Surullisia tapauksia nämä miehet ketkä menevät naimisiin high school sweetheartiensa kanssa
Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Rakastuvat teininä johonkin kotoisan näköiseen tyttöön. Seurustelevat kymmenen vuotta tylsässä suhteessa. Sitten kolmenkympin lähestyessä päättävät mennä (naisen ehdotuksesta ja aloitteesta tietysti) naimisiin. Omassa kaveripiirissä yksi tälläinen tyyppi, humalassa aina avautuu, kuinka vähän seksiä heillä on ja kuinka vaimo ei ole sheivannut alapäätään vuosiin. Surullista, eivät taida pojat tajuta mistä jäävät paitsi. Tai sitten tajuavat, mutta ovat niin vahvasti tossun alla, etteivät uskalla tehdä asialle mitään.
Näiden miesten vaimot ovat aina myös sellaisia stereotyyppisiä nalkuttajia. Tämän minunkin kaverin vaimo suorastaan puhisee vihasta kun hänen miehensä viettää aikaa kanssani. Olen kuin vapautunut orja, joka tuo uutisia vapaudesta orjille.
M28
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Rakastuvat teininä johonkin kotoisan näköiseen tyttöön. Seurustelevat kymmenen vuotta tylsässä suhteessa. Sitten kolmenkympin lähestyessä päättävät mennä (naisen ehdotuksesta ja aloitteesta tietysti) naimisiin. Omassa kaveripiirissä yksi tälläinen tyyppi, humalassa aina avautuu, kuinka vähän seksiä heillä on ja kuinka vaimo ei ole sheivannut alapäätään vuosiin. Surullista, eivät taida pojat tajuta mistä jäävät paitsi. Tai sitten tajuavat, mutta ovat niin vahvasti tossun alla, etteivät uskalla tehdä asialle mitään.
Näiden miesten vaimot ovat aina myös sellaisia stereotyyppisiä nalkuttajia. Tämän minunkin kaverin vaimo suorastaan puhisee vihasta kun hänen miehensä viettää aikaa kanssani. Olen kuin vapautunut orja, joka tuo uutisia vapaudesta orjille.
M28
Kamalaa! Siis eikö vaimo ollenkaan sheivaa alapäätään? Miten tuollaista hirviötä voi kukaan rakastaa?
P.s. Syö pääsi tai kasva aikuiseksi
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen näitä high school sweethearteja. Jotenkin jälkeenjääneen oloisia ne miehet, eivät ole ikinä asuneet omillaan. Naisparat joutuvat olemaan äidin korvikkeita aikamiespojille. Ei ihme jos romantiikka on vähissä.
Samaa mieltä. Molemmat osapuolet ovat vähän lapsellisia. Tarkemmin ajateltuna onhan se aika lapsellista ajatella, että se ensimmäinen rakkaus on se pysyvä ja paras. Kenties tällaiset ihmiset jakavat tietynlaisen tavoitteettomuuden/kunnianhimon puutteen ja siksi päätyvät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen näitä high school sweethearteja. Jotenkin jälkeenjääneen oloisia ne miehet, eivät ole ikinä asuneet omillaan. Naisparat joutuvat olemaan äidin korvikkeita aikamiespojille. Ei ihme jos romantiikka on vähissä.
Eiväthän nuo naisparatkaan ole tuossa tilanteessa koskaan joutuneet asumaan omillaan, vai onko tässä taustalla joku ajatus että vain miehet tarvitsevat tämänkaltaista elämänkokemusta?
Heh.
Mun vanhemmat ovat olleet 16-vuotiaasta saakka yhdessä, ovat sielunkumppaneita ja parhaita ystäviä sekä fyysistä vetovoimaa on yhä yli 30 vuoden jälkeenkin.
Edelleen flirttailevat päivittäin toisilleen, pussailevat kaupassa ja sanovat rakastavansa.
Molemmat heistä ovat myös matkustelleet ja matkustavat edelleen säännöllisesti yksin/kavereiden kanssa + muu oma elämä, eli mitään ripustautumissuhdettakaan ei ole.
Harmittaa, kun ei itse kerennyt tuohon junaan eli siihen, että olisi löytänyt jo nuorena sielunkumppanin jonka kanssa kasvaa yhteen!
Vanhempieni kumppanuus on todella ihailtavaa, ei voi kun olla onnellinen heidän puolestaan.
Saivat vielä tällaisen mahtavan lapsenkin.8-)
Pitkä suhde vaatii molemmilta panostusta ja kompromisseja. Rakkaus ei kestä muuttumattomana kenelläkään, meni sitten yhteen 18v tai 28v, aina tulee olemaan jonkinlaisia haasteita tai kipuiluja edessä.
Mulla taas on tilanne niinpäin että toivon että olisin päätynyt yhteen teiniaikojen ihailijani kanssa, kuulin siitä vaan liian myöhään ja nyt ollaan molemmat ei niin hyvissä suhteissa. Toki olen tyytyväinen että ehdin kokeilla muitakin ennen nykyistä, mutta tuo erityinen henkilö jäi sitten haaveeksi :(
Yksi parhaista ystävistäni on naimisissa viidettätoista vuotta lukiopoikaystävänsä kanssa ja ovat mitä hienoin pari, kouluttautuneita, hyvät työt, oma asunto, yhteisiä ja erillisiä harrastuksia ja molemminpuolinen kunnioitus ja huomioonottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Mun vanhemmat ovat olleet 16-vuotiaasta saakka yhdessä, ovat sielunkumppaneita ja parhaita ystäviä sekä fyysistä vetovoimaa on yhä yli 30 vuoden jälkeenkin.
Edelleen flirttailevat päivittäin toisilleen, pussailevat kaupassa ja sanovat rakastavansa.Molemmat heistä ovat myös matkustelleet ja matkustavat edelleen säännöllisesti yksin/kavereiden kanssa + muu oma elämä, eli mitään ripustautumissuhdettakaan ei ole.
Harmittaa, kun ei itse kerennyt tuohon junaan eli siihen, että olisi löytänyt jo nuorena sielunkumppanin jonka kanssa kasvaa yhteen!
Vanhempieni kumppanuus on todella ihailtavaa, ei voi kun olla onnellinen heidän puolestaan.
Saivat vielä tällaisen mahtavan lapsenkin.8-)
Mut kelaa, jos sun mutsi ei oo sheivannut alapäätään...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän nuo naisparatkaan ole tuossa tilanteessa koskaan joutuneet asumaan omillaan, vai onko tässä taustalla joku ajatus että vain miehet tarvitsevat tämänkaltaista elämänkokemusta?
Niin, vaikea sanoa, mutta nämä nuorena toisensa löytäneet tuntuvat valitsevan tietynlaisen roolijaon. Nuoret naiset nalkuttavat kuin äitinsä konsanaan. Eli näyttää, että jonkinlainen itsenäistyminen tekisi nimenomaan pojille hyvää.
Kaikesta tuo aloittaja jaksaakin olla kateellinen.
Ja jos minun mieheni kertoisi jollekin l.....alle minun alapääni karvoituksesta ja meidän seksielämästä niin heittäisin molempia kuikalla.
Aloittajaa ärsyttää kun on huomannut että kahdenlaisia naisia eli niitä joidenka kanssa mennään naimisiin ja perustetaan perhe ja niitä joiden kanssa ei tehdä em asioita. Ja aloittaja on huomannut kuuluvansa jälkimmäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Edelleen flirttailevat päivittäin toisilleen, pussailevat kaupassa ja sanovat rakastavansa.Molemmat heistä ovat myös matkustelleet ja matkustavat edelleen säännöllisesti yksin/kavereiden kanssa + muu oma elämä, eli mitään ripustautumissuhdettakaan ei ole.
Saivat vielä tällaisen mahtavan lapsenkin.8-)Mut kelaa, jos sun mutsi ei oo sheivannut alapäätään...!
:DDD
Ja sinä taidat olla siinä iässä, että vituttaa, kun kaikki parhaat on jo viety päältä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos minun mieheni kertoisi jollekin l.....alle minun alapääni karvoituksesta ja meidän seksielämästä niin heittäisin molempia kuikalla.
Aloittajaa ärsyttää kun on huomannut että kahdenlaisia naisia eli niitä joidenka kanssa mennään naimisiin ja perustetaan perhe ja niitä joiden kanssa ei tehdä em asioita. Ja aloittaja on huomannut kuuluvansa jälkimmäisiin.
Niin ja aloittaja on nainen nimimerkistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
? Aloittaja on mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajaa ärsyttää kun on huomannut että kahdenlaisia naisia eli niitä joidenka kanssa mennään naimisiin ja perustetaan perhe ja niitä joiden kanssa ei tehdä em asioita. Ja aloittaja on huomannut kuuluvansa jälkimmäisiin.Niin ja aloittaja on nainen nimimerkistä huolimatta.
Ok no sitten...
EN usko.
Vierailija kirjoitti:
M28
Were all these High School sweethearts exchange students or Americans?
No, mistä siinä sitten jää paitsi?
Terv. sinkkunuoruuden viettänyt jolla on kyllä jännät muistot ja vapaus, mutta voishan se olla ihan kiva muistella jonkun kanssa yhteisiä juttuja ja olisi jäänyt jotain käteenkin
Vierailija kirjoitti:
M28
Oletko ikinä edes ollut parisuhteessa?
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Oletko ikinä edes ollut parisuhteessa?
:)
Vain miehet kenellä ei ole valinnanvaraa ovat suhteessa. Vapaaherrat kuten minä valitsemme joka viikko eri naisen.
AP