Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä mies tekee kotitöitä saadakseen seksiä

Vierailija
18.06.2016 |

Tänään on imuroinut, laittanut tiskit ja pyykit sekä pessyt lattiat. (Lattianpesusta saa suuseksiä) Kuitenkin pahimmat eli lastenhuoneet on vielä siivoamatta; pikkulegot pitää kerätä yms. Kannattaako tänään antaa vai ei? Toisaalta mies kyllä pesi saunan. Mitä tekisitte? Imuroinnista on sovittu pikaiset, useimmista kotitöistä sitten sovittu pidemmän kaavan mukaan. Mutta kun ne lastenhuoneet painaa kieltämättä myös vaakakupissa! Mies väittää että kuuluisi saada tänään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on siellä sitten useampi lapsi, kun miehellä on omat viikkotyöt ja viikko"raha". Hyvin lapsellista, minua hävettäisi naisena olla tuollaisessa suhteessa.

5v kaksoset ja 3v. Ja minä olen töissä ihan yhtälailla kuin miehenikin. Sinua hävettää etten suostu yksin hoitamaan kotitöitä työpäivieni päälle johon matkoineen menee 10-11h. Ok! Ap

Vierailija
22/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako vetäistä myös naapurin muijaa, jos käy siellä siivoamassa? Julkisen tilan siivoamisesta saa harrastaa kimppakivaa julkisella paikalla. Vanhustentalon puunaamisen vastineeksi saa seksiä puuman kanssa.

Paskahuussin tyhjennys on niin vittumaista puuhaa, että palkkioksi saa yön itse Paavo Väyrysen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on siellä sitten useampi lapsi, kun miehellä on omat viikkotyöt ja viikko"raha". Hyvin lapsellista, minua hävettäisi naisena olla tuollaisessa suhteessa.

5v kaksoset ja 3v. Ja minä olen töissä ihan yhtälailla kuin miehenikin. Sinua hävettää etten suostu yksin hoitamaan kotitöitä työpäivieni päälle johon matkoineen menee 10-11h. Ok! Ap

Minua hävettäisi tehdä kehonosastani kauppatavara, koska tuossa tilanteessa ei selvästikään ole keksitty muuta tapaa ratkaista parisuhteen epätasa-arvoa kotitöiden suhteen. Alennat itsesi ja miehesi tuossa, mutta siinäpäs on teillä hyvä suhteen liima :)

Vierailija
24/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettäisi tehdä kehonosastani kauppatavara, koska tuossa tilanteessa ei selvästikään ole keksitty muuta tapaa ratkaista parisuhteen epätasa-arvoa kotitöiden suhteen. Alennat itsesi ja miehesi tuossa, mutta siinäpäs on teillä hyvä suhteen liima :)

Taatusti parempi kuin se mihin alennuin pari vuotta: tein kaiken yksin. Nyt on aikaa käydä jopa lenkillä joskus tai nähdä kavereita. Ap

Vierailija
25/25 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taatusti parempi kuin se mihin alennuin pari vuotta: tein kaiken yksin. Nyt on aikaa käydä jopa lenkillä joskus tai nähdä kavereita. Ap

Hyvä että olet tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Jokainen suhde on erilainen, kaikilla on omat keinot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi