Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa mennä luokkakokoukseen, sillä olen lihonut kouluajoista 40kg

Vierailija
20.06.2016 |

Olen lähes satakiloinen. Sen mitä Facebookin kautta olen stalkannut niin ne luokkamme naispuoliset keitä siellä on, ovat pysyneet hoikkana vaikka useilla on lapsiakin. Voin kuvitella mitä minusta jälkeenpäin puhuttaisiin. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene. Ei ole pakko. En itsekään menisi.

Paljonko ehtisit laihduttaa. Voisi olla hyvä motivaatio.

Vierailija
2/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi, todennäköisesti et ole ainoa, jolle on tullut kiloja. Meidän luokalta vain kaksi "tyttöä" minun lisäkseni on pysynyt normaalipainoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä hyvä aika alkaa laihduttaa?

Vierailija
4/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset lihovat valaiksi?

Vierailija
5/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy oli minulla, etten mennyt. Kovasti teki mieli nähdä vanhoja kavereita kyllä. 

Minäkin katselin Fb-profiileja sillä silmällä ja hoikkia olivat (ne jotka kuvansa olivat laittaneet), joku jopa reilusti laihtunut. 

Olin tosi hoikka ja kaunottaren maineessa kouluajoilla. Nyt kiloja on 20 enemmän eli ei noin paljon, mutta olemus on muuttunut huomattavasti tietenkin. 

Vierailija
6/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kehtais mennä jos kutsu tulisi. Koulukiusattu olin ja ylipainoinen minäkin.

Vierailija
7/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä ne ajattelee? Jos et taas pariinkymmeneen vuoteen niitä näe?

Vierailija
8/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokoukset voivat varmaan olla aika piinallisiakin. Itse en ole koskaan viitsinyt mennä. En ollut koulussa mitenkään suosittu. Epäilen, että olisin jäänyt yksin luokkakokouksessakin.

Vierailija
9/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mitä ne ajattelee? Jos et taas pariinkymmeneen vuoteen niitä näe?

Miksi mennä edes tapaamaan ihmisiä joilla/joiden ajatuksilla ei ole mitään väliä.

Vierailija
10/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs sille sitten mahtaa. Itsepähän olet elämäntapasi ja painosi valinnut. Jos haluat seuraavaan luokkakokoukseen, kannattaa varmaan aloittaa laihduttaminen nyt.

Vierailija
11/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö niitä järjestetään vaikka kaikki ovat fb:ssa ja siellä näkee kaikkien kuulumiset?

No, itsekään en menisi, koska en ole ollut päivääkään töissä ja en halua kertoa sitä.

Vierailija
12/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, säästyt stressiltä ja pahalta mieleltä. En itsekään menisi. Olin luokan kummajainen ja pulskimmasta päästä, minulle naurettiin jo kouluaikoina ja voin vain kuvitella, mitä minusta puhuttaisiin luokkakokouksen jälkeen. Ihmisille tulee kummasti ne vanhat roolit päälle luokkakokouksessa. Jos ei ollut tosi kiva luokka ja hyvä henki, niin en menisi. Jos siellä on vanhoja kavereita joita haluaisit mielelläsi nähdä, ja tiedät että he eivät suhtaudu sinuun arvostellen, niin mikset ehdottaisi heille tapaamista erikseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi