Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalla menee paremmin, sinulla vai exällä?

Vierailija
16.06.2016 |

Miten nykyiset elämänne eroavat ajoista, kun olitte yhdessä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni minulla menee paremmin. Erotessa ex aikoi matkustella ja nauttia elämästä ja jätti minut kasvattamaan yksin yhteiset lapset aikuiseksi. No, hänelle kävi vanhanaikaisesti: joutui tahtomattaan uudestaan isäksi viisikymppisenä ja naimisiin ilman suurta intohimoa. Uusi vaimo ei päästäkään helpolla, joten joutuu kantamaan vastuuta taaperosta. Itse sain kuopuksen täysi-ikäiseksi ja voin kehittää itseäni ja käyttää aikani vapaasti. Löysin myös tasa-arvoisen parisuhteen ja voidaan nauttia huolettomasta keski-iästä yhdessä.

Ex on ikäistään vanhemman oloinen, tanakoitunut ja väsynyt, kuten myös uusi puolisonsa. Tekee kiusaa minulle, missä suinkin voi, vaikka itse en vastaa samalla mitalla, mistä päätellen ei ole kovin onnellinen itse valitsemallaan tiellä. Erosimme siis hänen viidenkympin kriisinsä ja villityksensä seurauksena.

Vierailija
42/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla yhtä hyvin, koska molemmat haluamme ihan eri asioita:

Ex haluaa elää huoletonta elämää työkkärin tuilla kahdesta tutkinnosta huolimatta (niin huoletonta kuin se nyt pienillä tuloilla voi olla). Soittelee edelleen bändissä ja juo aika paljon keskikaljaa, mutta sellaisen elämän hän haluaa. On sinkku, mutta yhden illan juttuja ilmeisesti riittää.

Itsekin elän tuilla, mutta opintotuella ja lainalla, jonka joskus työllistytttäni maksan takaisin. Opiskelen yliopistossa suunnilleen nelosen arvosanoilla ja nautiskelen ihan tavallisesta, raittiista elämästä kihlattuni kanssa.

Muista ja lyhytaikaisemmista existä sen verran, että mahtavat olla aika epätoivoisia koska siitä huolimatta, että jättivät minut, kirjoittelevat ”whaddup”-viestejä facebookissa, vaikka eivät siis kuulu kavereihini. Sellaisia veijareita,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla varmaan yhtä hyvin. Näin luulisin, toivoisin ja uskon

mies51v

Vierailija
44/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 2,5 vuotta sitten. En tiedä exän elämästä muuta kuin että meni kesällä naimisiin fcen mukaan. Lapset ei ole puhuneet mitään eikä kiinnosta. Oma elämäni on nyt ihanaa verrattuna entiseen. Olen tyytyväinen.

Vierailija
45/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Opiskelen ja olen elämäni onnellisimmassa parisuhteessa.

Eksä on masentunut työnarkomaani, jota oli jo meidän parisuhteenkin aikana. Kun kuuli mun uudesta parisuhteesta (ex siis jätti mut) niin hankki heti itselleenkin uuden naisen. Ei vissiin kestänyt kauaa se juttu.

Vierailija
46/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin ja yhtä huonosti. Kummankaan tunnepuoli ei ole oikein toipunut, mutta muuten elämää on jatkettu kyllä. En arvannut että 2 vuotta ei vielä riitä toipumiseen.

Vierailija
47/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex polttelee, sai burn outin. Eivät ole vieläkään saaneet lasta ja tuskin saavatkaan.

Itse olen raskaana, hyvässä liitossa. Rahaakin on mukavasti.

Mutta henkisellä tasolla tietysti hankala tietää kummalla menee paremmin koska ei olla paljon yhteyksissä.

Vierailija
48/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän harrastaneeni mitään joidenkin entisten hoitojen kans. Ne oli luusereita silloin ja nyt. Hyi.

Vierailija
49/49 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei kukaan enää huorittele, sylje naamalle tai uhkaile. Hänellä on nykyään uusi vaimo ja lapsia tuota varten.

Eli kyllä minulla menee paremmin!😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan