Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei ole tehnyt lomalla muuta kun pelannut ja nukkunut.

Vierailija
17.06.2016 |

Sillä on kivaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täydellistä lomaa. Mun lomaan kuuluu pihanlaitto ja Witcher3 :)

N38

Rautainen peli. Olen itse jo toisella kierroksella. Leveliä vajaa 40 ja Mastercrafted Ursine ja Wolf koko setti. Vielä täytyy jaksaa vetää ne muutkin witcher armorit mastercraftediin. Eniten ehkä rakastan tässä pelissä qwenttiä. Northern realms moppaa lattiaa kaikilla.

Vierailija
22/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Rautainen peli. Olen itse jo toisella kierroksella. Leveliä vajaa 40 ja Mastercrafted Ursine ja Wolf koko setti. Vielä täytyy jaksaa vetää ne muutkin witcher armorit mastercraftediin. Eniten ehkä rakastan tässä pelissä qwenttiä. Northern realms moppaa lattiaa kaikilla.

Olen siis mies 26v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode poisti kommenttini? Miksi. Vastasin vain naiselle, joka pelasi Witcheriä, että se on rautainen peli. Mitä vittua nyt taas?

Vierailija
24/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode poisti kommenttini? Miksi. Vastasin vain naiselle, joka pelasi Witcheriä, että se on rautainen peli. Mitä vittua nyt taas?

Oho. Nyt ne näkyy taas. Av taitaa vähän sekoilla.

Vierailija
25/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää teinit rauhaan... Muistan itse kuinka olin lukuvuoden päätyttyä aina todella väsynyt ja helpottunut. Loma tuli tarpeeseen. Minua kiusattiin koulussa ja olin ahdistunut ja surullinen. Kävin heti nukkumaan kun pääsin kotiin kevätjuhlista. Onneksi vanhempani antoivat nukkua. Puolivälissä kesälomaa menin kirjastoon ja lainasin paljon hyviä romaaneja. Kaupasta hain jäätelöä ja karkkia. Luin takapihalla lepolassessa romaaneja ja söin karkkia. Se oli minun tapani selvitä ankarasta maailmasta. Jos vanhempani vielä olisivat pakottaneet minut kesätöihin, olisin varmaan päätynyt itsemurhaan.

Vierailija
26/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä teinien työhalusta tai haluttomuudesta: Myös meillä teini halusi oikeasti töihin. Toki palkka olisi kiva lisä. Teini puhuu vieläkin useasti, kuinka mukavaa oli TET-harjoittelusta. Onneksi teini sai sovittua paikallisen palvelutalon kanssa pienistä vapaaehtoistöistä. Palkkaa ei makseta, mutta ilmaisen lounaan ja päiväkahvin saa.

Vierailija
27/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska plösö! Viimeistään kympiltä ylös, ulos ja lenkille.

Vierailija
28/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään teini koko maailmassa ei "halua töihin", he vaan haluavat rahaa.

Anna siis lapsellesi iso viikkoraha ja he saavat saman huvin ilman pakkopullaa.

Kyllä meidän teini ainakin halusi nimenomaan töihin. Raha oli hänelle sivuseikka. Työkokemus on arvokas asia, ja teini olisi varmasti valmis tekemään vaikka vapaaehtoistyötä, jos siitä saisi hyödyllistä työkokemusta, jonka voisi mainita tulevina vuosina työnhaussa.

Melko erno on sun nuori, kyllä ne rahaa haluavat duuneistaan. Työkokemus on toki tärkeää todellakin.

Vierailija
29/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Joo, ei ole Skyrimin jälkeen tullut pelattua mitään näin intensiivisesti. Ekaa kierrosta pelaan itse, lopputaistelut on seuraavana edessä. Lv37 muistaakseni mulla ja armoreita olen keräillyt useaa sorttia :) kun läpäisen pelin, niin varmaan jatkan sitten syksyllä lisäosien kanssa. Itse en ole muuten kiinnostunut qwentistä ollenkaan, pari hassua peliä pelannut silloin ihan alussa, mutta jotenkin se ei napannut yhtään. Ehkä seuraavalla pelikerralla sitten.

N38

Vierailija
30/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä noiden kotona päivät nukkuneet teinit ja heidän mammansa valittavat ja itkevät, kun eivät pääse mihinkään töihin ja vonkuvat, että mistä sitä kokemusta voisi saada kun kukaan ei ota töihin, nyyhnyyh, on niiiiiiiiiin epäreilua. Yllättäen samalla ne, jotka ovat jo reippaina olleet töissä joko omasta halustaan tai vanhempiensa pakottamina, saavat tarjolle useitakin työpaikkoja. Mistäköhän johtuu???

Vierailija
31/31 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden päästä noiden kotona päivät nukkuneet teinit ja heidän mammansa valittavat ja itkevät, kun eivät pääse mihinkään töihin ja vonkuvat, että mistä sitä kokemusta voisi saada kun kukaan ei ota töihin, nyyhnyyh, on niiiiiiiiiin epäreilua. Yllättäen samalla ne, jotka ovat jo reippaina olleet töissä joko omasta halustaan tai vanhempiensa pakottamina, saavat tarjolle useitakin työpaikkoja. Mistäköhän johtuu???

Voihan se noin ollakin, en tiedä, kun eka teini tässä.

Tämä kyseinen teini kuiteskin teki jumalattoman työn yläasteella päästäkseen haluamaansa erityislukioon ka. 9.8.

Kesätöihin haki jo viime joulukuussa 15-20 paikkaan niin täällä kotikaupungissa kuin vieraassakin. Kesätöitä ei saanut, kukapa 15 kesäinen helposti saakaan, vaikka keskiarvot peruskoulussa olisivat mitä. T

Olen varma, että tuo kuitenkin pärjää elämässään vallan mainiosti, vaikka tämän kesän vielä viettääkin lapsuuttaan..viimeisen kerran ehkä ikinä.

Nukkukoon, pelatkoon, uikoon yöt, valvokoon, nauttikoon vapaudestaan..Ihan sama. Hyvä siitä tullee..=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän