Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavis mies ei netistä seuraa löydä

Vierailija
21.06.2016 |

Tuntuu täysin turhalta tää nettideittailu kun naisilla on järjettömät ulkonäkö kriteerit miesten suhteen vaikkei itse olisikaan niin kaunis. Oon nyt viimeaikoina pistäny viestii deittisivustolla varmaan 100 eri naiselle ja vain muutama nainen vaivautunut vastamaan jotain. En tiedä olenko sitten nii ruma vai mikä mättää ku naiset ei kiinnostu. Muutamalle treffeille päässy viimevuoden aikana mutta heti ekoilla treffeillä tullut pakit. Kyllä alkaa vituttaa tää seksin puutteessa eläminen. Naiset ei tätä voi ymmärtää kun saavat seksiä milloin haluavat. Pakko kai alkaa etsiä huoria kun ei ilmaiseksi saa seksiä.
M25

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha näistä on AP naisille mitään sanoa. Ei heitä kiinnosta ja eivät he mitään asiasta ymmärrä.

Kyllä monikin nainen ymmärtää ja heitä kiinnostaa, mutta tällä palstalla uhrin status on varattu naisille.

Vierailija
22/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä naisia haukutaan osaamattomiksi ja ties miksi. Onko teillä haukkujamiehillä sitten omakohtaista kokemusta millaista on olla naisena nettideittailemassa kun noin hyvin tiedätte?

On ällömiehiä, on seksinperässä juoksijoita, on niitä fiksuja ja komeita joille ei kelpaa kuin se 0,1% naistarjonnasta. Tavisnainen jää ilman ellei käy mieletön munkki.

T: Se 6 vuotta nettideiteillä turhaan käynyt.

Et vaan osaa. Kait niitä nettideitti for dummies guideja on naisillekin. Lue sellaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyvempi kuva liitteeks..;)

Vierailija
24/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä naisia haukutaan osaamattomiksi ja ties miksi. Onko teillä haukkujamiehillä sitten omakohtaista kokemusta millaista on olla naisena nettideittailemassa kun noin hyvin tiedätte?

On ällömiehiä, on seksinperässä juoksijoita, on niitä fiksuja ja komeita joille ei kelpaa kuin se 0,1% naistarjonnasta. Tavisnainen jää ilman ellei käy mieletön munkki.

Et vaan osaa. Kait niitä nettideitti for dummies guideja on naisillekin. Lue sellaisia. 

Kerropa toki mistä sellaisia löytäisi? Tai väännä ihan rautalangasta mitä voisin tehdä? Kroppa on treenattu, korkeakoulutus hankittu, olen tehnyt aloitteita, olen ollut kiinnostunut.

Näiden keskustelujen perusteella vanhapiikuus on kyllä paljon parempi vaihtoehto kuin yrittää enää yhtään mitään.

Vierailija
25/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa toki mistä sellaisia löytäisi? Tai väännä ihan rautalangasta mitä voisin tehdä? Kroppa on treenattu, korkeakoulutus hankittu, olen tehnyt aloitteita, olen ollut kiinnostunut.

Näiden keskustelujen perusteella vanhapiikuus on kyllä paljon parempi vaihtoehto kuin yrittää enää yhtään mitään.

Kyllähän sun korkeakoulutettuna pitää kuitenkin tilastoja sen verran kunnioittaa ja nähdä että ne ovat puolellasi. Kaiken järjen mukaan laatunaisen, kuulostat sellaiselta, pitäisi löytää mies nettideitiltä. Eli jos jossain on vika, niin se on luultavasti sinun omissa toimintatavoissasi. Todennäköisesti lähestyt tai reagoit väärien miesten yhteydenottoihin. Muista että tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Mitä olen nettideittailun onnistusmitarinoita lukenut, niin yleensä se on mennyt niin että itse alku ja profiilit eivät ole olleet kovinkaan häävit, mutta livenä on sitten toiminut. 

Vierailija
26/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nettideitestähän löytää vain nettiseuraa, mitäs iloa siitä on liveseuraa etsivälle?

Onko jollain nettideitti saitilla tosiaan sellaiset säännöt, jotka sallivat yhteydenoton livenäkin, siis ilman anonymiteettiä, puh nron, nimen, osoitteen, sähköpostin, tapaamispaikan tai linkin jakelemisen?

Eipä kyllä sellaista ole vielä vastaan tullut, vaan jokaisen sääntöjen mukaan sellaisen yrityskin johtaa käyttöliittymän välittömään lopettamiseen, eikä kukaan edes näe sellaista sääntöjen vastaista viestiä.

Vierailija
27/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tavallinen.

Vierailija
28/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan noita virheitä on ihan riittämiin..

Vierailija
29/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sun korkeakoulutettuna pitää kuitenkin tilastoja sen verran kunnioittaa ja nähdä että ne ovat puolellasi. Kaiken järjen mukaan laatunaisen, kuulostat sellaiselta, pitäisi löytää mies nettideitiltä. Eli jos jossain on vika, niin se on luultavasti sinun omissa toimintatavoissasi. Todennäköisesti lähestyt tai reagoit väärien miesten yhteydenottoihin. Muista että tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Mitä olen nettideittailun onnistusmitarinoita lukenut, niin yleensä se on mennyt niin että itse alku ja profiilit eivät ole olleet kovinkaan häävit, mutta livenä on sitten toiminut. 

Tilastomatematiikkaa opiskelleena tiedän kyllä. Tosiasia kuitenkin on että todennäköisyydet ovat vain todennäköisyyksiä ja oman kokemuksen perusteella alan pikkuhiljaa uskoa kohtaloon - jotkut vain jäävät yksin.

Tähän kuuteen vuoteen on mahtunut lukuisia pettymyksiä eikä lainkaan onnistumisia. Ne ainoat kerrat kun olen jutellut kiinnostavan ja normaalin oloisen tyypin kanssa on lopulta käynyt ilmi että olen toisella tai kolmannella varasijalla. Kiinnostun niistä nörtin oloisista hiljaisista tyypeistä jotka paljastuvat lopulta nirsoiksi pelimiehiksi. Turha ottaa edes yhteyttä niihin meneväisiin seikkailijatyyppeihin koska itse viihdyn parhaiten kotona ja lähimetsissä.

Kiitos kuitenkin.

Vierailija
30/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä. Jättäydyn siis sossun asiakkaaksi, lihon 70kg enkä tee enää lainkaan aloitteita tai kiinnostu vastapuolesta. Menestys taattu, oletan.

Vierailija
31/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä. Jättäydyn siis sossun asiakkaaksi, lihon 70kg enkä tee enää lainkaan aloitteita tai kiinnostu vastapuolesta. Menestys taattu, oletan.

Totta, liian sliippiä pidetään vouhakkeena!

Vierailija
32/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja mainitsi ensi oman kelpaamattomuutensa suhteeseen, sen jälkeen ilmaisi selvästi kuinka on seksin perässä, tuosta viestistä saa helposti sen vaikutelman että hän etsii pelkkää panoa, mitä suurin osa naisista ei halua pelkkää seksiä vaan he etsivät ensisijaisesti parisuhdetta. Aloittajan ongelma on siinä että hän vaikuttaa liian epätoivoiselta ja seksiävonkaavalta, tuollainen paistaa helposti läpi ja on iso turn off kenelle tahansa naiselle. Olisikohan niin että aloittaja sittenkin tavoittelee niitä naisia, joille satelee yhteydenottoja toinen toistaan komeammilta miehiltä? Kannattaisiko yrittää niitä vähemmän suosittuja naisia? Koska heitäkin nimittäin on.

Vierailija
33/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin jotain laatu-ukkoja nettipalstoilla... Jossain päin maata on jonkin ikäisiä, mut ei lähellä omaa ikää ja muuten lähiseudulla. On varattuja, pelkkää seksiä hinkuvia, satunnaistapailijoita, kirjoitustaidottomia, susirumia jne. jne. Jos ne kelpaa  parisuhdetta hakevalle naiselle, miehiä riittää.

Vierailija
34/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu täysin turhalta tää nettideittailu kun naisilla on järjettömät ulkonäkö kriteerit miesten suhteen vaikkei itse olisikaan niin kaunis. Oon nyt viimeaikoina pistäny viestii deittisivustolla varmaan 100 eri naiselle ja vain muutama nainen vaivautunut vastamaan jotain. En tiedä olenko sitten nii ruma vai mikä mättää ku naiset ei kiinnostu.

Suosittelisin näyttämään deittiprofiiliasi ja noita viestejä vaikkapa jollekin naispuoliselle ystävälle ja pyytämään neuvoa. Todennäköisesti se vika ei ole ulkonäkö vaan esimerkiksi kuvavalinnat, huonosti kirjoitettu profiili, tyhmät tai geneeriset keskustelunavaukset tai jotain muuta vastaavaa.

M33

Vierailija
35/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei netissä ole kuin yhäreitä.

Vierailija
36/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä seuran hakeminen on vaikeaa jos ei ole hyvännäköinen, oli sitten mies tai nainen. Oikeassa elämässä et näe niin paljon hyvännäköisiä ihmisiä kuin netissä, johtuen filttereistä ja kovasta panostuksesta ulkonäköön sillä hetkellä kun kuva otetaan. Koska netissä on paljon hyvännäköisiä ihmisiä on paljon helpompi ohittaa ne tavikset. Käsittääkseni netissä enimmäkseen seuraa hakee nuoret ihmiset joille se ulkonäkö muutenkin taitaa merkata eniten. Eli jos ei ole kaunis tai komea niin melkeimpä netissä tulee vaan pahempi mieli kuin jos olisi yrittämättä kokonaan.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
37/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu täysin turhalta tää nettideittailu kun naisilla on järjettömät ulkonäkö kriteerit miesten suhteen vaikkei itse olisikaan niin kaunis. Oon nyt viimeaikoina pistäny viestii deittisivustolla varmaan 100 eri naiselle ja vain muutama nainen vaivautunut vastamaan jotain. En tiedä olenko sitten nii ruma vai mikä mättää ku naiset ei kiinnostu.

Suosittelisin näyttämään deittiprofiiliasi ja noita viestejä vaikkapa jollekin naispuoliselle ystävälle ja pyytämään neuvoa. Todennäköisesti se vika ei ole ulkonäkö vaan esimerkiksi kuvavalinnat, huonosti kirjoitettu profiili, tyhmät tai geneeriset keskustelunavaukset tai jotain muuta vastaavaa.

M33

Mistä tulee käsitys, että nainen automaattisesti osaisi antaa vinkkejä? Toki joku voikin osata, mutta samanlaista sontaa ne naisten profiilit ovat kuin miestenkin. Ihan samalla tavalla voisit näyttää miehelle jolla homma toimii. Tosin todennäköisesti, et saa kummaltakaan mitään mullistavia vinkkejä. Vähän sama kuin viet cv:n jollekin alan asiantuntijalle ja hän sanoo sen olevan kunnossa. Työtarjouksia ei siltikään tule.

Vierailija
38/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastomatematiikkaa opiskelleena tiedän kyllä. Tosiasia kuitenkin on että todennäköisyydet ovat vain todennäköisyyksiä ja oman kokemuksen perusteella alan pikkuhiljaa uskoa kohtaloon - jotkut vain jäävät yksin.

Tähän kuuteen vuoteen on mahtunut lukuisia pettymyksiä eikä lainkaan onnistumisia. Ne ainoat kerrat kun olen jutellut kiinnostavan ja normaalin oloisen tyypin kanssa on lopulta käynyt ilmi että olen toisella tai kolmannella varasijalla. Kiinnostun niistä nörtin oloisista hiljaisista tyypeistä jotka paljastuvat lopulta nirsoiksi pelimiehiksi. Turha ottaa edes yhteyttä niihin meneväisiin seikkailijatyyppeihin koska itse viihdyn parhaiten kotona ja lähimetsissä.

Kiitos kuitenkin.

No tässä minullakin menee metsään. Tälläkin palstalla aina jankataan, että pitää keskittyä niihin tavallisiin miehiin, eikä niihin pintaliitäjähunkseihin. Mutta samalla tavalla tulee pettymyksiä niistä kömpelöistä ja ujoista taviksistakin.

Vierailija
39/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja mainitsi ensi oman kelpaamattomuutensa suhteeseen, sen jälkeen ilmaisi selvästi kuinka on seksin perässä, tuosta viestistä saa helposti sen vaikutelman että hän etsii pelkkää panoa, mitä suurin osa naisista ei halua pelkkää seksiä vaan he etsivät ensisijaisesti parisuhdetta. Aloittajan ongelma on siinä että hän vaikuttaa liian epätoivoiselta ja seksiävonkaavalta, tuollainen paistaa helposti läpi ja on iso turn off kenelle tahansa naiselle. Olisikohan niin että aloittaja sittenkin tavoittelee niitä naisia, joille satelee yhteydenottoja toinen toistaan komeammilta miehiltä? Kannattaisiko yrittää niitä vähemmän suosittuja naisia? Koska heitäkin nimittäin on.

Mistähän tämmösiä vähemmän suosittuja naisia löytyy? Pistin noin 50kg ylipainoiselle muutenkin keskitasoa alempana ulkonäöltään olevalle naiselle viestiä ja en saanut edes vastausta, kun hänellekkin niin paljon kirjoittelevat. Pistin myös kauniille hoikalle naiselle viestiä ja hän sentään vastasi ettei kiinnosta.

Vierailija
40/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Netistä seuran hakeminen on vaikeaa jos ei ole hyvännäköinen, oli sitten mies tai nainen. Oikeassa elämässä et näe niin paljon hyvännäköisiä ihmisiä kuin netissä, johtuen filttereistä ja kovasta panostuksesta ulkonäköön sillä hetkellä kun kuva otetaan. Koska netissä on paljon hyvännäköisiä ihmisiä on paljon helpompi ohittaa ne tavikset. Käsittääkseni netissä enimmäkseen seuraa hakee nuoret ihmiset joille se ulkonäkö muutenkin taitaa merkata eniten. Eli jos ei ole kaunis tai komea niin melkeimpä netissä tulee vaan pahempi mieli kuin jos olisi yrittämättä kokonaan.

Terveisin Naispelko23

Eikös tavikset juuri ole niitä hyvännäköisiä, eli tavallisen näköisiä? Kauniit, komeat ja rumat on sitten erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä