Miksi ihmiset usein nuuskuttavat mun lähellä?
Silleen vetävät nenään ilmaa "sniif" tai "nuuh nuuh"? Lähtee kohta järki, kun tuota tapahtuu niin usein ja en tajua mille voisin haista koska huolehdin hygieniastani hyvin. Lääkäri sanoi, että en haise millekkään ja kuulemma ihminen ei vedä nenän kautta ilmaa, jos haistaa pahan hajun, vaan nyrpistää nenäänsä tai ottaa nenästä kiinni. No joo, ihan järkeenkäypää, mutta entä jos se haju on vain lievä pahan haju ja siksi ne ihmiset nuuskuttaa tyyliin "mikä täällä tuoksahtaa" Alapäästä haju ei tule, eikä kainaloista. Ainut jonka olen huomannut haisevan välillä, on niska ja päänahka/hiukset. Mutta voiko joku niskan haju tuntua niin kauas? Ja toinen vaihtoehto on, että tuoksun hyvälle ja ihmiset nuuhkii sitä, mutta en käytä yleensä hajuvesiä vaan vain tuoksullisia hygieniatuotteita. Auttakaa mua nyt, kun mulla lähtee kohta järki kun kaikki vieraat ihmiset nuuskuttaa mun lähellä. 😣
Kommentit (38)
Tuoksulliset hygieniatuotteet tuoksuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne niin paljon, että muut haistaa? ap
Piti ihan kielitoimiston sanakirjasta käydä tarkistamassa, onko suomen kielessä todellakin verbi "nuuskuttaa". Ei ole.
Ei tuo vielä mitään mutta kun ukko tunki persiiseen kiinni munallaan keskellä julkista paikkaa, jossa otetaan tuotteita hyllystä...lähimaillakaan ei ollut tungosta, vaan niin se tuli vaan takaa yllättämään.Voi oksetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne niin paljon, että muut haistaa? ap
Siis nehän haisevat niin paljon, että niistä jää tuoksuvana hissiin.
Lakkaa käyttämästä tuoksullisia hygieniatuotteita. Tulee itsellesikin parempi olo.
Haukun seuraavan nuuskuttajan, niin menny hermo tuohon kiusaamiseen. ap
Käytätkö todella montaa erilaista hajustettua hygieniatuotetta? Hajustettu dödö, hajustettu shampoo, hajustettu hoitoaine, hajustettu kosteusvoide, hajustettu suihkusaippua? Voi olla se hajujen sekamelska, jota ihmiset nuuskivat ja ihmettelevät. Vielä jos on vaatteet pesty hajustetulla pesuaineella niin avot.
Meidän äiti ainakin oikein nuuhkii ilmaa, jos haistaa jonkin epämiellyttävän hajun. Ikään kuin varmistuakseen, että kyllä, pahalle haisee, hyhhhyh!
Vierailija kirjoitti:
Meidän äiti ainakin oikein nuuhkii ilmaa, jos haistaa jonkin epämiellyttävän hajun. Ikään kuin varmistuakseen, että kyllä, pahalle haisee, hyhhhyh!
Joo mun mies myös. Musta se on ärsyttävää että pitää tolla tavalla korostaa että nyt haisee :D
Vierailija kirjoitti:
Outo äiti sulla. Haluaa oikein haistella sitä pahaa hajua. ap
Sinulla on niin miellyttävät feromonit, ettei sinua yksinkertaisesti voi olla nuuskuttelematta :)
Näillä helteillä hiuksissa ja niskassa on joku haju. Käytätkö tekokuitupäähinettä?
Haisenko teille asti? 😂 ap