Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan mun omahyväistä kovaäänistä työkaveria. VIHAAN!

Vierailija
10.08.2022 |

Tänäänkin rääkyi niin että päässäni kohisi vielä kotiintulomatkalla. Miksei ihmiset tajua että duunissa ei tarvitse rääkyä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jän edustaa sitä mitä a) sinä et uskalla olla, tai b) mitä pelkäät olevasi.

A) olet hiljainen hissukka ja salaa toivoisit olevasi reipas, itsevarma, kuuluva ja näkyvä persoona.

B) Kotonasi on paheksuttu ja rangaistu metelöinnistä ja ilakoinnista. Lapsen täytyy olla hiljaa eikä häiritä aikuisia elämöinnillään.

Kumpi osuu sinuun Ap?

Vierailija
2/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen ollut tiimissä jossa yksi huutaa niin että tärykalvot paukkuu, puhuu tajuttoman kovaa, vaikka seistään vierekkäin.

Tätä ei voi käsittää ennen kuin itse joutuu kokemaan moista :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) olet hiljainen hissukka ja salaa toivoisit olevasi reipas, itsevarma, kuuluva ja näkyvä persoona.

B) Kotonasi on paheksuttu ja rangaistu metelöinnistä ja ilakoinnista. Lapsen täytyy olla hiljaa eikä häiritä aikuisia elämöinnillään.

Kumpi osuu sinuun Ap?

Eipä mennyt kauaa kun kyseinen duunikaveri löysi tämänkin keskustelun.

Vierailija
4/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi osuu sinuun Ap?

Ei kumpikaan. Ihan tavallinen olen. Työpaikalla tulee tehdä töitä tai jos ne ei nappaa, niin ainakin tulisi antaa muille työrauha ja jättää mahdollinen rääkyminen vapaa-ajalle.

Vierailija
5/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti HUUTONEN ei huuda siellä

Vierailija
6/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda takasin, et määäää en oooo kuuro vielä, mut kohta oooon!

Vierailija
7/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyösopimus vuodesta 2017.

Vierailija
8/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui kun pyysit työrauhaa?

Vierailija
9/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi osuu sinuun Ap?

Ei kumpikaan. Ihan tavallinen olen. Työpaikalla tulee tehdä töitä tai jos ne ei nappaa, niin ainakin tulisi antaa muille työrauha ja jättää mahdollinen rääkyminen vapaa-ajalle.

Nainen, avaa suusi.

Vierailija
10/12 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kuitenkin muistaa, että olet aina ollut todella etuoikeutetussa asemassa työtoveriisi nähden, ja olet vienyt häneltä kaiken tilan ja etenemismahdollisuudet uralla! Sinua vain luonnollisesti harmittaa, että joudut nyt samalle tasolle hänen kanssaan.

Vierailija
11/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisia nämä kovaan ääneen taukoamatta kaakattavat vaan ovat. Minä ja minun ääni, tässä minä olen, huomatkaa. Mitään asiaa mulla ei ikinä ole, mutta huudan, ettei kukaan sekunniksikaan unohtaisi kuka MINÄ olen. Hyppään stana vaikka pöydälle meuhkaamaan, jos muu ei auta.

Vierailija
12/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin innostuessaan lähtee puhe huutamiseksi.

Se on ihan hirveän rasittavaa, vaikka kyseessä ei olekaan huomionhakuisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä