Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä riitä miehen kanssa lapsen nimestä, ero?!

Vierailija
20.06.2016 |

Olen kahdeksannella kuulla raskaana ja meille syntyy kohta kauan toivottu pieni tyttö, olimme yrittäneet lasta yli vuoden ennen kuin nappasii. Voitte kuvitella kuinka onnellisia olemme olleet koko raskauden ajan, niin siis siihen asti kunnes mies pilasi kaiken, siis aivan kaiken!

Juttelimme tänään aamiaspöydässä niitä näitä ja jossain vaiheessa juttu kääntyi lapsemme nimeen. Olemme pitkään olleet eri mieltä lapsen nimestä, minä haluaisin vähän erikoisemman nimen ja mies tietenki tahtoo lapselle perinteisen ja minun mielestäni tylsän nimen.

No, tänään sitten kun nahistelimme lapsen nimestä, mies tokaisi että voisimme nimetä lapsen Kaloriinaksi, koska tytöstä tulee varmaan yhtä läski kun äidistään!!!! Aluksi menin täysin sanottomaksi, EN VOINUT YMMÄRTÄÄ MITEN MIES PYSTYI SANOMAAN NOIN RUMASTI! Alkujärkytyksen jälkeen sanoin miehelle että se on ero nyt, muutan äitini luokse, eikä mies saa koskaan nähdä lastaan! Sen jälkeen nousin pöydästä ja menin makkariin, en ole koko päivänä pystynyt taikka halunnutkaan puhua miehen kanssa, en pysty edes katsomaan häntä, niin loukkaantunut ole! En voi käsittää miten hän pystyi sanomaan noin rumasti, en vaan pysty. Juuri nyt tuntuu siltä etten voi ikinä antaa hänelle anteeksi! Mies yrittää hirveästi pyytää anteeksi, väittää ettei tarkoittanut sitä että se oli vaan lääppä.

Auttakaa kiltit, mitä minun pitäisi nyt thedä!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaloriina pitäisi ottaa mukaan suomen almanakkaan. Kerrankin voisi sanoa, että nimi joka sopii kantajalleen.

Tonniina voisi olla toinen.

Vierailija
42/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sun mies ei lyönyt sua. Ei tuon takia tarvitse erota. Laittakaa vauvan nimeksi Aino Esmeralda. Niin kumpikin saa jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän näistä nimiasioista tarvitse hyvänen aika tapella. Suomen laki sanoo, että jos lapsen nimestä on vanhemmilla riitaa, niin lapsi nimetään äidin haluamalla tavalla. Eli viime kädessä äiti päättää ja kun lopputulos on lain mukaan tämä, on asiasta ihan turha kiistellä. Isä voi ehdotella, mutta äiti sen kuitenkin päättää. äitihän sen kantaa, synnyttää ja imettääkin, joten siinä on aika turha miesten inistä jostain nimistä.

Mitä tulee läskiksi haukkumisesta, niin pilde hyllylle tuosta hyväksi ja sitten vasta annat kun mies sanoo että on kiinnostunut läskistä, kun sellaiseksihan hän sinut nyt tuli määritelleeksi.

Ja mites sinä käsittelet tämä uhkailun, ettei isä saa ikinä nähdä lastansa?

Vierailija
44/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin miehestäni, koska emme päässeet yhteisymmärrykseen lapsen nimestä.

Vierailija
45/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas erosin miehestäni, koska meille tuli riitaa kissan nimestä.

Vierailija
46/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi rumasti. Joskus riidassa pääsee ärräpäitä. Olisi kiva tietää että pääsikö sammakko ihan vaan yhtäkkiä rauhallisen, asiallisen aikuismaisen keskustelun keskellä, vai saatoitko sinä sanoa jotain rumaa ennen tätä?

Mun mielestä sä käyttäydyit silti pahemmin. Erolla EI ikinä uhkailla. Eikä myöskään sillä ettei saisi koskaan nähdä lastaan. Lapsi ei ole edes syntynyt vielä ja raukkaparka on jo nyt pelinappula vanhempien valtapelissä. Järkyttävää.

Vielä tosta rumasti puhumisesta: mä vaahtosin pariterapiassa kun mies oli sanonut mulle todella rumasti. Siis todella rumasti mistä loukkaannuin pahasti ja se oli mielestäni anteeksiantamatonta. Olisi pitänyt saada mun ilme videolle, kun mies kertoi terapeutille mitä minä olin tätä ennen sanonut. Ja kun terapeutti sitten sanoi mulle, että kuuleppa, ihan yhtä rumasti sinä puhuit miehellesi. Hävetti.

Vierailija
47/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parin, joka ei päässyt yhteisymmärrykseen lapsen nimestä. Molempien ehdotukset olivat tavallisia. Pappi päätti nimen todeten vauvan olevan ihan X:n näköinen. Mitään draamaa tai kriisiä ei asiasta syntynyt.

Vierailija
48/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas erosin miehestäni, koska meille tuli riitaa kissan nimestä.

Eikö kissaa olisi kumpikin voinut kutsua juuri niinkuin haluaa?

Nimi ei liene kovin suuri osa kissan identiteettiä :)

Vierailija
49/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
50/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin kun mies jätti sohvan alkaen imuroimatta vaikka erikseen käskin. Kehtasi sanoa nipoksi.

Se sika!

Vierailija
51/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli VITSI!!!!

Eikä edes kovin huono.

Kaloriina 😂

Vierailija
52/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että mies edes halusi lapsen kanssasi. Mieti jotkut eivät halua ollenkaan, jos oma mieheni haluaisi lapsen kanssani, niin todellakin joustaisin nimen kanssa, antaisin miehen vaikka päättää sen aivan yksinään, kunhan nyt ei Pirkoksi kastettaisi.

Kyllä on pienet ihmisen murheet ja eron syyt.

Vierailija
53/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

------ 

Vierailija
54/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska sanoit jo että eroat niin nyt ei auta muu kuin toteuttaa se. Sillä asialla ei nimittäin turhia uhkailla.

Anna lapsen kuitenkin tavata isäänsä, rankaiset lastasi jos isän suljet kokonaan pois.

Vierailija
55/55 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin nauranu jos mun mies olis heittäny jotain tuollaista 😁😁

Etköhän sä ota vähän liian tosissas tämän, mut pistetään niiden kuuluisien raskaushormonien piikkiin ja sit ku vauva on syntyny niin laihdutat, eiks je?

Apua niin varmaan määkin olisin nauranu (nytkin alko naurattaan tuo heitto) ja olen siis nainen ja raskaana ja tietty muutaman kilon lihonut + tämä rantapallo vyötäröllä. Mutta me heitetään miehen kanssa aina ja kaikesta ihan hölmöä läppää. Ja ollaan ihan aikuisia, rakastetaan toisiamme ja odotetaan vauvaa innolla 😁 No juu ehkä mun mies ei olis sanonut "läski" vaan jonkun nätimmän synonyymin 😁

Mutta vakavasti. Ei se nyt ihan eron paikka ole ellei miehesi ole muuten ihan idiootti. Tuo oli varmaan vaan vähän huonosti mietitty läppä. Puhukaa asiasta.