Onko tää nyt se viivanpaikka? Kuva
Kommentit (21)
Onko Pregcheck? Mulla ne testit ei ikinäikinä oo antanut mitään viivanpaikkoja, vaikka kuinka ois taskulampulla tai kuvanmuokkausohjelmalla koittanut hakea. Kerran oli ihan päivänselvät raskausoireet, ja sain tuosta hiukan tummemman, mutta kuitenkin selkeän viivan, mutta se oli sitten kuitenkin kemiallinen, ja esim. digitesti sanoi heti, että ei raskaana. Eli siis tuosta sinun testistäsi, jotain siellä nyt selvästi tapahtuu, mutta kannattaa odotella muutama päivä ihan rauhassa, ja tehdä sitten testi uudestaan, jossei menkat ala! :)
Minusta siinä on häivähdys punaista jolloin se ei ole viivanpaikka vaan erittäin haalea plussa.
Jos tuo on tullu testiajalla niin voi ollaihan oikeakin 'haamu' jos taas testi on jo kuivunu niin eipä tuo kerro mistään.
Minun näytölläni se näyttää plussalta!
Vierailija kirjoitti:
Onko Pregcheck? Mulla ne testit ei ikinäikinä oo antanut mitään viivanpaikkoja, vaikka kuinka ois taskulampulla tai kuvanmuokkausohjelmalla koittanut hakea. Kerran oli ihan päivänselvät raskausoireet, ja sain tuosta hiukan tummemman, mutta kuitenkin selkeän viivan, mutta se oli sitten kuitenkin kemiallinen, ja esim. digitesti sanoi heti, että ei raskaana. Eli siis tuosta sinun testistäsi, jotain siellä nyt selvästi tapahtuu, mutta kannattaa odotella muutama päivä ihan rauhassa, ja tehdä sitten testi uudestaan, jossei menkat ala! :)
Tää oli joku Sofi 25miu. En oo ikinä kokeillu joten ei tietoa antaako turhia toiveita? Ap
Mun mielestä siinä on väriä. Jos ite saisin tollasen niin positiivisena pitäisin. (siis olettaen, että viikkoja n.4, isommilla viikoilla pitäisi kyllä olla jo vahvempaa viivaa)
Mä sanoisin että haalea positiivinen. Testaa aamupissasta uudelleen tai odota muutama pv.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä siinä on väriä. Jos ite saisin tollasen niin positiivisena pitäisin. (siis olettaen, että viikkoja n.4, isommilla viikoilla pitäisi kyllä olla jo vahvempaa viivaa)
Luulen että dpo 11-12 nyt. Ap
Onko kellään kokemusta noista Sofi testeistä? Tuleeko vääriä hälytyksiä?
Noilla 25 herkkyyden testeillä ei kannata noin aikasin testata. Jos on pakko testata ennenkuin kuukautiset on myöhässä niin osta niitä herkkiä testejä.
Vierailija kirjoitti:
Noilla 25 herkkyyden testeillä ei kannata noin aikasin testata. Jos on pakko testata ennenkuin kuukautiset on myöhässä niin osta niitä herkkiä testejä.
En ole ap, mutta mulla ainakaan ne herkät ei toiminu. Apteekin testi näytti ennemmin kun ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta mulla ainakaan ne herkät ei toiminu. Apteekin testi näytti ennemmin kun ne.
Sama täällä. pregcheck (herkkyys 25) näytti selkeää plussaa rv 3+4, samoin digi raskaana 1-2, kun herkkä testi oli ihan puhdas nega. Ehkä viikolla 5+0 alkoi 10-herkkyyksinen testi näyttää plussaa. Ja odotan kaksosiakin kaiken lisäksi.
Siis mitä järkeä on tehdä noita testejä ennen kun kuukautiset on myöhässä??
Näyttäisi ehkä plussalta, mulla apteekin omalla testillä näytti viime vuonna aluksi aika samanlaista hailakkaa. Tein viisi testiä, ja joka kerralla oli vahvempi. Nyt tuloksena puolivuotias poika tuhisemassa sängyssä :)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä järkeä on tehdä noita testejä ennen kun kuukautiset on myöhässä??
Selkeesti et ole joutunut pitkään plussaa odottamaan. Ja ihmisillä voi olla erilaisia syitä tai vaikka eri pituinen kierto kun sulla. Joten älä viiti tuoda tänne negatiivista energiaas, siitä ei hyödy kukaan.
Kyllä siinä jotain näkyy 😊