Kummalla menee paremmin, sinulla vai exällä?
Miten nykyiset elämänne eroavat ajoista, kun olitte yhdessä?
Kommentit (49)
Mä oon paremmassa taloudellisessa asemassa, mutta exällä on perhe joka multa puuttuu. Hassua et saatiin molemmat vähä toistemme jutut eli mä sain rahaa mitä exä arvosti ja hän perheen mitä mä olisin halunnut.
Molemmat varmaan aika onnellisia.
Minulla.
Entinen elämämme oli köyhää ja vaatimatonta duunariperheen elämää, exä elää sitä edelleen ja on kovasti ukottunut 56v. Yhtä kunnianhimoton kuin silloin ennen.
Toki ikä näkyy minussakin mutta itse elän keskiluokkaista ja mukavaa elämää nykyisen mieheni ja perheeni kanssa. Kovasti on tehty töitä tämän eteen ja omalla rahalla kaikki kiva ansaittu.
Minulla kai, ainakaan tyttäreni ei ole antanut minulle porttikieltoa niin kuin äidilleen.
Exän mielestä hänellä, minun mielestä minulla. Exällä on naisystävä ja pieni lapsi, minulla vapaus ja hyvät tulot ja valtavasti kiinnostavaa tekemistä. Emme vaihtaisi toistemme elämään, joten hyvä kummallekin näin.
Eksällä dirikan paikka valtakunnallisessa organisaatiossa, itselläni pari työntekijää työllistävä pikkufirma. Taloudellisesti suunnilleen samalla tavoin varmaan menee kummalakin.
Ollaan puheväleissä, ja ihan hyvissä fiiliksissä kun toisinaan jossain tilaisuuksissa nähdään. Ei mitään halua mihinkään lähempään, mutta tavallaan hauska jos joku jomman kumman työtuttu kysyy että ai te tunnette toisenne, vastata, että tottakai, oltiin sentään muutama vuosi jokus naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla, olen elossa.
Samoin.
Eksällä on paljon enemmän rahaa, minulla taas paljon enemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla, olen elossa.
Samoin.
Tuota tulin kirjoittamaan.
On kai teillä montakin eksää. Tarkoitettiinko tässä viimeisintä? Vai pisintä suhdetta vai mitä?
Minulla menee loistavasti, eksään en ole ollut yhteydessä kymmeneen vuoteen, onneksi ei tarvitsekaan.
Vaikea sanoa, kun en tiedä yhtään, miten ex-llä menee. Asumme eri maissa.
Itselläni menee hyvin.
Ei oikein voi vastata, täysin subjektiivinen kysymys. Omasta mielestäni minulla menee paremmin kun olen nyt onnellisessa, sitoutuneessa viiden vuoden suhteessa nykyisen miehen kanssa ja ensi vuonna menossa naimisiin, valmistuin ja olen vakkarityössä ja olen jatkanut ja kehittynyt samassa harrastuksessa kuin silloin. Exä jatkaa naisseikkailuja vaikka alkaa jo aika vanha olemaan ja on oman elämänsä peter pan. Ilkeämielinen hän ei varsinaisesti ikinä ollut, joten jos on onnellinen näin niin hyvä homma.
Exällä, on onnellisesti naimisissa ja perheellinen. Minä en ole löytänyt ketään vaan ollut siitä lähtien yksin.
Mulla varmaan.
Ex halus lapset saada nuorena eikä innostunut mun opiskeluaikeista. Niinpä lopulta päädyimme muun muassa em asioiden takia erilleen.
Mä hankin hyvän koulutuksen, menin naimisiin ja sain lapset. Olen onnellisessa suhteessa.
Exällä on ollut monta suhdetta tässä vuosien aikana, mutta kaikki on päättyneet eroon - syitä en tiedä.
Ironista, että ehkä painavin syy erollemme oli tuo lapsiasia ja minä kuitenkin sain lapset ennen exää. Minua surettaa välillä exäni puolesta, sillä hän oli ihana ihminen ja toivonkin, että hän löytäisi jonkun ja saisi toivomansa lapset ja perheen.
Minulla. Ex asuu tällä hetkellä vanhan äitinsä luona, juo melkoisesti, ja on sairaseläkkeellä, terveys romuna. Alkoholiongelmaisia naisystäviä hänellä on tullut ja mennyt.
Olen itse naimisissa, terveessä suhteessa, ja taloutemme on vakaalla pohjalla. Olemme jotenkin oudosti onnistuneet pysymään väleissä, vaikka erostamme on jo melkein 20 vuotta aikaa (olen nyt 49). Myös mieheni on tavannut exäni, ja pitää hänestä, vaikka tämä melkoisen ongelmallinen tapaus onkin. Miehiä yhdistää älykkyys, vaikka tästä kuvauksestani sitä onkin exän kohdalla kieltämättä vaikea nähdä. :) Olemme exän kanssa yhteyksissä muutaman kerran vuodessa, asumme eri paikkakunnilla.
Muista existä minulla ei ole tietoa, emme ole pysyneet yhteyksissä.
Minulla. Eksä kuoli 10 vuotta sitten.
~ mummo ~
Minulla menee todennäköisesti paremmin. Minulla on uusi kumppani, käyn koulua ja elämä menee muutenkin hyvin. Exälläni taasen on pahoja harhoja, hän on joutumassa todennäköisesti mielisairaalaan, hän on yksin eikä hän ole (vieläkään) missään koulussa omasta tahdostaan. Hän ei käy myöskään töissä :/
Minulla kait.. taloudellisesti ja lapsi on. Lähes kaikki kohdallaan ja mitä voi saada. Exäni valitettavasti kuoli joitain vuosia sitten.
Rehellisesti sanottuna en tiedä. Ex on kuollut, eikä ilmoittanut mille osastolle päätyi. Hankala verrata.
Minulla varmaankin. Kaksi exää mullan alla.