Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä riitä miehen kanssa lapsen nimestä, ero?!

Vierailija
20.06.2016 |

Olen kahdeksannella kuulla raskaana ja meille syntyy kohta kauan toivottu pieni tyttö, olimme yrittäneet lasta yli vuoden ennen kuin nappasii. Voitte kuvitella kuinka onnellisia olemme olleet koko raskauden ajan, niin siis siihen asti kunnes mies pilasi kaiken, siis aivan kaiken!

Juttelimme tänään aamiaspöydässä niitä näitä ja jossain vaiheessa juttu kääntyi lapsemme nimeen. Olemme pitkään olleet eri mieltä lapsen nimestä, minä haluaisin vähän erikoisemman nimen ja mies tietenki tahtoo lapselle perinteisen ja minun mielestäni tylsän nimen.

No, tänään sitten kun nahistelimme lapsen nimestä, mies tokaisi että voisimme nimetä lapsen Kaloriinaksi, koska tytöstä tulee varmaan yhtä läski kun äidistään!!!! Aluksi menin täysin sanottomaksi, EN VOINUT YMMÄRTÄÄ MITEN MIES PYSTYI SANOMAAN NOIN RUMASTI! Alkujärkytyksen jälkeen sanoin miehelle että se on ero nyt, muutan äitini luokse, eikä mies saa koskaan nähdä lastaan! Sen jälkeen nousin pöydästä ja menin makkariin, en ole koko päivänä pystynyt taikka halunnutkaan puhua miehen kanssa, en pysty edes katsomaan häntä, niin loukkaantunut ole! En voi käsittää miten hän pystyi sanomaan noin rumasti, en vaan pysty. Juuri nyt tuntuu siltä etten voi ikinä antaa hänelle anteeksi! Mies yrittää hirveästi pyytää anteeksi, väittää ettei tarkoittanut sitä että se oli vaan lääppä.

Auttakaa kiltit, mitä minun pitäisi nyt thedä!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt akat jotain rajaa 

Vierailija
2/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt tärppäämiseen mennä toinenkin vuosi, olisitte kumpilin ehtineet kasvas aikuisiksi ensin

Vierailija
4/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimestä saa jo noin ison ongelman niin mites se tulevaisuus tulee onnistumaan. Voi hyvää päivää tota menoa

Vierailija
5/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kerro mitkä on nimivaihtoehdot niin me kerrotaan mikä nimi on hyvä ja mikä wt. riita poikki ja av-raati väliin!

Vierailija
6/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi päästää oikeesti kauheen sammakon suustaan vahingossa. Hyväksy miehesi anteeksipyyntö.Se on nyt paras vaihtoehto tuossa tilanteessa.

Vierailija
7/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä ämmä

Vierailija
8/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehesi ja llisit sanonut että ero tulee, niin ero tulee. Sillä asialla ei IKINÄ uhkailla

Vierailija
9/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ahdasta pään sisällä?

Vierailija
10/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy anteeksipyyntö. Ehkä se oli läppää mut sä et vaan tajunnut? Huono läppä kylläkin, mut ei nyt yhden sanomisen takia erota. Eri asia jos tuommonen ois toistuvaa..

Nykyään erotaan kyllä ihan liian herkästi...

Vierailija
11/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kasvakaa aikuisiksi. Kiva lapsella syntyä perheeseen jossa tapellaan jo lapsesta ennen sen syntymää. Ja idioottia laittaa vielä syntymätöntä lasta heti riidan väliin " et näe sitä koskaan".

Miksi ihmeessä ihmiset tappelee niin herkästi? Koittakaa joku toinen keino kommunikoida.

Vierailija
12/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin nauranu jos mun mies olis heittäny jotain tuollaista 😁😁

Etköhän sä ota vähän liian tosissas tämän, mut pistetään niiden kuuluisien raskaushormonien piikkiin ja sit ku vauva on syntyny niin laihdutat, eiks je?

Vierailija
13/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sun lapsen nimeksi tulossa joku Taikakuu-Perhonen? Sitten ymmärrän hyvin, että isä tahtoisi lapselle jonkun OIKEAN nimen.

Vierailija
14/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulevaa lapsi raukkaa, vanhemmilla huonot eväät tulevaisuuteen

Vierailija
15/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee äitis luokse itkeen, se nauraa sulle

Vierailija
16/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin sä voitit nimikiistan.

Vierailija
17/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on kun kaksi ihmistä kohtaa: toinen epäviehättävimmilään ja hermot pinnalla loppuraskauden takia sekä hormonit sekaisin, ja toinen vähän kypsymätön joka yrittää avuttomasti heittää keventävän vitsin omasta mielestään eikä omaa alkuunkaan empatiaa viimeisilän olevaa ihmisparkaa kohtaan.

miehen pitäisi nyt vaan nätisti pyytää anteeksi ajattelematonta tokaisuaan ja sinun pitäisi jättää tuo tokaisu sinne minne se kuuluu eli ajattelemattomuuden piikkiin.

mulle olisi ukkoni kanssa voinut käydä ihan samoin ja olisin myös loukkaantunut verisesti. mutta yhdessä ollaan pysytty jo 15 vuotta, ja edelleen miehen "vitsit" ja "kevennykset" on monesti aivan järkyttävän mauttomia. mutta eivät sinällään riitä syyksimeroon, koska mies muuten on kaikin puolin hyvä ja rakas.

eli en suosittele eroa jos tuo tokaisu on ainoa syy ;-)

tietty jos sinulle puhutaan loukkaavasti usein ja tarkoituksella, on syytä miettiä haluatko itseäsi kohdeltavan niin.

Vierailija
18/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole oikeita ongelmia. Ei ihme, että ihmiset eroavat jatkuvasti, kun tuollaiset pikku letkautukset voivat olla eron syynä. Ikävästi sanottu, mutta anna olla. Möläytyksiä sattuu.

Vierailija
19/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viimeisilläni raskaana olevana uskallan sanoa, että tässä varmaan äidin herkkyys vaikuttaa vahvasti. On parempi antaa tilanteen jäähtyä. Mies tuskin tarkoitti sanomisellaan loukata verisesti. Hän ei varmasti myöskään osannut odottaa näin voimakasta reaktiota.

Vierailija
20/55 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ihan hauska provo, vaikka tuota lukiessani ajattelin ettei kukaan ota tosissaan, mutta näköjään olin väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi