua seksiä ennen suhdetta. Ollaan kyllä puhuttu asioita ja mies ei ole mikään kokematonkaan. Hänellä ollut kyllä muutama suhteita ja seksikumppaneita ennen.
Kannattaako minun jatkaa miehen kansa tapailua, mitä mieltä olette?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "olla parisuhteessa"? Sinulle? Hänelle?

Vierailija
2/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä seksitaitojakin voi parantaa, että aika heppoisasti olisit nyt jättämässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autoakaan osteta ennen koeajoa.

Jos on paikat kunnossa niin kovaa ajoa sanoi jalkapalloasiantuntija tv-lähetyksessä.

Vierailija
4/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miltä itsestä tuntuu.

Vierailija
5/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas. Mitähän eroa on tapailulla ja parisuhteella. Siitä parisuhteesta ei voi enää poistua??

Vierailija
6/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala siihen parisuhteeseen ja se siitä.

Vierailija
7/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, mutta sinä pilaat jutun vinkumalla. Ok.

Vierailija
8/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies järjestänyt kaikki treffit...mitä niissä pitää järjestää?

Vierailija
9/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mehän se tiedetään mitä sinun pitäisi tehdä.

Vierailija
10/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä taas tyhjästä koko aloitus.

Vierailija
11/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et osaa keskustella. Siitä tuo sinun kiire seksiin tarkoittaa.

Vierailija
12/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin, jos olette vielä tutustumassa toisiinne. Toisaalta en odottaisi kovin pitkään, koska olet voinut päätyä yhteen pihtarimiehen kanssa. Heitä on Suomessa yllättävän paljon ja seksi on ainakin minulle erittäin tärkeää. 

Vierailija
13/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa koeajaa miestä. Sitten ne tulee vain itse ajetuksi ja valittaa miten mies oli vain seksin perässä.

Vierailija
14/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on HIV?

Vierailija
15/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exääni piti vongata kuukausi ennen kuin antoi. Myöhemmin, kun tunsin hänet ja hänen historiansa paremmin, tulin siihen tulokseen että hän halusi varmistua ettei tartuta mitään sp-tautia ja/tai oli lääkekuurilla. Kumia käytimme kyllä ja hän oli sen suhteen tunnollinen, mutta kun vaihtaa naista "lennosta" niin kai se on ihan hyvä ensin kuulostella ettei missään päin oireile.

Vierailija
16/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille kanssa mikään kelpaa. Ensin vingutaan, kun kaikki äijät haluavat vain seksiä ja sitten kun löytyy joku, joka haluaa vakavamman suhteen ennen kuin peittoa heilutellaa, niin sekään ei käy. Ota tästä nyt selvää.

Vierailija
17/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on melko kokematon. En minäkään osaa tehdä aloitetta seksiin. Se tuntuu likaiselta ja väärältä.

Vierailija
18/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "olla parisuhteessa"? Sinulle? Hänelle?

No siis että, ei enää vilkuilla muita vaan ollaan ihan julkisesti pari, niin että ystävät ja perhe tietää meistä. Me emme ole vielä puhuneet mitään sellaista, mutta en minulla ainakaan ole juttua kenenkään muun kanssa.

Vierailija
19/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä seksitaitojakin voi parantaa, että aika heppoisasti olisit nyt jättämässä...

Niin voi, mutta olen joutunut jättämään juttuja kesken ekan sänkykerran jälkeen, koska miehet vain olivat niin huonoja enkä tuntenut mitään kemiaa sängyssä. Ei minulla ole perus asioita kiinnostusta alkaa opettamaan aikuisille miehille.

Vierailija
20/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teille kanssa mikään kelpaa. Ensin vingutaan, kun kaikki äijät haluavat vain seksiä ja sitten kun löytyy joku, joka haluaa vakavamman suhteen ennen kuin peittoa heilutellaa, niin sekään ei käy. Ota tästä nyt selvää.

Teille? Onko ap valittanut aiemmin että kaikki äijät haluavat vain seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi