Herpespaniikki; voiko tarttua näin.
Olen tapaillut miestä muutaman kk:n ajan ja seksiä olemme harrastaneet aina kondomin kanssa. Miehellä on aika paljon seksikumppaneita menneisyydessään. Nyt itselleni on iskenyt herpespaniikki vaikka mies on sanonut ettei ole. Voiko herpes tarttua niin, että elimemme ovat toisiaan vasten (ei sisäkkäin) esileikin aikana? Ei mitään vastakkain hieromista tms vaan ohimennen koskettavat toisiaan.... Pelkään aivan hirveästi herpeksen tarttumista alapäähän, että lähes yöunet on menneet.
Kommentit (22)
No ei se terveys nyt mihinkään yhdestä herpeksestä mene! Siskollani on ollut herpes huulessa 5-vuotiaasta asti ja hyvin tuo pärjää. Ehkä kerran vuodessa on huuli on pahan näköinen, alapäässä olevaa herpestä ei ulkopuoliset edes näe.
Olen huomenna menossa. Olen tällä hetkellä vaan niin paniikissa, että lähes vaikea hengittää ☹️ Ja jollaisena tämän vaikka pöntön kautta saisi niin en pystyisi ikinä elämään itseni kanssa. Nytkin jo itkettää pelkkä ajatus aivan hirveästi 😢 Jos olisin tiennyt millaisen miehen kanssa olen tekemisissä niin en ikinä olisi sänkyyn mennyt. En hypi sängystä toiseen ja käytän tunnollisesti ehkäisyä. Ihan kamalaa jos olen tuollaisen takia laittanut terveyteni alttiiksi saati lapsen 😕