Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen keskellä ruuhkaista aulaa

Vierailija
21.06.2016 |

Yksityisen lääkäriaseman vastaanotolla äiti kehtasi keskellä ruuhkaista aulaa vetää tissinsä esiin ja roikotteli kaikkien nähtävillä paljaana ennenkuin otti vauvan edes syliinsä. Imetti 45min lasta ilman minkäänlaista suojaa keskellä aulaa, jossa paljon ihmisiä odottamassa lääkärille. Mielestäni hieman asiatonta, kun täältä löytyy suojaisempia nurkkiakin ja lasten nurkkaus erikseen jossa saisi rauhassa olla.

Itselläni ei mitään sitä vastaan ole että lapsensa ruokkii mutta olisi nyt vähän suojaisemman paikan valinnut tai edes jonkun harson suojaksi. Aulassa niin paljon vaivaantuneita ihmisiä tästä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapausta näkemättä muistan tas syyn miksi en tykkää lapsiperheistä; aina mennään tuolla "minä ja minun ja minun lapseni oikeudet!!" -asenteella muista välittämättä. Huudellaan ymmärrystä ja oikeutusta, mutta annapa olla, kun itse yrität tätä... Mieleeni tulee esimerkki parin viikon takaa kauppakeskuksen vessasta, johon oli pitkät jonot. Olin itse jo seuraavana jonosa, kun jonon ohi puskee äiti lapsensa ja pakko päästä pissalle, koska lapsella on pissahätä. Totesin tähän myös itse pidättäväni viimeistä päivä ja että minun on pakko mennä ensin, etten päästä housuihini. Siinähän sitä sitten oltiin taas itsekästä ja muuta.

Miksi tuon lapsen vessahätä menee omani edelle? Aikuinen toki osaa pidättää paremmin, mutta sen verran oli jo hätä, että en olisi pystynyt.

Vierailija
22/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapausta näkemättä muistan tas syyn miksi en tykkää lapsiperheistä; aina mennään tuolla "minä ja minun ja minun lapseni oikeudet!!" -asenteella muista välittämättä. Huudellaan ymmärrystä ja oikeutusta, mutta annapa olla, kun itse yrität tätä... Mieleeni tulee esimerkki parin viikon takaa kauppakeskuksen vessasta, johon oli pitkät jonot. Olin itse jo seuraavana jonosa, kun jonon ohi puskee äiti lapsensa ja pakko päästä pissalle, koska lapsella on pissahätä. Totesin tähän myös itse pidättäväni viimeistä päivä ja että minun on pakko mennä ensin, etten päästä housuihini. Siinähän sitä sitten oltiin taas itsekästä ja muuta.

Miksi tuon lapsen vessahätä menee omani edelle? Aikuinen toki osaa pidättää paremmin, mutta sen verran oli jo hätä, että en olisi pystynyt.

Aikuinen myös osaa käydä kotona pisulla. Jos on siis ajatteleva yksilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen lapsen vessahätä menee yleensä muiden ohitse ihan pidätyskyvyn mukaan. Sinäkin olet ollut lapsi. Hyvä, että sanoit, että itselläsi on kova hätä, sen olisi pitänyt riittää äidille. On meidän kaikkien etu, että lapsia (myös sinua aikanaan) sosiaalistettiin ja vietiin paikkoihin, eikä kasvatettu missään tuvannurkassa. Näkihän sen, mitä niistä tulee. 

Ja taas imettäminen? Ei se ole mitään minä ensin, mitä väliä muista-touhua. Se on ihan sinun oma projektiosi. Imettäminen on vain lapsen ruokkimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän