eli siis vaimo maksaa yrittäjämiehen konkurssin ja rikosvelat? Ohhoh, enpä tiennytkään. Seliitäkääs nyt minulle rautalangasta?
Eli, kun olin aina luullut ettei aviopuolisot vastaa toistensa yritysten veloista tai toisen tekemän rikoksen sakoista, tms. maksuista. miten IHMEESSÄ nyt tuokin Vihdin ampujan puoliso nainen menetti puolet ITSE maksamastaan omakotitalostaan vain sen takia että mies oli ulosotossa? Miten ulosotto voi vaan ykskaks päättää"ettei me uskota "että puoliksi maksamanne okt on puoliksi vaimonkin omaisuutta? en nyt tajua.....luulin että konkusrssin tehneen puolisoa suojelee joku laki,,,mutta siis, kuka IDIOOTTI enää nai yrittäjän? mies saa sakot, niin nainen maksaa? Ei kuulosta oikeusvaltiolta. Parampi olla yksin kun tuollainen uhka niskassa pään yllä koko ajan.
Kommentit (42)
Minusta tässä tapauksessa surkuhupaisaa on se, että miehelle tuli kuin taivaanlahjana tilaisuus kuitata uo velat, mutta senkin meni sitten ahneuksissaan sössimään.
Luoja näitä provoketjuja.
Enää puuttuu ketju, jossa kysellään tyttären ja vaimon oikeutta saada korvauksia, kun poliisi painostaa miehen itsemurhaan.