Miten saisin lisää volyymiä miehen siemensyöksyyn?
Mies tulee aina rinnoille tai vatsalle, mutta haluaisin että tulisi oikein näyttävästi eikä puristamalla paria tippaa. Nyt tuntuu siltä, ettei edes halua minua. Taukojen jälkeen tulee tietysti enemmän, mutta haluaisin kunnon "lastit" aina ja mieluummin enemmän kuin vähemmän! Sperman kanssa on myös mukava "leikkiä" jälkeenpäin.
Kommentit (13)
Pitäkää pitempiä taukoja rakastelusta vaikk alux kaksviikkoa.Miehes ei saa edes runkata siin väliss.Ja tehkää sit pitkä esileikkivaihe.Sillai sais sen notkeeks sen sperman.Lentää pitkälle ja on juoksevaa.Näyttää ett ois enemmän.Ainaki mulla toimii toi.Ihana levittää tyttiksen pakaroille/rinnoille.Miten tykkäisit leikkiä?Levittää klitan päälle vai?
Kokeilen tuota nestekikkaa, kiitos. Tuntuu ihanalta, kun mies vain tulee ja tulee vatsalle ja rinnoille ja miltä se tuntuu sormenpäiden alla kun levittää sitä kaulasta alaspäin ja nänneille ja ikään kuin "tukistaa" märällä kouralla lyhyttä kiitorataa ja silloin sperma valuu sormien välistä... oih.... mies voi vielä "piirtää kuvioita" liukkaalla peniksen päällä alavatsalle.
Runkka kauaan ihan hilkulle monesti . Käykää välillä vaikka kaupoilla. Miehelle pitkä takki päälle ettei kukaan näe seisokkia. Takas Kotiin pikeudu ja kiusottele vähän ja sitten toimeksi kyllä lasti lentää.
Olen kuullut että sitruuna auttaisi siemensyöksyihin. En tiedä pitääkö paikkansa
Kannatan omasta kokemuksestani tuota uroon laukeamisen pitkittämistä. Ei hätää vaikka seisokki välillä lerpahtaisikin. Kyllä se useimmiten uudelleen tokenee, entistä terhakkaampana. Toki jos pallit ovat tyhjät, ei niistä voi paljon heruakaan.
Mut sillä lastin lehtopituudella varsinkaan, eikä myöskään mällin määrällä, ole mitää tekemistä miehen nautinnon tai peniksen tuntoherkkyyden kanssa. Vemputin vain joskus elää omaa elämäänsä, mikä on syytä hyväksyä iän karttuessa.
M 50+
Vierailija kirjoitti:
Kannatan omasta kokemuksestani tuota uroon laukeamisen pitkittämistä. Ei hätää vaikka seisokki välillä lerpahtaisikin. Kyllä se useimmiten uudelleen tokenee, entistä terhakkaampana. Toki jos pallit ovat tyhjät, ei niistä voi paljon heruakaan.
Mut sillä lastin lehtopituudella varsinkaan, eikä myöskään mällin määrällä, ole mitää tekemistä miehen nautinnon tai peniksen tuntoherkkyyden kanssa. Vemputin vain joskus elää omaa elämäänsä, mikä on syytä hyväksyä iän karttuessa.
M 50+
Minulla ainakin lentää sitä pidemmälle mitä kiihottuneempi olen M34
En ole NO 9. sinkkitabletit vesi ja mustikka/tyrni tekee ihmeitä ainakin itselläM50+.
Täältä myös peukku tuolle useamman kerran aivan orgasmin rajoille menemiselle. Niin rajoille kuin vain pystyy. Siten, että ekat lihassupistukset jo tuntuu, mutta ei lennä. Ja tosiaan, jos kestää sitä piinaa, niin voi välissä tehdä jotain muita askareita ja sitten uusi kierros. Kun pari kolme kertaa toistaa tämän syklin, niin pitäisi olla voimakkaampi ja volyymiltaan suurempi siemensyöksy. Kannattaa ainakin kokeilla.
Sinkkiä kannattaa syödä mutta ei se spermantuotantoa lisää.
Kova reeni punttiksella alle. Ja sitten tuntia ennen runkkaaminen rajalle. Jo tulee mälliä.
Tosiaan taitaa se mies harrastaa aika paljon itsetyydytystä. Täällä ainakin aina, kun mies on runkannut aamulla, niin ei tule kuin vähän spermaa. Jos taas on kauankin ollut "puutteessa", niin silloin lasti lentää ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan taitaa se mies harrastaa aika paljon itsetyydytystä. Täällä ainakin aina, kun mies on runkannut aamulla, niin ei tule kuin vähän spermaa. Jos taas on kauankin ollut "puutteessa", niin silloin lasti lentää ja kunnolla.
Tämä! Miehes runkkaa liikaa ap ;)
Juota enemmän vettä.