Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks tää nyt se kuluuisa viivanpaikka? (Pregent stick)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole koskaan negatesteissä näkynyt mitään viivanpaikkoja. Silloin kun olen testannut plussia liian aikaisin niin on näyttänyt tuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen raskaustesti tuo on.

Vierailija
4/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen raskaustesti tuo on.

No eikä ole, juurikin kyseinen testi antaa nykyään noita harmaita aika vahvojakin viivanpaikkoja. Valitettavasti kokemusta on.

Vierailija
5/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta ei näy onko viivassa väriä vai ei, kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan. Positiivisen testin erottaa kyllä.

Vierailija
6/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut yli 20 kertaa lapsettomuushistorian aikana noilla testeillä. Välillä negakierroissa, välillä plussakierroissa liian aikaisin jne. Negat aina puhtaita negoja, ei mitään tulkinnanvaraa. Ei koskaan tuollaista negakierrossa. Haamuplussa näyttää tuolta, eli joko yli testiajan tai sitten testiajalla, mutta hormonia vielä niin vähän veressä. Kokeile huomenna tai ylihuomenna uudestaan, josko vahvistuisi.

Sanoi väki täällä mitä hyvänsä testiajoista ja roskishaamuista, niitä pähkäilee iso osa meistä:). Jos lapset on tullut kertapanolla ja näistä ongelmista ei koskaan ole kärsinyt, ei sitä joka suunnalta testien tulkitsemista, eri valoissa, eri testiajan jälkeen jne. tajua. Toiveet on niin kovat, että sitä vain rukoilee jollain tavalla sen viivan siinä näkyvän, edes häivähdyksenä ja menkkojenkin odottaminen on yhtä tuskaa. Tuntuu pahimmalta pettymykeltä löytää vuotoa pikkareista, pienempi paha nähdä ensin se valkoinen tikku.

Ja kun mulla näkynyt tuollainen häivähdys, silloin se on ollut plussa lopulta ja vahvistunut muutamassa päivässä. Nega on kirkkaan valkoinen. Voi olla myös kemiallinen raskaus tietysti, eli kiinnittymisyritys jos olet kovin varhain testannut.

Vierailija
7/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kumpi vaan. Veikkaan haaleaa plussaa.

Vierailija
8/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin positiiviseksi.

Vierailija
9/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pregent Stick antoi ennen vain puhtaanvalkoisia negoja. Nyt olen itsekin saanut siitä sellaisen vaaleanharmaan viivan, enkä ollut raskaana. Kokeile parin päivän tai viikon päästä uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi