Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma josta ei puhuta -miestem naisettomuus

Vierailija
21.06.2016 |

Kiltti ja fiksu mies ei saa naista, tämän olen monta kertaa joutunut toteamaan.
Naiset vaativat mieheltä paljon.
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi ihmissuhteettomuus on täysin vääjäämätöntä ja ainoa millä on merkitystä on "oma asenne"? Miltä tuntuisi jos oma lapsesi olisi jäämässä yksin ja ihmiset ympärillä vain kohauttelisivat hartioitaan? Naiset eivät osaa samaistua yksinäisten miesten asemaan, koska naiset ottavat lähiyhteisön tuen, ystävät yms. itsestäänselvyyksinä. Luuserimiehillä ei välttämättä tällaisia ole. Silloin on aika herkuleaaninen vaatimus edellyttää mieheltä sitä, että hän "valitsee kohtalonsa itse" ja kääntää elämänsä suunnan yksin, kun kaikki lähiympäristön tuki puuttuu. No man is an island. On oikeasti aivan vitun paskaa sanoa, että "jokainen valitsee oman tiensä yksin", koska asia ei ole näin. Ympäristö vaikuttaa. Jo se, että naisettomiin miehiin suhtauduttaisiin hieman ymmärtäväisemmin, parantaisi heidän asemaansa yhteiskunnassa. Mutta naiseton mies on naurun ja häpeän aihe.

Minä (nainen) en ainakaan pidä lähiyhteisön tukea itsestäänselvyytenä. Koko teini-iän olin ihan yksin, paitsi sukulaisia. Monet juhlapyhät olen aikuisenakin viettänyt vanhojen sukulaisten kanssa, siis 20–30-vuotiaana. Arvostan ystäviäni ja panostan heihin aikaa sekä tukea. Olen aina ihmetellyt, miksi miehille on niin vaikeaa saada sellainen "ystäväperhe", mikä monilla naisilla on. Ja oikeasti tunnen empatiaa kaltaisiasi kohtaan. Tuntuu epäreilulta, kun miehet aina syyttävät, että naiset eivät tunne mitään myötätuntoa yksinäisiä miehiä kohtaan. Eivät kaikki ole sellaisia.

Vierailija
122/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Tietyillä foorumeilla asioista puhutaan, mutta valtamedia ei kovin mielellään tartu näihin naisettomiin tapauksiin, koska hyvin monesti ne luokitellaan mielenterveyspotilaiksi. Moni varmasti onkin, mutta jokainen voi miettiä sitäkin, että mistä ne ongelmat ovat tulleet, naisettomuudesta vai jostain muusta. Tuskin on helpompaa tapaa masentua kuin se, että huomaa olevansa kelpaamaton niinkin "tavallisiin" asioihin kuin perheen perustaminen ja kumppanin saaminen. Tuntuu siltä, että sitä ei hyväksytä selitykseksi, että mies masentuu siitä ettei kelpaa naisille, syyn täytyy olla siinä, että se mies on ollut masentunut jo pitkään ja naiset jollain ihmeellisillä voimillaan aistivat sen jo ennen ensimmäisiä treffejäkään ja antavat pakit. Mediassa muutenkin kaikki käydään aina naisten kautta, mitenhän monesti on ollut niitä "Mies, näin tyydytät naisesi oikein"  tyyppisiä uutisia. Harvemmin niitäkään näkee miesten kautta tehtyinä. Nytkin jokunen aika sitten taisi olla parikin uutista siitä miten ulkomailla sattui olemaan naisia, jotka olivat neitsyitä vaikka ikää oli +30v. Uutisen kommenteissa sitten oli vieläkin vanhemmat miehet huutelemassa omaa poikuttaan, mutta eipä ole heistä uutisia näkynyt.

Ihmisillä on kovia vaatimuksia kumppaneille, koska tietysti kaikki mieluiten ottaisivat sen parhaan vaihtoehdon kumppanikseen. Oma mielipiteeni on se, että naisilla näitä vaatimuksia on enemmän kuin miehillä. Miehillä melkolailla kaikki vaatimukset liittyvät ulkonäköön, mutta naisilla on ulkonäön lisäksi sitten muitakin vaatimuksia aikamoinen lista. Onhan se ihan selvää, että jos vaaditaan paljon niin paljon miehiä jää niiden vaatimusten ulkopuolelle. Nämä kovimmat vaatimukset kumppanin suhteen ovat tietysti nuorella iällä tapahtuvia juttuja kun vielä eletään siellä pilvilinnoissa ja odotetaan unelmiensa prinssiä tai prinsessaa. Ongelma tulee siinä, että kun et nuorena täytä niitä vaatimuksia ja jäät ulkopuolelle parisuhde-elämästä, seksistä ja muusta "normaalista", niin lopulta käy niin ettei usko omaan kelpaavuuteensa, masentuu siitä ja ehkä katkeroituu. Eikä asiaa auta yhtään se, että kun naiset ovat opetelleet näitä suhdehommia jo teineinä, ja itse mahdollisesti olisi kelvollinen parisuhteisiin joskus kolmenkympin tienoilla, mutta se olisi silloin vasta sitä opettelua jo kokeneen naisen kanssa. Ei kovin moni nainen hyvällä katso sitä jos mies ei ole tuohon ikään mennessä kelvannut kenellekään edes panoksi. Näissä naisettomissa miehissä olisi varmasti ihan älyttömästi hyvää miesmateriaalia, mutta kun näyttömahdollisuutta ei monista erilaisista syistä saa.

Varmasti kohta joku tulee kertomaan miten jotkut naiset tahtovat kokemattoman miehen. varmasti tahtovat, mutta melkoisen pieni mahdollisuus sellaisen löytymiseen on. Se kokemattomuus kun tuskin vielä on kenellekään se ykkösvalintakriteeri, ja nuo kokemattoman miehen tahtovat naiset ovat vähemmistö. Melkein kaikkihan sitä haluaa jo valmiin paketin, joka täyttää kaikki toiveet.

Terveisin Naispelko23

Voi sua. Olit aiemmin liikuttava ja ihan ok. Nykyään olet liian paljon lukenut näitä palstan lassukkajuttujua. Sen lupaan, että sillä sinetöit kohtalosi. Naisettomana pysyt. Kukaan ei siedä tota muita syyttelevää vuodatusta. Naiset sitä ja tätätä.

Naiset on yksilöitä. Yhden naisen mielipide ei ole naisten mielipide.

Aluksi torppasit sen, että nainen vaistoaa miehen masennuksen tms ja siksi mies ei kelpaa. Tämä on mielestäsi väärin, koska naisten vaatimukset ym.

Maailman sivu on ollut ihmisiä, jotka ei osaa solmua suhdetta toiseen ihmiseen. Tästä tuskin voi muita ihmisiä syyttää. Suhde syntyy, kun tilanne etenee sopivasti. Ja valitettavasti katkeruus estää kaiken lähestymisen. Olet siis sinetöimässä oman tiesi. Se on vain ja yksin sinun valintasi.

Se on tiedossa, että ilman kumppania jääminen on miehelle isompi riski kuin naiselle. Riski syrjäytymiseen. Yksinäinen nainen selviytyy paremmin (yleensä).

Mutta mieti nyt vielä kerran millaisen elämän haluat. Ja tee sellainen

Nyt on tartuttava ainakin tähän kohtaan "Aluksi torppasit sen, että nainen vaistoaa miehen masennuksen tms ja siksi mies ei kelpaa. Tämä on mielestäsi väärin, koska naisten vaatimukset ym." 

Missähän kohtaa olen väittänyt, että on väärin jos nainen antaa pakit masennuksen vuoksi? En missään mielestäni. Kyseenalaistin vain sen, että ilman mitään tutustumista se masennus mukamas olisi havaittavissa. Missään vaiheessa en myöskään sanonut, että on väärin antaa pakit, väärin olisi olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei kiinnosta yhtään. Jotenkin hauskaa miten minun kirjoituksiani osataan vääristella ihan miten sattuu, toki osansa voi olla kirjoitustyylillänikin.

Huomasitko muuten, että en pelkästään syyllistänyt naisia? Ihan samalla tavalla vikaa on miehissäkin, mutta omien huomioideni mukaan naisilla vain on enemmän niitä "vaatimuksia" miehelle kuin miehellä naiselle. Miehillä ne on pitkälle niitä ulkonäköön perustuvia, kuten ei tatuointeja, ei ole lihava, sopivat tissit jne. Naisilla on muuten aika samanlaiset vaatimukset ulkonäön suhteen, ei lihavaa ja sopiva kalu. Ketjuhan käsitteli sitä miksi mies ei kelpaa naisille, ei sitä miksi nainen ei kelpaa miehille. Sellaisiin ketjuihin minulla ei ole mitään annettavaa, koska en ole nainen. Ihan omiin kokemuksiini perustuu nuo väittämäni asiat. Kuitenkin satoja nuoria naisia olen netissä lähestynyt joten uskaltaisin väittää, että en ihan tietämätönkään ole. Huomasithan varmaan myös kohdan jossa puhuin, että kovimmat vaatimukset ovat niillä nuorilla naisilla? Vanhempia naisia olen palstalla monesti ylistänyt eikä se mielipide ole mihinkään muuttunut.

Sen sanon myöskin, että minua ei juurikaan kiinnosta mitä kukakin on mieltä minun nettipersoonastani. Kerron netissä asiat siten kun ne itse olen nähnyt ja kokenut, siihen on ihan turha kenenkään puuttua ja yrittää muuttaa mieltäni. Mieleni muuttuu sitten kun itse törmään sellaiseen ihmiseen, joka onnistuu muuttamaan käsitykseni. 

Eniten minua huvittaa se miten täälläkin palstalla naiset(?) pitävät/pitivät minua jotenkin sympaattisena ja ihanana ihmisenä, mutta sitten jos minä lähestyn naisia jossain treffisivustolla niin olenkin kaukana sympaattisesta ja ihanasta vaikka sama henkilö täällä kirjoittelee. Sillä erolla tosin, että mukana on kuva ja haluankin enemmän kuin jotain jutustelua jalkapallosta tai miesten naisettomuudesta. Oikeassa maailmassa olen ihmisille joko ilmaa tai pilkan kohde, eli ihan se ja sama mitä netissä minusta ajatellaan, koska todellisuus on kuitenkin ihan eri.

Sen vaan halusin sanoa, että turha tässä on ketään syyllistää kenenkään kumppanittomuudesta, koska ihan samalla tavalla syyllisiä on kaikki omine vaatimuksineen ja ominaisuuksineen. Miehistäkin löytyy niitä tapauksia joilla on hirveät määrät ehdottomia vaatimuksia naisten suhteen, eikä se ole mikään salaisuus. Naisistakin löytyy niitä, jotka eivät vaadi juuri mitään mieheltä. Puhuin yleistämällä, koska oma kokemukseni antaa ymmärtää niin, että suurin osa naisista on vaativimpia kumppanin suhteen kuin miehet. En minä voi kenenkään muun puolesta puhua, voin kertoa vain oman "totuuteni".

Olen näistä asioista puhunut niin monesti, että jokseenkin yllätys, että joku jaksaa vielä yllättyä ja kauhistua mielipiteistäni. Naispelko23 ei olekaan ihana ja sympaattinen hahmo vaan naisia vihaava paskakasa! Jokseenkin tutun oloinen virsi.

Terveisin Naispelko23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Tietyillä foorumeilla asioista puhutaan, mutta valtamedia ei kovin mielellään tartu näihin naisettomiin tapauksiin, koska hyvin monesti ne luokitellaan mielenterveyspotilaiksi. Moni varmasti onkin, mutta jokainen voi miettiä sitäkin, että mistä ne ongelmat ovat tulleet, naisettomuudesta vai jostain muusta. Tuskin on helpompaa tapaa masentua kuin se, että huomaa olevansa kelpaamaton niinkin "tavallisiin" asioihin kuin perheen perustaminen ja kumppanin saaminen. Tuntuu siltä, että sitä ei hyväksytä selitykseksi, että mies masentuu siitä ettei kelpaa naisille, syyn täytyy olla siinä, että se mies on ollut masentunut jo pitkään ja naiset jollain ihmeellisillä voimillaan aistivat sen jo ennen ensimmäisiä treffejäkään ja antavat pakit. Mediassa muutenkin kaikki käydään aina naisten kautta, mitenhän monesti on ollut niitä "Mies, näin tyydytät naisesi oikein"  tyyppisiä uutisia. Harvemmin niitäkään näkee miesten kautta tehtyinä. Nytkin jokunen aika sitten taisi olla parikin uutista siitä miten ulkomailla sattui olemaan naisia, jotka olivat neitsyitä vaikka ikää oli +30v. Uutisen kommenteissa sitten oli vieläkin vanhemmat miehet huutelemassa omaa poikuttaan, mutta eipä ole heistä uutisia näkynyt.

Ihmisillä on kovia vaatimuksia kumppaneille, koska tietysti kaikki mieluiten ottaisivat sen parhaan vaihtoehdon kumppanikseen. Oma mielipiteeni on se, että naisilla näitä vaatimuksia on enemmän kuin miehillä. Miehillä melkolailla kaikki vaatimukset liittyvät ulkonäköön, mutta naisilla on ulkonäön lisäksi sitten muitakin vaatimuksia aikamoinen lista. Onhan se ihan selvää, että jos vaaditaan paljon niin paljon miehiä jää niiden vaatimusten ulkopuolelle. Nämä kovimmat vaatimukset kumppanin suhteen ovat tietysti nuorella iällä tapahtuvia juttuja kun vielä eletään siellä pilvilinnoissa ja odotetaan unelmiensa prinssiä tai prinsessaa. Ongelma tulee siinä, että kun et nuorena täytä niitä vaatimuksia ja jäät ulkopuolelle parisuhde-elämästä, seksistä ja muusta "normaalista", niin lopulta käy niin ettei usko omaan kelpaavuuteensa, masentuu siitä ja ehkä katkeroituu. Eikä asiaa auta yhtään se, että kun naiset ovat opetelleet näitä suhdehommia jo teineinä, ja itse mahdollisesti olisi kelvollinen parisuhteisiin joskus kolmenkympin tienoilla, mutta se olisi silloin vasta sitä opettelua jo kokeneen naisen kanssa. Ei kovin moni nainen hyvällä katso sitä jos mies ei ole tuohon ikään mennessä kelvannut kenellekään edes panoksi. Näissä naisettomissa miehissä olisi varmasti ihan älyttömästi hyvää miesmateriaalia, mutta kun näyttömahdollisuutta ei monista erilaisista syistä saa.

Varmasti kohta joku tulee kertomaan miten jotkut naiset tahtovat kokemattoman miehen. varmasti tahtovat, mutta melkoisen pieni mahdollisuus sellaisen löytymiseen on. Se kokemattomuus kun tuskin vielä on kenellekään se ykkösvalintakriteeri, ja nuo kokemattoman miehen tahtovat naiset ovat vähemmistö. Melkein kaikkihan sitä haluaa jo valmiin paketin, joka täyttää kaikki toiveet.

Terveisin Naispelko23

Voi sua. Olit aiemmin liikuttava ja ihan ok. Nykyään olet liian paljon lukenut näitä palstan lassukkajuttujua. Sen lupaan, että sillä sinetöit kohtalosi. Naisettomana pysyt. Kukaan ei siedä tota muita syyttelevää vuodatusta. Naiset sitä ja tätätä.

Naiset on yksilöitä. Yhden naisen mielipide ei ole naisten mielipide.

Aluksi torppasit sen, että nainen vaistoaa miehen masennuksen tms ja siksi mies ei kelpaa. Tämä on mielestäsi väärin, koska naisten vaatimukset ym.

Maailman sivu on ollut ihmisiä, jotka ei osaa solmua suhdetta toiseen ihmiseen. Tästä tuskin voi muita ihmisiä syyttää. Suhde syntyy, kun tilanne etenee sopivasti. Ja valitettavasti katkeruus estää kaiken lähestymisen. Olet siis sinetöimässä oman tiesi. Se on vain ja yksin sinun valintasi.

Se on tiedossa, että ilman kumppania jääminen on miehelle isompi riski kuin naiselle. Riski syrjäytymiseen. Yksinäinen nainen selviytyy paremmin (yleensä).

Mutta mieti nyt vielä kerran millaisen elämän haluat. Ja tee sellainen

Eli mielestäsi ihmissuhteettomuus on täysin vääjäämätöntä ja ainoa millä on merkitystä on "oma asenne"? Miltä tuntuisi jos oma lapsesi olisi jäämässä yksin ja ihmiset ympärillä vain kohauttelisivat hartioitaan? Naiset eivät osaa samaistua yksinäisten miesten asemaan, koska naiset ottavat lähiyhteisön tuen, ystävät yms. itsestäänselvyyksinä. Luuserimiehillä ei välttämättä tällaisia ole. Silloin on aika herkuleaaninen vaatimus edellyttää mieheltä sitä, että hän "valitsee kohtalonsa itse" ja kääntää elämänsä suunnan yksin, kun kaikki lähiympäristön tuki puuttuu. No man is an island. On oikeasti aivan vitun paskaa sanoa, että "jokainen valitsee oman tiensä yksin", koska asia ei ole näin. Ympäristö vaikuttaa. Jo se, että naisettomiin miehiin suhtauduttaisiin hieman ymmärtäväisemmin, parantaisi heidän asemaansa yhteiskunnassa. Mutta naiseton mies on naurun ja häpeän aihe.

Naiset ovat itse toimineet niin, että saavat ympäristön ja ystävien tuen. Naiset yleensä pitävät yhteyttä sukulaisiin, muistavat lähettää joulukortit, kyselevät kuulumiset ja istuvat tuntikausia kuuntelemassa toisten murheita ja tarjoamassa lohdutusta, vaikka ei aina niin huvittaisikaan. Sitten kun itse tarvitsee kuuntelijaa ja ymmärtäjää joku päivä, ympäristö tekee vastapalveluksen. Mutta miehiä ei tällainen aina kiinnosta. On mukavampi istua yksin tietokoneella ja olla vaivaamatta itseään toisten huolilla. Onko sitten ihme, jos muita ei kiinnosta tukea tällaista jurottajaa?

Vierailija
124/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku teistä tästä aiheesta tauotta jauhavista kertoa, että mihin te pyritte tällä jankkaamisellanne ja valheellisilla väitteillänne? Ette ainakaan keskusteluun, sillä teidän kantanne on jo lukkoon lyöty, eikä yhdenkään naisen tai seurustelevan miehen puhe sitä muuta. Naiset ovat pahoja ja kamalia, mutta ette silti selviä hetkeäkään ilman naisenpuutteesta puhumista. Oletatteko te, että ne naiset nyt sitten tulevat juosten syliin, kun haukutte heitä täällä urakalla vai mitä ihmettä?

Minussa olette ainakin saaneet aikaan vain vitutusta, kun mistään ei saa puhua ilman itsesäälimiesten joukkohyökkäystä. Onneksi tunnen kasoittain upeita ja ihania miehiä, etten ala kuvitella kaikkien miesten olevan näin kauheita. Onneksi olen myös jo löytänyt elämäni miehen, niin en joudu väistelemään teitä treffimarkkinoilla. Hän on muuten lyhyt ja persaukinen ja maailman ihanin mies. Autonkin maksan minä. Yhteenkään teistä jankkaajamiehistä en koskisi, vaikka olisitte miljardöörejä ja superkomeita, pitkiä ja isokullisia ja ainoa vaihtoehtoni, vai mitä niihin hatusta vedettyihin kriteereihin nyt kuuluikaan.

Vierailija
125/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuin mies saa kyllä naisen jos tahtoo, ei vaan välttämättä juuri sitä kaikkein kauneinta ja hehkeintä. Laske rimaasi.

Törkeää vaatia, että valittajamiehen pitäisi laskea rimaa ja valita joku tavallinen naapurintyttö! Missit ja muuten hyvännäköiset isotissiset blondit on niitä, joiden pitää laskea rimaansa ja juosten rientää valitsemaan valittajamies, jotta hän voi sitten esitellä kaikille saalistaan kuin jotain esinettä.

Vierailija
126/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku teistä tästä aiheesta tauotta jauhavista kertoa, että mihin te pyritte tällä jankkaamisellanne ja valheellisilla väitteillänne? Ette ainakaan keskusteluun, sillä teidän kantanne on jo lukkoon lyöty, eikä yhdenkään naisen tai seurustelevan miehen puhe sitä muuta. Naiset ovat pahoja ja kamalia, mutta ette silti selviä hetkeäkään ilman naisenpuutteesta puhumista. Oletatteko te, että ne naiset nyt sitten tulevat juosten syliin, kun haukutte heitä täällä urakalla vai mitä ihmettä?

Minussa olette ainakin saaneet aikaan vain vitutusta, kun mistään ei saa puhua ilman itsesäälimiesten joukkohyökkäystä. Onneksi tunnen kasoittain upeita ja ihania miehiä, etten ala kuvitella kaikkien miesten olevan näin kauheita. Onneksi olen myös jo löytänyt elämäni miehen, niin en joudu väistelemään teitä treffimarkkinoilla. Hän on muuten lyhyt ja persaukinen ja maailman ihanin mies. Autonkin maksan minä. Yhteenkään teistä jankkaajamiehistä en koskisi, vaikka olisitte miljardöörejä ja superkomeita, pitkiä ja isokullisia ja ainoa vaihtoehtoni, vai mitä niihin hatusta vedettyihin kriteereihin nyt kuuluikaan.

Niin, on vaikea uskoa millainen ajatusmaailma näillä ihmisillä on. Nämä keskustelut ovat kyllä muuttaneet käsitystäni hiljaisista ja ujoista miehistä. Ennen ajattelin että he ovat vain sosiaalisesti kömpelöitä ja että olisi varmaan mielenkiintoista joskus jutella pitkään jonkun tällaisen kanssa, ehkä jopa tutustua paremmin. Enää minulla ei ole tuollaisia kuvitelmia. Päinvastoin. Esim. nettideittaillessa kierrän kaukaa miehet jotka edes vihjaavat että sosiaalista elämää ei ole paljon.

Vierailija
127/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on vaikea uskoa millainen ajatusmaailma näillä ihmisillä on. Nämä keskustelut ovat kyllä muuttaneet käsitystäni hiljaisista ja ujoista miehistä. Ennen ajattelin että he ovat vain sosiaalisesti kömpelöitä ja että olisi varmaan mielenkiintoista joskus jutella pitkään jonkun tällaisen kanssa, ehkä jopa tutustua paremmin. Enää minulla ei ole tuollaisia kuvitelmia. Päinvastoin. Esim. nettideittaillessa kierrän kaukaa miehet jotka edes vihjaavat että sosiaalista elämää ei ole paljon.

No niinpä! Jos nyt deittailisin, tarkkailisin varmaan tauotta merkkejä siitä, että tyyppi on tällainen jankuttajamies. Aiemmin olin todella avoin ja tutustuin mielelläni kaikenlaisiin tyyppeihin, mutta nyt katkeaisi yhteydenpito todella herkästi tällaisen hyypiön kanssa. Tuntisin itseni todella epäonnistuneeksi ja likaiseksi, jos päätyisin vaikka sänkyyn jonkun miesasiamiehen kanssa.

Vierailija
128/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen ainakin kaksi miestyyppiä, joiden on vaikea löytää puoliso. Ensinnäkin ujot ja hiljaiset miehet. Äärimmäinen ujous ja puhumattomuus aiheuttaa sen, ettei kukaan voi tutustua sinuun. Ja jos sinuun ei voi tutustua, niin ei kukaan voi sinuun rakastuakaan. Olen itse ujo ja hiljainen nainen. Vaikka olen mielestäni ihan hauska ja huumorintajuinen ihminen, niin eihän kukaan sitä huomaa, koska olen jatkuvasti hiljaa. Kukaan ei tunne sitä todellista minääni. Sanomattakin selvää, että eniten huomiota kerää sellaiset suht puheliaat positiivisella elämänotteella varustellut ihmiset. Koska vaikka ulkonäöllä toki on merkitystä, niin se luonne on se, mihin lopulta rakastutaan.

Toinen miestyyppi taas on ruma (tähänhän ei voi vaikuttaa etenkään miehenä kauheastikaan) ja huonotapainen. Jos esimerkiksi piereskelet seurassa, kaivat nenääsi ja haiset, niin sanomattakin selvää ettei kukaan nainen moisesta kiinnostu.

Vierailija
129/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se sun "uusi" suhtautuminen ei vaikuta yhtään mitään mihinkään. Olisi juu varmaan mielenkiintoista jutella sen ujon ja hiljaisen miehen kanssa, jos se mies vain olisi sellainen ekstrovertti ja puhelias hiljainen ujo mies. 

Vierailija
130/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen ainakin kaksi miestyyppiä, joiden on vaikea löytää puoliso. Ensinnäkin ujot ja hiljaiset miehet. Äärimmäinen ujous ja puhumattomuus aiheuttaa sen, ettei kukaan voi tutustua sinuun. Ja jos sinuun ei voi tutustua, niin ei kukaan voi sinuun rakastuakaan. Olen itse ujo ja hiljainen nainen. Vaikka olen mielestäni ihan hauska ja huumorintajuinen ihminen, niin eihän kukaan sitä huomaa, koska olen jatkuvasti hiljaa. Kukaan ei tunne sitä todellista minääni. Sanomattakin selvää, että eniten huomiota kerää sellaiset suht puheliaat positiivisella elämänotteella varustellut ihmiset. Koska vaikka ulkonäöllä toki on merkitystä, niin se luonne on se, mihin lopulta rakastutaan.

Toinen miestyyppi taas on ruma (tähänhän ei voi vaikuttaa etenkään miehenä kauheastikaan) ja huonotapainen. Jos esimerkiksi piereskelet seurassa, kaivat nenääsi ja haiset, niin sanomattakin selvää ettei kukaan nainen moisesta kiinnostu.

Minä en pidä itseäni hauskana tai huumorintajuisena. Ei minussa ole oikein mitään mistä muut voisivat minussa pitää. Itse viihdyn kyllä omassa seurassani. Ja olin myös todella ujo, tai enemmän vain sosiaalisesti kömpelö. Huomasin sitten, että minun on pakko opetella tulemaan toimeen ihmisten kanssa ja pakko ottaa kontaktia muihin. Muuten syrjäydyn täysin. Ei se ollut helppoa eikä ole vieläkään, mutta jotenkuten käyn normaalista ihmisestä.

Vierailija
131/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se sun "uusi" suhtautuminen ei vaikuta yhtään mitään mihinkään. Olisi juu varmaan mielenkiintoista jutella sen ujon ja hiljaisen miehen kanssa, jos se mies vain olisi sellainen ekstrovertti ja puhelias hiljainen ujo mies. 

Nyt kun paikalla on aito jankuttajamies, vastaisitko myös siihen kysymykseen, että mitä haet tällä jauhamisella? Mitä esimerkiksi äskeinen kommenttisi antoi kenellekään paitsi tiedon siitä, että sinä olet katkera naisille?

Vierailija
132/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo mä en kans yhtää tykkää niistä jotka valittaa että naiset on vaikeita tai ettei naisseuraa löydy.miks se ees pitää neittideitillä sanoa?!

Vierailija
133/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa se sen verran, että en joudu tekemisiin katkerien naisvihaajien kanssa.

Vierailija
134/153 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisku "kilteille" miehille: se että avaat oven ja juttelet ystävällisesti ei tee sinusta kilttiä miestä jos samalla oletat, että palkinnoksi tästä sinun kuuluisin saada pesää. Sen sijaan se tekee sinusta häikäilemättömän hyväksikäyttäjän. Kiltteys on sitä, että tehdään näitä asioita, koska kunnioitetaan toista ihmistä eikä odoteta palkintoa. Kukaan nainen ei halua miestä, jonka kiltteys ja ystävällisyys ei ole aitoa. Ne, joita sinä pidät jännämiehinä, usein kohtelevat kaikkia naisia todella miellyttävästi eivätkä oleta saavansa joka ovenavauksesta vastapalveluksena säärten avaamista, joten ei ole yllättävää, että sadasta naisesta yksi sitten kiinnostuu hänestä. "Kiltit" miehet luulevat että jokaisen naisen pitäisi kiinnostua heistä joka kerta kun he auttavat edes jossain pikkujutussa.

Vierailija
135/153 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Rupesin lukemaan Vauva.fi:n nettideitti- sun muita keskusteluita, jotta ymmärtäisin paremmin, mitä miehet noilla deittipalstoilla odottavat. On kyllä ruvennut pelottamaan, että päädyn vahingossa tällaisen jankkaajan kanssa kahville. Hehän jopa tietävät minua paremmin ja mitä odotan miehiltä ja mitä ajattelen. Vaikka täällä sanoisi miljoona kertaa, että miehen pituus, varallisuus, autollisuus tai autottomuus tai ulkonäkö eivät merkittse minulle mitään, jankkaajat jankuttavat, että on ne kuule sulle kaikkein tärkeintä, olethan nainen ja kaikki naiset haluavat mersua ajavan "kalsarimallin".

Jankkaaville ja varsinkin nimimerkille Naispelko23 suosittelisin ihan kunnollista, pitkää ja perusteellista psykoterapiaa.

Vierailija
136/153 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusta__seuraaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Maailman sivu on ollut ihmisiä, jotka ei osaa solmua suhdetta toiseen ihmiseen. Tästä tuskin voi muita ihmisiä syyttää.

1) muut ihmiset säätävät vallitsevat normit, tavat, sekä voimassaolevan lainsäädännön, joten he ovat tästä vastuussa, eikä niiden päätösten kohteeksi joutuva uhri.

Missähän maassa on sellainen lainsäädäntö / tavat, joiden mukaan naisettomuuttaan valittava mies on uhri, ja naisten tehtävä on hoitaa häntä?

Vierailija
137/153 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sivusta__seuraaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Maailman sivu on ollut ihmisiä, jotka ei osaa solmua suhdetta toiseen ihmiseen. Tästä tuskin voi muita ihmisiä syyttää.

1) muut ihmiset säätävät vallitsevat normit, tavat, sekä voimassaolevan lainsäädännön, joten he ovat tästä vastuussa, eikä niiden päätösten kohteeksi joutuva uhri.

Missähän maassa on sellainen lainsäädäntö / tavat, joiden mukaan naisettomuuttaan valittava mies on uhri, ja naisten tehtävä on hoitaa häntä?

Etkö tiedä, että Suomessa kaikki valta on feministeillä, siis naisilla, he ovat säätäneet lait ja määräävät, miten maa makaa. Siksi on jokaisen naisen velvollisuus hoivata lassukoita. Näin ainakin tiettyjen miespuolisten kansalaisten mukaan.

Vierailija
138/153 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoisku "kilteille" miehille: se että avaat oven ja juttelet ystävällisesti ei tee sinusta kilttiä miestä jos samalla oletat, että palkinnoksi tästä sinun kuuluisin saada pesää. Sen sijaan se tekee sinusta häikäilemättömän hyväksikäyttäjän. Kiltteys on sitä, että tehdään näitä asioita, koska kunnioitetaan toista ihmistä eikä odoteta palkintoa. Kukaan nainen ei halua miestä, jonka kiltteys ja ystävällisyys ei ole aitoa. Ne, joita sinä pidät jännämiehinä, usein kohtelevat kaikkia naisia todella miellyttävästi eivätkä oleta saavansa joka ovenavauksesta vastapalveluksena säärten avaamista, joten ei ole yllättävää, että sadasta naisesta yksi sitten kiinnostuu hänestä. "Kiltit" miehet luulevat että jokaisen naisen pitäisi kiinnostua heistä joka kerta kun he auttavat edes jossain pikkujutussa.

Sinäkin varmaan teet joka kerta kotitöitä ihan omaksi iloksesi ja hemmottelet miestäsi ilman mitään taka-ajatuksia. Eli olet "rakastava" ja "tukeva" vaimo...kunnes rahat loppuu tai tulee terveysongelmia.

Vierailija
139/153 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin varmaan teet joka kerta kotitöitä ihan omaksi iloksesi ja hemmottelet miestäsi ilman mitään taka-ajatuksia. Eli olet "rakastava" ja "tukeva" vaimo...kunnes rahat loppuu tai tulee terveysongelmia.

Olen ohis mutta useimmat meistä tekevät kotitöitä koska eivät halua pellossa, eivätkä sinänsä kenenkään iloksi.

Jos parisuhteessa jatkuvasti laskelmoi suorituksiaan  ja niille vastavuoroisia palveluksia, suhde loppuu ennen pitkää molemminpuolisen kunnioituksen puutteesseen.

Keskinäistä vetovoimaa saavat aikaan myös muut ominaisuudet kuin ulkönäkö tai varallisuus. Pitkät suhteet taas perustuvat pitkälle yhteistyöhön, ystävällisyyteen ja yhteiseen tahtoon. Epäilen ettei yhtäkään onnellista ja kestävää ihmissuhdetta ole saavutettu manipuloinnilla saati pakotamisella.

Vierailija
140/153 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt tehdään koska ne pitää tehdä. Kuka väitti muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän