Pyydän teitä - kääntykää Jeesuksen puoleen vielä kun on aikaa...!
Synnitön Jumalan Poika kuoli syntisten ihmisten puolesta ristillä, maksoi syntivelat. Nousi kolmantena päivänä kuolleista ja on tulossa takaisin tuomitsemaan kaikki. Joka tekee parannuksen ja uskoo Jeesukseen pelastuu.
<3
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Älä puolustele ammattitaidotonta törppöä. Jätkällä oli kaikki mahdollisuudet tehdä aivan kaikista ihmisistä ja eläimistä onnellisia, mutta pieleen meni. Ja nyt se sitten syyttelee muita omista virheistään ja uhkaileekin vielä.
Älä ny viitti. Eikös se ollut niin, että lauantai-iltana alkoi olla vähän kiire, niin se sit kattoi vaan, että tämä on hyvä, pisti rukkaset naulaan, pensselit santaan ja kyynärpäätä kossulekan pohjaan. Olisit tehnyt itsekin kun tiedät, että tilaaja ei kuitenkaan valita. Samalla periaatteellahan Suomessa tehdään kaikki rakennuksetkin, ja hyvää tulee, eiku...
Vierailija kirjoitti:
Jeesus voi ihan itse tulla pyytämään kaveriksi jos haluaa. FB:tä en käytä, joten voisi mieluiten tulla tapaamaan, voin tarjota samalla ihan oikeaa viiniä ja lihaa. Leipää ja kalaakin saattaa löytyä. Jeesus-sana taitaa viedä sähköpostini heti spämmiin, joten sitä kautta ei kannata lähestyä.
Mun käsittääkseni sillä oli viiniä, fisua ja leipää ihan omasta takaa. Mutta juustolautasen ja hedelmiä voit varmaan pistää pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus voi ihan itse tulla pyytämään kaveriksi jos haluaa. FB:tä en käytä, joten voisi mieluiten tulla tapaamaan, voin tarjota samalla ihan oikeaa viiniä ja lihaa. Leipää ja kalaakin saattaa löytyä. Jeesus-sana taitaa viedä sähköpostini heti spämmiin, joten sitä kautta ei kannata lähestyä.
Mun käsittääkseni sillä oli viiniä, fisua ja leipää ihan omasta takaa. Mutta juustolautasen ja hedelmiä voit varmaan pistää pöytään.
Eikös Jesse ollut jostakin tuon ajan arabimaiden alueilta kotoisin? Falafeliä tarjolle vaan:)
Vierailija kirjoitti:
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
En minä kaipaa tuollaista kuoleman jumalaa mihinkään joka tapattaa oman lapsensa ja sen jälkeen uhriutuu vielä tekosistaan niin että yrittää syyllistää tuhansia vuosia tapahtuman jälkeenkin syntyneet tapahtuman syypäiksi.
Minä en avaa ovea kenellekään, mutta välitäpä sille kaikkivoipalle mulkerolle viestin, että voisi ihan pikkuisen löysätä sitä liekaa tuolla kehitysmaan slummeissa. Siellä viattomat lapset pyörivät p...ssa ja myrkyissä ja kuolevat ripulin ja muihin mitättömän sairauksiin ilman että heillä on mitään mahdollisuutta edes kuulla sinusta ja "pelastua", mutta niin vaan sinne koko ajan lisää heitetään sairautta ja kurjuutta. Että voisiko sitä koettelemusta ihan pikkuisen enemmän kohdentaa länsimaiseen kristittyyn, joka asuu 100-neliöisessä kodissaan hyvää ruokaa syöden ja turhaa tavaraa haalien vaikka oppisi mukaan pitäisi elää huomattavasti yksinkertaisemmin ja antaa edes joku 90 % omaisuudesta muiden auttamiseksi. Mutta toki on kivompi vastata länsimaiseen "anna minun onnistua vähähiilarisessa dieetissäni ja pudottaa painoa ainakin 5 kiloa" -tyyppiseen rukoukseen kuin kehitysmaalaiseen "anna minulle edes kourallinen riisiä tällä viikolla" -pyyntöön.
Vähän ot, mutta mua jaksaa naurattaa länsimaiset "jeesuksen" kuvat, kun poju on aivan skandinaavien vaaleimmasta päästä kirkkaine sinisine silmineen ja vaaleine kutrineen maidon valkeasta ihosta puhumattakaan. Ja edelleen, vaikka uskovaiset itsekin tietävät tyypin olleen lähi-idästä niin nämä samat skandinaavikuvat jatkavat suosiotaan.
Kuka uskoo mihinkin ismiin ja/tai uskontoon ja yksi eläinlajeista, joka uskoo olevansa "luomakunnan" herra, on keksinyt näitä kautta historiansa vaikka minkälaisia. Yleensä nämä eri uskonnot ja aatteet ovat olleet perusta lajitoverien alistamisella, tuomitsemiselle ja ennen kaikkea tappamiselle. Näiden puuhien seurauksena onkin sitten kylvetty kuolemaa eri mieltä oleville vuosituhansien ajan. Sellaisena pienenä sivuseurauksena ollaan sitten tuhottu ainoa paikka universumissa, jossa ihmislaji voi elää. Ei siinä jeesustelu tai islamismi tai mikään muukaan aate tai ismi paljon auta, kun ilmastonmuutos etenee jo nyt jättiharppauksin ja vauhti sen kun kiihtyy. Uskonnot ja muutkin ääriaatteet ovat tämän maailman ääliömäsimpiä asioita ja niihin uskovat ihmiset älykääpiöitä. Elämä on ihan tarpeeksi haastavaa ilman näitä tuomionjulistajia, joiden toiminta perustuu satuihin. Ihan vaan katsomalla dokumentteja esim. kristinuskon muotoutumisesta kauttaa vuosisatojen, tyhmempikin tajuaa mitä puppua koko juttu on.
Lapsien kaltaisten on taivasten valtakunta :)
1. Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
2. Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
3. ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
4. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.--Matt. 18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
En minä kaipaa tuollaista kuoleman jumalaa mihinkään joka tapattaa oman lapsensa ja sen jälkeen uhriutuu vielä tekosistaan niin että yrittää syyllistää tuhansia vuosia tapahtuman jälkeenkin syntyneet tapahtuman syypäiksi.
Jeesus on aina ollut olemassa ja tulee olemaan. Kolmiyhteinen Jumala. Jeesus suostui itse tehtäväänsä.
Roope Salminen on tullut pelastamaan meidät.
Lähi-Idän kulttuuri ja uskonnot tuntuvat minusta vierailta, joten ei kiitos.
Kyllä ja parasta kun pääsisin ehtoollista nauttimaan Askolan ja Mäkisen seurassa. Ei silleen niinkuin alttarilla, että pikari vedetään huulilta ennenkuin saa mitään kostuketta, vaan niinkuin after bileissä ja ihan vapaasti saa stockan herkusta kaivaa purtavaa pöytään myös.... oi, jaettu ilo on moninkertainen ilo.
Liekkimereen kun joutuu sieltä ei pääse koskaan pois, ikuinen itku ja hammasten kiristely tuskassa. Mutta Jumala rakasti maailmaa niin paljon että antoi ainoan Poikansa jotta yksikään ei hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän. Jumala kutsuu sinua, anna Hänelle elämäsi, ota Kristus sydämeesi :)
En suostu aivopesun kohteeksi. Moinen alkukantaisuus kuin uskonnot pitäis pyyhkiä koko maapallolta pois.
Päinvastoin, Jumala pyyhkii maan, taivaan ja meren pois. Sitten on uusi taivas ja uusi maa.
1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; --Ilm. 21
2 Piet. 3:
3. Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
4. ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
5. Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
6. ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
7. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
8. Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".
9. Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.