Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän teitä - kääntykää Jeesuksen puoleen vielä kun on aikaa...!

Vierailija
20.06.2016 |

Synnitön Jumalan Poika kuoli syntisten ihmisten puolesta ristillä, maksoi syntivelat. Nousi kolmantena päivänä kuolleista ja on tulossa takaisin tuomitsemaan kaikki. Joka tekee parannuksen ja uskoo Jeesukseen pelastuu.
<3

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, aivopesun kohteeksi säkin oot joutunut. Niin turhaa vedätystä koko Jumala sekä hänen "rakkautensa" lapsiaan kohtaan.

Vierailija
42/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

Tätä voidaan miettiä tarkoitetaanko tällä ydinaseiskua, voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani piti tulla tsekkaamaan onko Tuksu tullut tännekin paasaamaan, mutta ei sentään. Tuksu ei osaa kirjoittaa noin virheettömästi:D.

Vierailija
44/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on Jumalan lapsi (uudestisyntynyt kristitty) taikka Saatanan lapsi. On nämä kaksi vaihtoehtoa. Ja hedelmistään puu tunnetaan.

Vierailija
45/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan laki, joka tuomitsee:

18. Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,

19. sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.

20. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,

21. koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

22. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet

23. ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,

25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

26. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

27. samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

28. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

29. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;

30. ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,

31. vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;

32. jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

Vierailija
46/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armo, joka vapahtaa katuvan syntisen:

19. Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;

20. sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.

21. Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,

22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.

23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,

25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit

26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

Vierailija
47/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä todella uskot että ihminen on tehty kylkiluusta? Että joku raskautuu ilman seksiä?

Satukirja , jossa naisella ei oo arvoa ja homot pitää tuhota.

Että kiitos mut ei kiitos. Mä uskon itseeni. Maailmaan jota ei oo joku tyyppi luonut. Tutki sinäkin aineistoa niin huomaat uskovasi satuun.

Pakko huomauttaa että nykyäänkin ihan epätäydellinen ihminen osaa tehdä toisen ihmisen ilman seksiä raskaaksi. Miksi ei sitten Jumala osaisi hedelmöittää yhtä ihmistä ilman seksiä? Jeesus oli kirjaimellisesti isä-Jumalan ja ihmis-Marian lapsi, puolijumala fyysisesti ja hengellisesti hänen henkensä on ihan "kokojumala". Mekin koostumme kahdesta komponentista: hengestä, joka on ollut olemassa jo ennen tänne maan päälle tuloa, ja ruumiista joka on kuolevaisen maailman tuotos ja jossa henki asuu. Kuoleman jälkeen maallinen ruumis jää tänne ja mätänee, henki menee takaisin maailmaan josta oli tullutkin. Kristuksen sovituksen ja ylösnousemuksen ansiosta jokainen henki saa jossain vaiheessa kuoleman jälkeen uuden ruumiin, kuolemattoman ja täydellisen, jolloin ihminen on taas kokonainen.

Mormoni

Vierailija
48/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä todella uskot että ihminen on tehty kylkiluusta? Että joku raskautuu ilman seksiä?

Satukirja , jossa naisella ei oo arvoa ja homot pitää tuhota.

Että kiitos mut ei kiitos. Mä uskon itseeni. Maailmaan jota ei oo joku tyyppi luonut. Tutki sinäkin aineistoa niin huomaat uskovasi satuun.

Pakko huomauttaa että nykyäänkin ihan epätäydellinen ihminen osaa tehdä toisen ihmisen ilman seksiä raskaaksi. Miksi ei sitten Jumala osaisi hedelmöittää yhtä ihmistä ilman seksiä? Jeesus oli kirjaimellisesti isä-Jumalan ja ihmis-Marian lapsi, puolijumala fyysisesti ja hengellisesti hänen henkensä on ihan "kokojumala". Mekin koostumme kahdesta komponentista: hengestä, joka on ollut olemassa jo ennen tänne maan päälle tuloa, ja ruumiista joka on kuolevaisen maailman tuotos ja jossa henki asuu. Kuoleman jälkeen maallinen ruumis jää tänne ja mätänee, henki menee takaisin maailmaan josta oli tullutkin. Kristuksen sovituksen ja ylösnousemuksen ansiosta jokainen henki saa jossain vaiheessa kuoleman jälkeen uuden ruumiin, kuolemattoman ja täydellisen, jolloin ihminen on taas kokonainen.

Mormoni

Aivan kuten Jeesuskin nousi ylös kuolleista kolmantena päivänä, ruumillisesti, niin kaikki kuolleetkin jotka haudoissa ovat nousevat ylös haudoistaan tuomiolle. Tuomas ei aluksi uskonut, mutta Jeesus näytti naulanreiät käsissään ja kyljessään, että pistä sormesi näihin.

35. Mutta joku ehkä kysyy: "Millä tavoin kuolleet heräjävät, ja millaisessa ruumiissa he tulevat?"

36. Sinä mieletön, se, minkä kylvät, ei virkoa eloon, ellei se ensin kuole!

37. Ja kun kylvät, et kylvä sitä vartta, joka on nouseva, vaan paljaan jyvän, nisun jyvän tai muun minkä tahansa.

38. Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.

39. Ei kaikki liha ole samaa lihaa, vaan toista on ihmisten, toista taas karjan liha, toista on lintujen liha, toista kalojen.

40. Ja on taivaallisia ruumiita ja maallisia ruumiita; mutta toinen on taivaallisten kirkkaus, toinen taas maallisten.

41. Toinen on auringon kirkkaus ja toinen kuun kirkkaus ja toinen tähtien kirkkaus, ja toinen tähti voittaa toisen kirkkaudessa.

42. Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;

43. kylvetään alhaisuudessa, nousee kirkkaudessa; kylvetään heikkoudessa, nousee voimassa;

44. kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.

45. Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.

46. Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.

47. Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.

48. Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.

49. Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.

50. Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.

51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,

52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

54. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".

55. "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"

56. Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.

57. Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!

--1 Kor. 15

Vierailija
49/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä

29. ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.--Joh. 5

Vierailija
50/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan vastuun omista synneistäni ja kannan ne ihan itse, kiitoksia vain.

Vierailija
51/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

En suostu aivopesun kohteeksi. Moinen alkukantaisuus kuin uskonnot pitäis pyyhkiä koko maapallolta pois.

http://creationtoday.org/downloads/files/411PDF.pdf

Tosta apua ensihätään.

Vierailija
52/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa tuomiolla tuo vastaus. Mitä syntejä sitten oletkin tehnyt: huorin, aviorikoksen, abortin, valehtelun tai jotain muuta, ne voi pestä puhtaaksi vain Kristuksen kallis veri.

Vierailija
53/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet Jumalan luomus, Jumala on sinut tehnyt ja omistaa sinut.

7. Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin. - Saarnaaja 12:7

Vierailija
54/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.

14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.

15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.

16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.  --Psalmi 139

Vierailija
55/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että jaksat valistaa tätä pimeyden valinnutta kansaa. Lopun ajat ovat käsillä, toivottovasti moni kääntyy valoon. Itse sain kunnian vasta äsken tutustua Jeesukseen Vapahtajanani, olen vasta alussa, mutta niin kiitollinen siitä, että sain Herran valon sydämeeni, ennenkuin on liian myöhäistä. Koskaan emme tiedä viimeistä hetkeämme. Kiitos.

Vierailija
56/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, että jaksat valistaa tätä pimeyden valinnutta kansaa. Lopun ajat ovat käsillä, toivottovasti moni kääntyy valoon. Itse sain kunnian vasta äsken tutustua Jeesukseen Vapahtajanani, olen vasta alussa, mutta niin kiitollinen siitä, että sain Herran valon sydämeeni, ennenkuin on liian myöhäistä. Koskaan emme tiedä viimeistä hetkeämme. Kiitos.

Kiitos myös sinulle :)

Vierailija
57/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa tuomiolla tuo vastaus. Mitä syntejä sitten oletkin tehnyt: huorin, aviorikoksen, abortin, valehtelun tai jotain muuta, ne voi pestä puhtaaksi vain Kristuksen kallis veri.

Jos ei kelpaa, sitten ei kelpaa, sen päättää Herra sitten itse. Mutta minä en rupea nöyristelemään tai syntejäni muiden harteille sälyttämään, vaan otan vastuun teoistani.

Vierailija
58/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.

14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.

15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.

16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.  --Psalmi 139

Eli ihmisellä ei ole vapaata tahtoa, ja Herra on jo jakanut taivaspaikat, sekä päättänyt etukäteen, että suurinosa ihmiskunnasta joutuu ikuiseen kidutukseen.

Vierailija
59/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Jeesuksen kallo tulee olemaan kusilaarini!

Vierailija
60/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kelpaa, sitten ei kelpaa, sen päättää Herra sitten itse. Mutta minä en rupea nöyristelemään tai syntejäni muiden harteille sälyttämään, vaan otan vastuun teoistani.

Se on lahja sinulle, ikuisen elämän armolahja, se pitää vaan ottaa vastaan.

Jeesuksen edessä tulee jokainen polvi koukistumaan ja jokainen kieli tunnustaa Jeesuksen Herraksi.

9. Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,

10. niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

11. ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
-- Fil. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi