Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille ryhmäjumppa ei ole yhtään oma juttu?

Vierailija
04.01.2023 |

Minusta kauhea: pitää hyppiä muiden kanssa jotain typeriä sarjoja, ja melu on korviahuumaava ja ohjaaja huutaa. (En muuten ymmärrä, miksi laskee ääneen... Älytöntä).

Koulussa tein ryhmäjumppatunnit välittämättä siitä erityisemmin, mutta aikuisena en sinne mene.

Mielipiteitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä mielipidet tästä pitäisi olla? Toiset tykkäävät ja toiset eivät. 

Vierailija
2/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäjumppa on enemmän liikuntaa vieruksuvan hetkellinen juttu! Aktiivinen/säännöllinen treenaaja pärjää omin neuvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppia on erilaisia. Ja ohjaajia. Hyviä ja huonompia.

Vierailija
4/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ihmettelin jo kouluaikoina että mikä tässä mättää kun itseä ärsytti jo se pukkarin älämölö ja muut näytti olevan ihan onnessaan siinä kaakattaessaan. 

Ja siis mä en vihannut liikuntaa enkä edes liikuntatunteja vaan tuota kälätystä, huutoa, tekopirteyttä, tamburiinin jyskytystä ja ahtautta.

Vierailija
5/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaminen on kivaa, mutta se on prseestä että siinä ympärillä sätkyttää joka puolella joku metrin päässä.

Vierailija
6/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä ihmettelin jo kouluaikoina että mikä tässä mättää kun itseä ärsytti jo se pukkarin älämölö ja muut näytti olevan ihan onnessaan siinä kaakattaessaan. 

Ja siis mä en vihannut liikuntaa enkä edes liikuntatunteja vaan tuota kälätystä, huutoa, tekopirteyttä, tamburiinin jyskytystä ja ahtautta.

Juu, tamburiinihan se jyskyttää kuntokeskuksissa :D Siis kuinka vanha sinä olet? 

Vierailija
7/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa, mutta en kehtaa käydä niissä.

Mulla ei siis ole yhtään rytmitajua ja kaksi vasenta jalkaa. Olisi ihana käydä vaikka bodycombatissa tai barressa tai jossain tuollaisessa. Menen kuitenkin sekaisin jo helpoissa askelluksissa ja jos joutuu kädet ottamaan mukaan niin ei pysty. Koulun liikuntatunneilla sain vapautuksen tansseista, koska kukaan ei halunnut tanssia kanssani ja yleensä sain muun ryhmän myös sekaisin kun heiluin väärin ja törmäilin välillä muihin.

Jossain vaiheessa vihasin noita tunteja, mutta sitten ymmärsin olevani vain kateellinen. En tosin ymmärrä, että miksi niissä pitää huutaa.

Vierailija
8/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kerran läkähtyä itselleni nauramiseen, kun menin kerran kokeilemaan zumbaa. Sen piti olla ihan perus-alkeis-idiottivarma ryhmä, mutta totesin, että minulla ei kertakaikkiaan jalat ja kädet pelaa niin synkassa, että siitä olisi tullut yhtään mitään. Lisäksi kun piti vielä miettiä, että oikea vai vasen, niin ihan pieleen meni koko ajan. Muut varmaan ajatteli, että tuo on ihan täys tollo, mutta onneksi se 45 min meni sitten viimeinkin ohi ja toista kertaa en sitten ilmestynyt paikalle. Kotona on kivempaa joogailla itsekseen ja ei mene matkoihinkaan aikaa.

Vierailija
9/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. En ikinä enää kouluaikojen traumojen jälkeen aio osallistua ryhmäliikuntaan. Ammun ennemmin itseäni polveen. 

Vierailija
10/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tamburiinihan se jyskyttää kuntokeskuksissa :D Siis kuinka vanha sinä olet? 

Sulla taitaa jonkin jyskyttää päässä kun luet toisten kirjoituksista sellaista mitä siellä ei ole. Ei tuo kyseinen kirjoittaja kirjoittanut sanallakaan sellaista, että kuntokeskuksissa on tamburiini. Hän muisteli omia peruskoulun aikaisia liikuntatunteja ja sitä mitä inhosi.

Vierailija
11/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. En ikinä enää kouluaikojen traumojen jälkeen aio osallistua ryhmäliikuntaan. Ammun ennemmin itseäni polveen. 

Sama täällä. Just lapsen kanssa eilen asiasta keskusteltiin. Oli sitä mieltä, että minun pitää mennä salille, jossa paljon kaikkea ryhmäliikuntaa. En taatusti mene ainoaankaan jumpparyhmään, sen verran lähellä 50 vuoden takaiset koulun painajaismaiset liikuntatunnit ovat.

Enkä hiihdä myöskään enkä ui.

Vierailija
12/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vihaan kaikkea muuta liikuntaa kuin näitä tanssitunteja. Kiva, kun edes jossakin olen hyvä.

Vierailija
13/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijumppa on vielä hirveämpää. Se huutava ämmä ja karsea peltipurkkimusa ja siinä altaassa roiskitaan vettä toisten naamalle🤮

Vierailija
14/14 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet introvertti, nuo ryhmässä ähkijät on ekstrovertteja, he tietenkin pilkkaa introverttii kun ovat pelkureita eikä uskalla itsenäistä toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme