Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herpespaniikki; voiko tarttua näin.

Vierailija
21.06.2016 |

Olen tapaillut miestä muutaman kk:n ajan ja seksiä olemme harrastaneet aina kondomin kanssa. Miehellä on aika paljon seksikumppaneita menneisyydessään. Nyt itselleni on iskenyt herpespaniikki vaikka mies on sanonut ettei ole. Voiko herpes tarttua niin, että elimemme ovat toisiaan vasten (ei sisäkkäin) esileikin aikana? Ei mitään vastakkain hieromista tms vaan ohimennen koskettavat toisiaan.... Pelkään aivan hirveästi herpeksen tarttumista alapäähän, että lähes yöunet on menneet.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi epäilet että miehellä olisi jokin tauti?  Onko oireita?

Olemme eronneet ja kävi ilmi, että mies on tapaillut viime aikoina toistakin naista. Limakalvoni ovat kuivat yleensäkin, nyt alapäässä ollut kirvelyä. En ole mitään rakkuloita onnistunut löytämään, mutta alapäätä on mahdoton tutkia tarkasti itse. Nyt jo varmaan henkisestä paineesta johtuen koko alapäässäsi on vaikka mitä tuntemuksia. Jos kyseisen taudin olen suojautumisesta huolimatta saanut alapäähäni niin en aio jatkaa elämää sen kanssa.

Ihan tästä lonkalta heitän ajatuksen, että entä jos kävisit testeissä.

Olen huomenna menossa. Olen tällä hetkellä vaan niin paniikissa, että lähes vaikea hengittää ☹️ Ja jollaisena tämän vaikka pöntön kautta saisi niin en pystyisi ikinä elämään itseni kanssa. Nytkin jo itkettää pelkkä ajatus aivan hirveästi 😢 Jos olisin tiennyt millaisen miehen kanssa olen tekemisissä niin en ikinä olisi sänkyyn mennyt. En hypi sängystä toiseen ja käytän tunnollisesti ehkäisyä. Ihan kamalaa jos olen tuollaisen takia laittanut terveyteni alttiiksi saati lapsen 😕

Vierailija
22/22 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se terveys nyt mihinkään yhdestä herpeksestä mene! Siskollani on ollut herpes huulessa 5-vuotiaasta asti ja hyvin tuo pärjää. Ehkä kerran vuodessa on huuli on pahan näköinen, alapäässä olevaa herpestä ei ulkopuoliset edes näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi