Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavis mies ei netistä seuraa löydä

Vierailija
21.06.2016 |

Tuntuu täysin turhalta tää nettideittailu kun naisilla on järjettömät ulkonäkö kriteerit miesten suhteen vaikkei itse olisikaan niin kaunis. Oon nyt viimeaikoina pistäny viestii deittisivustolla varmaan 100 eri naiselle ja vain muutama nainen vaivautunut vastamaan jotain. En tiedä olenko sitten nii ruma vai mikä mättää ku naiset ei kiinnostu. Muutamalle treffeille päässy viimevuoden aikana mutta heti ekoilla treffeillä tullut pakit. Kyllä alkaa vituttaa tää seksin puutteessa eläminen. Naiset ei tätä voi ymmärtää kun saavat seksiä milloin haluavat. Pakko kai alkaa etsiä huoria kun ei ilmaiseksi saa seksiä.
M25

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syy miksi miesten ei kannata deittisaiteilla pyöriä.

Vierailija
42/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tavisnainen. Mua haluttiin vain panokaveriksi. Sain muutaman viestin. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja mainitsi ensi oman kelpaamattomuutensa suhteeseen, sen jälkeen ilmaisi selvästi kuinka on seksin perässä, tuosta viestistä saa helposti sen vaikutelman että hän etsii pelkkää panoa, mitä suurin osa naisista ei halua pelkkää seksiä vaan he etsivät ensisijaisesti parisuhdetta. Aloittajan ongelma on siinä että hän vaikuttaa liian epätoivoiselta ja seksiävonkaavalta, tuollainen paistaa helposti läpi ja on iso turn off kenelle tahansa naiselle. Olisikohan niin että aloittaja sittenkin tavoittelee niitä naisia, joille satelee yhteydenottoja toinen toistaan komeammilta miehiltä? Kannattaisiko yrittää niitä vähemmän suosittuja naisia? Koska heitäkin nimittäin on.

Mistähän tämmösiä vähemmän suosittuja naisia löytyy? Pistin noin 50kg ylipainoiselle muutenkin keskitasoa alempana ulkonäöltään olevalle naiselle viestiä ja en saanut edes vastausta, kun hänellekkin niin paljon kirjoittelevat. Pistin myös kauniille hoikalle naiselle viestiä ja hän sentään vastasi ettei kiinnosta.

En ole tuo jolle vastasit, mutta itse en ainakaan vastaa sellaisille miehille, jotka ovat ulkonäöllisesti minua ylempää tasoa. Tuntisin itseni vähäpätöiseksi ja rumaksi heidän rinnallaan.

Vierailija
44/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nainen luulee tapailevansa "hiljaista, nörttimäistä miestä" ei tarkoita, että nainen todellisuudessa tapailisi sellaista. Kun muistelen aikaani tkk:lla, niin meillä oli ryhmät täynnä tuollaisia oikeasti nörttimäisiä ja hiljaisia miehiä, ikisinkkuja luonnollisesti. Suurin osa varmaan yhtä tänäkin päivänä. Koko ajatus, että he olisivat naisten suhteen jotain pelimiehiä ja nirsoja on niin naurettava, että hihittelen täällä tälläkin hetkellä.

Vierailija
45/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen etsii parisuhdetta ja ekoilla treffeillä selviää, että sinä etsit vain seksisuhdetta, niin ei niitä toisia treffejä tule.

Vierailija
46/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, ei se naisille ole yhtään sen helpompaa. Ainoa ero tässä on että noin keskimäärin miehet haluavat enemmän seksiä, naiset taas pitkäaikaisemman suhteen. Naiset saavat seksiä helpommin mutta eivät suhdetta ja toisinpäin.

Olen hoikka perusnätti nainen, hakenut seuraa netistä ikävuodet 22-28 enkä ole ketään löytänyt. Seksiä kyllä saisi muttakun en irtosuhteita halua, haluaisin vain sen yhden jonka kanssa sänkyhommia harrastaa.

Mene huoriin jos pelkkää seksiä haluat.

Kyllä miehille on myös parisuhteen löytäminen naista selvästi vaikeampaa. Isompi osa yli 40-vuotiaista miehistä kuin naisista on lapsettomia.

Vierailija
47/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että nainen luulee tapailevansa "hiljaista, nörttimäistä miestä" ei tarkoita, että nainen todellisuudessa tapailisi sellaista. Kun muistelen aikaani tkk:lla, niin meillä oli ryhmät täynnä tuollaisia oikeasti nörttimäisiä ja hiljaisia miehiä, ikisinkkuja luonnollisesti. Suurin osa varmaan yhtä tänäkin päivänä. Koko ajatus, että he olisivat naisten suhteen jotain pelimiehiä ja nirsoja on niin naurettava, että hihittelen täällä tälläkin hetkellä.

joo ihan naurettavaa väittää, että hiljaisella nörttimiehellä on naisia varasijoilla :D

Vierailija
48/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja mainitsi ensi oman kelpaamattomuutensa suhteeseen, sen jälkeen ilmaisi selvästi kuinka on seksin perässä, tuosta viestistä saa helposti sen vaikutelman että hän etsii pelkkää panoa, mitä suurin osa naisista ei halua pelkkää seksiä vaan he etsivät ensisijaisesti parisuhdetta. Aloittajan ongelma on siinä että hän vaikuttaa liian epätoivoiselta ja seksiävonkaavalta, tuollainen paistaa helposti läpi ja on iso turn off kenelle tahansa naiselle. Olisikohan niin että aloittaja sittenkin tavoittelee niitä naisia, joille satelee yhteydenottoja toinen toistaan komeammilta miehiltä? Kannattaisiko yrittää niitä vähemmän suosittuja naisia? Koska heitäkin nimittäin on.

Mistähän tämmösiä vähemmän suosittuja naisia löytyy? Pistin noin 50kg ylipainoiselle muutenkin keskitasoa alempana ulkonäöltään olevalle naiselle viestiä ja en saanut edes vastausta, kun hänellekkin niin paljon kirjoittelevat. Pistin myös kauniille hoikalle naiselle viestiä ja hän sentään vastasi ettei kiinnosta.

En ole tuo jolle vastasit, mutta itse en ainakaan vastaa sellaisille miehille, jotka ovat ulkonäöllisesti minua ylempää tasoa. Tuntisin itseni vähäpätöiseksi ja rumaksi heidän rinnallaan.

Eli nämä vähemmän suositut naiset ovat niitä kauniita naisia. Ok, nyt selvis sitten sekin.

Vierailija
49/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen etsii parisuhdetta ja ekoilla treffeillä selviää, että sinä etsit vain seksisuhdetta, niin ei niitä toisia treffejä tule.

panosuhteen ehdottaminen tehoaa yhtä hyvin kuin peniskuvien lähettäminen. Pakko olla joko alfa tai pitää naisen mielenkiintoa yllä parisuhdeleikeillä.

Vierailija
50/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu :D 

Vierailija
51/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää ketju päivittää niin hitaasti? Menee monta minuuttia ennen kuin alkaa näkyä vastaukset.

Vierailija
52/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tää ketju päivittää niin hitaasti? Menee monta minuuttia ennen kuin alkaa näkyä vastaukset.

Et ole menettänyt mitään.

Vierailija
53/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistähän sen voi tietää, kuka on sitten sellainen "oikea" hiljainen nörttimies. Tämähän se ongelma on.

Vierailija
54/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole sopivaa, että työpaikoilla ja kadulla aletaan iskemään ketään, saatika terveyskeskuksessa, jossa eräs mies alkoi vinkkailemaan silmää minulle ja tuli juttelemaan.

Vierailija
55/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu :D 

Miettikäähän kun ois toisinpäin. Miehenä tulis joku 800vastausta melkein samantien. Sitten siitä vaan katselis kaikista parhaimman näkösen naisen joka vaikuttaa fiksulta. Ei ois kovin montaa sinkkumiestä olemassa.

Vierailija
56/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä vähemmän suositut naiset ovat niitä kauniita naisia. Ok, nyt selvis sitten sekin.

Nyt en kyllä ymmärrä, miten pystyit päättelemään viestistäni tuollaista? Sanoin, että en vastaa sellaisille miehille, jotka ovat minua paremmannäköisiä, koska tuntisin itseni entistä rumemmaksi heidän rinnallaan. Niin miten vedit siitä johtopäätöksen, että vähemmän suositut naiset ovat niitä kauniita?

Vierailija
57/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, ei se naisille ole yhtään sen helpompaa. Ainoa ero tässä on että noin keskimäärin miehet haluavat enemmän seksiä, naiset taas pitkäaikaisemman suhteen. Naiset saavat seksiä helpommin mutta eivät suhdetta ja toisinpäin.

Olen hoikka perusnätti nainen, hakenut seuraa netistä ikävuodet 22-28 enkä ole ketään löytänyt. Seksiä kyllä saisi muttakun en irtosuhteita halua, haluaisin vain sen yhden jonka kanssa sänkyhommia harrastaa.

Mene huoriin jos pelkkää seksiä haluat.

Kyllä miehille on myös parisuhteen löytäminen naista selvästi vaikeampaa. Isompi osa yli 40-vuotiaista miehistä kuin naisista on lapsettomia.

Voisikohan tuolla olla mitään tekemistä sen kanssa että naiset voivat helpommin hankkia lapsen yksin kuin miehet? Ei parisuhteella ole välttämättä mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
58/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu täysin turhalta tää nettideittailu kun naisilla on järjettömät ulkonäkö kriteerit miesten suhteen vaikkei itse olisikaan niin kaunis. Oon nyt viimeaikoina pistäny viestii deittisivustolla varmaan 100 eri naiselle ja vain muutama nainen vaivautunut vastamaan jotain. En tiedä olenko sitten nii ruma vai mikä mättää ku naiset ei kiinnostu.

Suosittelisin näyttämään deittiprofiiliasi ja noita viestejä vaikkapa jollekin naispuoliselle ystävälle ja pyytämään neuvoa. Todennäköisesti se vika ei ole ulkonäkö vaan esimerkiksi kuvavalinnat, huonosti kirjoitettu profiili, tyhmät tai geneeriset keskustelunavaukset tai jotain muuta vastaavaa.

M33

Mistä tulee käsitys, että nainen automaattisesti osaisi antaa vinkkejä? Toki joku voikin osata, mutta samanlaista sontaa ne naisten profiilit ovat kuin miestenkin. Ihan samalla tavalla voisit näyttää miehelle jolla homma toimii. Tosin todennäköisesti, et saa kummaltakaan mitään mullistavia vinkkejä. Vähän sama kuin viet cv:n jollekin alan asiantuntijalle ja hän sanoo sen olevan kunnossa. Työtarjouksia ei siltikään tule.

Ihan kokemuksesta tiedän, että kaksikymppiset miehet ovat usein sosiaalisilta taidoiltaan vielä aika pihalla eivätkä todellakaan osaa ajatella asioita mistään muusta perspektiivistä kuin omastaan. Voisin lyödä vetoa, että aloittajan lähestymistavassa on yksinkertaisesti jotain pahasti pielessä ja rehellinen ulkopuolinen taho pystyisi sen hänelle kertomaan välittömästi.

M33

Vierailija
59/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vinkeä keskustelu!

Itsekin olen nettideittailua harrastanut, nuori nainen olen joten voin allekirjoittaa täällä jo puhutuista asioista seuraavat:

1) miehiä on netissä enempi - valinnanvaraa on siis lähinnä naisilla

2) monet lähestyvät kopioviestillä tai lukematta profiilia tai lukematta minkälaista kumppania toivon (huom. toivon, ero vaatimiseen on hiuksenhieno tosin olemassa)

3) liian kärkäs ja aktiivinen lähestyminen on raskasta (olen saanut kuraa niskaani kun en ole vastannut vuorokaudessa)

Ja mistä muualta voisi seuraa hakea, kadullako ei voi lähestyä? mmm.. Mua on pyydetty neljästi ulos bussipysäkillä (kahdella kerralla suostuin) ja kerran bussissa (suostuin). Kaikki tapaukset ovat jääneet piristävinä asioina mieleeni, vaikka ei elokuvan arvoisia tarinoita näistä kohtaamisista syntynytkään! Rohkeasti ja ennakkoluulottomasti vain juttusille! :)

Ja onnea kaikille parin etsintään! <3

Vierailija
60/101 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissankorvatkippuralla kirjoitti:

Tämähän on vinkeä keskustelu!

Itsekin olen nettideittailua harrastanut, nuori nainen olen joten voin allekirjoittaa täällä jo puhutuista asioista seuraavat:

1) miehiä on netissä enempi - valinnanvaraa on siis lähinnä naisilla

2) monet lähestyvät kopioviestillä tai lukematta profiilia tai lukematta minkälaista kumppania toivon (huom. toivon, ero vaatimiseen on hiuksenhieno tosin olemassa)

3) liian kärkäs ja aktiivinen lähestyminen on raskasta (olen saanut kuraa niskaani kun en ole vastannut vuorokaudessa)

Ja mistä muualta voisi seuraa hakea, kadullako ei voi lähestyä? mmm.. Mua on pyydetty neljästi ulos bussipysäkillä (kahdella kerralla suostuin) ja kerran bussissa (suostuin). Kaikki tapaukset ovat jääneet piristävinä asioina mieleeni, vaikka ei elokuvan arvoisia tarinoita näistä kohtaamisista syntynytkään! Rohkeasti ja ennakkoluulottomasti vain juttusille! :)

Ja onnea kaikille parin etsintään! <3

Just tuon takia ei jaksa edes yrittää. Naisilla on ihan liian helppoa ja liian paljon valinnanvaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän