Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydän teitä - kääntykää Jeesuksen puoleen vielä kun on aikaa...!

Vierailija
20.06.2016 |

Synnitön Jumalan Poika kuoli syntisten ihmisten puolesta ristillä, maksoi syntivelat. Nousi kolmantena päivänä kuolleista ja on tulossa takaisin tuomitsemaan kaikki. Joka tekee parannuksen ja uskoo Jeesukseen pelastuu.
<3

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.

14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.

15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.

16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.  --Psalmi 139

Eli ihmisellä ei ole vapaata tahtoa, ja Herra on jo jakanut taivaspaikat, sekä päättänyt etukäteen, että suurinosa ihmiskunnasta joutuu ikuiseen kidutukseen.

Se, että Jumala näkee tulevaisuuteen ja tietää kaiken, ei sulje pois ihmisen vapaata tahtoa.

Vierailija
62/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kiukutelko enää höpönassut vaan tulkaa taivaan kotiin Isä Jumalan luo, siellä on kivempaa kuin alhaalla pätsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt alettiin siteeraamaan, niin siteerata sitten lisää:

2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."

Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."

5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."

Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."

4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."

Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

Vierailija
64/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Hah! Jeesuksen kallo tulee olemaan kusilaarini!

Toivon, että tulet järkiisi. Kauhistuttavaa puhetta. Kadu, ennen kuin on liian myöhäistä, helvetti ei ole mukava paikka viettää ikuisuutta. Valitse Jeesus vapahtajaksesi. Hän antaa syntisi anteeksi.

Vierailija
65/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta innokkaiden uskovaisten kanssa on se, ettei heidän kanssa voi käydä järkevää ajatuksenvaihtoa, jos on itse eri mieltä. Kaikki tulkitaan juuri niinkuin itselle sopii.

Poikkeuksena hartaasti uskovainen uskonnonopettajamme. Hänestä tuli aikoinaan tosi hyvä fiilis, kun hän osasi soveltaa raamatun oppeja oikeaan elämään ja perustella näkökulmansa hyvin. Ja mikä parasta, ei ollut ainakaan työtehtävissä fundamentalisti, vaan ymmärsi, että useimmat tulkitsee raamattua kaunokirjallisuutena, eikä minään historiankirjana.

Vierailija
66/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnitön Jumalan Poika kuoli syntisten ihmisten puolesta ristillä, maksoi syntivelat. Nousi kolmantena päivänä kuolleista ja on tulossa takaisin tuomitsemaan kaikki. Joka tekee parannuksen ja uskoo Jeesukseen pelastuu.

<3

Pelastuu miltä?

Ikuiselta helvetiltä.

Olet käsittänyt väärin. Melkein jokainen ihminen elää helvetissä kateellisena ja täynnä harhaluuloja. Luovu niistä niin olet onnellinen ja sitä tarkoittaa paratiisi. Sellaisilla ihmisillä ei btw ole mitään tarvetta tuomita ja neuvoa toisia. Ei siis taida paratiisi edes häämöttää ap:n tapauksessa.

Vierailija
67/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi naiselle kesken seksin : hallelujaa

Vierailija
68/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät, että uskot oikeaan jumalaan? Ettei vaan se oikea jumala olekin allah tai vaikkapa Shiva.

Ja ettei sinun itsesi pidä kääntyä ja uskoa oikeaan jumalaan ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
69/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala ei luonut täydellistä ihmistä, jos näin olisi tehnyt ei olisi syntiinlankeemusta.

Tätä olen miettinyt jos Jumala on kaikkitietävä kaikkivaltias hänenhän olisi pitänyt nähdä mitä on tulossa ja estää katastrofi, korjata luomistyötään ja antaa uusi mahdollisuus, tunnustaa erehtyväisyytensä. Mutta ei brassailee edelleen olevansa täydellinen....

Uskonto on keino hallita ihmismassoja. Minun osaltani se on ohi, usko meni vuosikymmeniä sitten eikä näy palaavan.

Ilman Jeesusta on vaikea antaa anteeksi, olen havainnut.  Vertaus velallisesta joka sai paljon anteeksi, ei silti leppynyt kaverille, pikkusummaa kovisti kurkusta kuristaen.  On helppo ymmärtää että voi sanoa "no maksa jos jaksat" "ei se niin suuri juttu ole -ymmärrän jollei ole rahaa", tässä puhutaan myös vihasta ei pelkästään rahasta.

Vierailija
70/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

En suostu aivopesun kohteeksi. Moinen alkukantaisuus kuin uskonnot pitäis pyyhkiä koko maapallolta pois.

http://creationtoday.org/downloads/files/411PDF.pdf

Tosta apua ensihätään.

Paskaa. Jos olisin ilkeä ja jaksavainen, tulostaisin sivut ja käyttäisin niitä vessapapereina. Koska muuhun hommaan tuollanen ... järjettömyys ei sovi. Raamattu on pelkkä tuhansia vuosia sitten kirjoitettu satukirja, jossa julkaistut tekstit kertovat vallan hyvin sen ajan ihmisen ajatuksista eivätkä sovellu nykypäivään ollenkaan.

Uskokaa vaikka spagettihirviöön, mut lakatkaa tuputtamasta omaa näkemystänne muille. Mun suhtautuminen uskontoihin on paikoin halveksuva, sillä se on kaikin puolin tekopyhää ja nykyajassa tarpeetonta. Ei ne Afrikan lapset pelastu rukoilemalla "Herralta" armoa.

En usko, että kuoleman jälkeen on yhtään mitään. Joten se siitä Helvetin lieskoilla uhkaileminen...

Vierailija
71/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan vastuun omista synneistäni ja kannan ne ihan itse, kiitoksia vain.

Ei kelpaa tuomiolla tuo vastaus. Mitä syntejä sitten oletkin tehnyt: huorin, aviorikoksen, abortin, valehtelun tai jotain muuta, ne voi pestä puhtaaksi vain Kristuksen kallis veri.

Jos ei kelpaa, sitten ei kelpaa, sen päättää Herra sitten itse. Mutta minä en rupea nöyristelemään tai syntejäni muiden harteille sälyttämään, vaan otan vastuun teoistani.

Se on lahja sinulle, ikuisen elämän armolahja, se pitää vaan ottaa vastaan.

Jeesuksen edessä tulee jokainen polvi koukistumaan ja jokainen kieli tunnustaa Jeesuksen Herraksi.

9. Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,

10. niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

11. ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
-- Fil. 2

Sillä määrällä ehtoja ei voida puhua lahjasta. Jos en kelpaa tälläisenä Herralle, niin Herrakaan ei kelpaa minulle.

Vierailija
72/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa tuomiolla tuo vastaus. Mitä syntejä sitten oletkin tehnyt: huorin, aviorikoksen, abortin, valehtelun tai jotain muuta, ne voi pestä puhtaaksi vain Kristuksen kallis veri.

Jos ei kelpaa, sitten ei kelpaa, sen päättää Herra sitten itse. Mutta minä en rupea nöyristelemään tai syntejäni muiden harteille sälyttämään, vaan otan vastuun teoistani.

Jeesuksen edessä tulee jokainen polvi koukistumaan ja jokainen kieli tunnustaa Jeesuksen Herraksi.

9. Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,

10. niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

11. ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
-- Fil. 2

Sillä määrällä ehtoja ei voida puhua lahjasta. Jos en kelpaa tälläisenä Herralle, niin Herrakaan ei kelpaa minulle.

Miten niin et kelpaa? Olet ymmärtänyt väärin, Jeesus kuoli syntisten puolesta. Sinulta tarvitaan parannuksenteko, että muutat mielesi synnin tiestä, jätät sen ja käännyt Jeesuksen puoleen: "Armahda minua syntistä, vapahda minut"  ja Hän tekee sinusta uuden luomuksen.

8. Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

9. Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta. -
Room. 5

Vierailija
73/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-- Fil. 2

Miten niin et kelpaa? Olet ymmärtänyt väärin, Jeesus kuoli syntisten puolesta. Sinulta tarvitaan parannuksenteko, että muutat mielesi synnin tiestä, jätät sen ja käännyt Jeesuksen puoleen: "Armahda minua syntistä, vapahda minut"  ja Hän tekee sinusta uuden luomuksen.

8. Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

9. Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta. -
Room. 5

Jos kelpaan tälläisenä, miksi joutuisin kadotukseen tälläisenä kuin olen?  Tälläinen minä ei pääse Taivaaseen, vaan minun pitäisi muuttua toiseksi ihmiseksi, jotta Paratiisin portit avattaisiin minulle. Ja minä en halua olla joku toinen ihminen, vaan olen oikein tyytyväinen itseeni tälläisenä virheellisenä syntisäkkinä mitä olen.

Vierailija
74/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä onnellinen ilman Jumalaa, onko sinulla pysyvä rauha? Vai puuttuuko aina jotakin sellaista mitä et osaa edes selittää?

Vierailija
75/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lahja ei olisi lahja, jos se pitäisi ottaa väkisin vastaan. Niin ei kuitenkaan ole, toivon silti, että vielä muutat mielesi, ja te muutkin :) Hyvää yötä.

Vierailija
76/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en väärin muista, niin pyhän hengen herjaaminen on anteeksiantamaton synti.

Eli tässäpä tämä: Pyhä henki on ihan onneton tunari, joka ei saisi puhallettua tulitikkua sammuksiin.

Nyt kun tämä on hoidettu, niin voisitteko lopettaa tuon uskontonne tyrkytyksen, se on mun osalta myöhäistä.

Vierailija
77/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.

14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.

15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.

16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.  --Psalmi 139

Eli ihmisellä ei ole vapaata tahtoa, ja Herra on jo jakanut taivaspaikat, sekä päättänyt etukäteen, että suurinosa ihmiskunnasta joutuu ikuiseen kidutukseen.

Se, että Jumala näkee tulevaisuuteen ja tietää kaiken, ei sulje pois ihmisen vapaata tahtoa.

Todellista vapaata tahtoa ei voi ennaltanähďä. Vai onko myös muurahaisella mielestäsi vapaa tahto, nehän tekevät aivan samanlaisia valintoja kuin ihminenkin -ainoan eron pitäisi olla että muurahaisen valinnan voi periaatteessa ennustaa toisin kuin ihmisen.

-eri

Vierailija
78/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en väärin muista, niin pyhän hengen herjaaminen on anteeksiantamaton synti.

Eli tässäpä tämä: Pyhä henki on ihan onneton tunari, joka ei saisi puhallettua tulitikkua sammuksiin.

Nyt kun tämä on hoidettu, niin voisitteko lopettaa tuon uskontonne tyrkytyksen, se on mun osalta myöhäistä.

Sinun pitää myös kyseisen kohdan mukaan tarkoittaa sanomaasi koko sydämesi pohjasta. Ihminen ei voi tositarkoituksessa herjata jotakin jonka olemassaoloon ei usko, joten et ole menetetty tapaus.

Vierailija
79/79 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kristus on tulossa. Sinä voit valita: Valo vai pimeys. Niin yksinkertaista kaikki on. Sinulla on vapaa tahto.