Vierailija

Mitä sitten? En ymmärrä mitä kauhistuttavaa tässä on. Onko teillä rintaliivit joka päivä pesevillä vähintään D-kupit ja hikoilette paljon?
Oma kokoni on A, enkä hikoile muuten paitsi urheillessa, jota varten on eri liivit. Voisin hyvin olla käyttämättä deodoranttia eikä sitä huomaisi, mutta käytän silti. Ja turha sanoa "Et vain itse huomaa haisevasi" - asia ei ole niin, vaan niin, että en haise.
Ihoni pesen lähes joka päivä saippualla, muut alusvaatteet ja sukat päivittäin, ja vaatteet tarpeen mukaan. Rintaliivejä joita käytän päivittäin omistan vain kaksi, eivätkä liivit haise koskaan. Erikseen on sitten harvemmin käytettäviä olkaimettomia liivejä ym esim mekkojen kanssa, joita en pese edes neljää kertaa vuodessa. Urheiluliivejä kaksi, joita pesen usein.
Kauhistukaa pois vain, mutta minun mielestäni vaatteita pestään vain silloin, kun ne ovat likaisia, haisevat tai ovat olleet kovassa käytössä. Turha pesu kuluttaa.

• ylös 48
  • alas 52

Sivut

Kommentit (46)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pesen silloin kun jaksaa/muistaa/alkaa haisemaan kamalasti. Muuten olen rintaliivifanaatikko (tutkin muutama vuosi sitten aivan kaiken liiveistä ja rinnoista kun oli ongelmia näiden kudossäkkien kanssa, voisin varmaan mennä rintaliivikauppaan töihin ilman koulutusta, tiedän noin suunnilleen aivan kaiken rintaliiveistä ja eri merkeistä ja malleista) mutta peseminen on ihan plah. Joskus laiskuuksissa heitän halvimmat liivit pesukoneeseen käsinpesuohjelmalla ja rukoilen ettei mene pilalle. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa pesen kaikki käsin. Silloin istun pari päivää kotona ilman liivejä, odotellen kuivumista. Joitain hienompia rintsikoita käytän niin säästeliäästi (miestä varten/itselleen spesiaali olo) ettei edes tarvitse pesua kuin kerran vuodessa, jokapäiväiset liivit uskallan välillä laittaa pesukoneeseen.

Joskus netissä oli kuuma vinkki/lifehack että salaattilingolla pesis rintaliivejä?

• ylös 7
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pesen silloin kun jaksaa/muistaa/alkaa haisemaan kamalasti. Muuten olen rintaliivifanaatikko (tutkin muutama vuosi sitten aivan kaiken liiveistä ja rinnoista kun oli ongelmia näiden kudossäkkien kanssa, voisin varmaan mennä rintaliivikauppaan töihin ilman koulutusta, tiedän noin suunnilleen aivan kaiken rintaliiveistä ja eri merkeistä ja malleista) mutta peseminen on ihan plah. Joskus laiskuuksissa heitän halvimmat liivit pesukoneeseen käsinpesuohjelmalla ja rukoilen ettei mene pilalle. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa pesen kaikki käsin. Silloin istun pari päivää kotona ilman liivejä, odotellen kuivumista. Joitain hienompia rintsikoita käytän niin säästeliäästi (miestä varten/itselleen spesiaali olo) ettei edes tarvitse pesua kuin kerran vuodessa, jokapäiväiset liivit uskallan välillä laittaa pesukoneeseen.

Joskus netissä oli kuuma vinkki/lifehack että salaattilingolla pesis rintaliivejä?

Se salaattilinko oli kuivaamisen nopeuttamiseen. Vähän kuin pesukoneen linkouksen sijasta. Oli jossain rintsikkablogissa.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lika syövyttää elastaanisäikeitä.

Rintaliivini tai ihoni eivät ole likaiset.
Ap

• ylös 6
  • alas 31
Vierailija

Itse pesen ehkä kerran kuussa ne liivit joilla käyn toimistotöissä. "kotiliivejä" pesen useammin,heitän surutta pesukoneeseen. Urheiluliivit pesen aina käytön jälkeen.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päivittäin käyttö ei ole kovaa käyttöä?

Kyllä on, kun on käytetty lähes päivittäin parin-kolmen kuukauden verran puhdasta ihoa vasten, jonka vuoksi pesenkin ne nelisen kertaa vuodessa. Käytän liivejä siis päivittäin töissä ja ulkona, kotona olen ilman.
Ap

• ylös 2
  • alas 14
Vierailija

Tällä hetkellä peen joka päivä, koska imetän ja maitoa roiskuu minne sattuu suojista huolimatta.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

En minäkään niitä niin usein pese. Kotona harvoin edes käytän rintsikoita. Otan yleensä pois kun tulen kotiin ja vaihdan kotivaatteet päälle. Ei ne kovin likaiseksi ehdi tulla normi työpäivän aikana kun käy kuitenkin suihkussa.

• ylös 10
  • alas 10
Vierailija

Tuli mieleen Viivi ja Wagner; Wagnerin mielestä kylpypyyhkeitä ei tarvitse pestä koska niillä pyyhitään vain puhdasta ihoa :)

• ylös 43
  • alas 1
Vierailija

Joka päivä pesevät ovat bakteeri-neurootikkoja. Kyllä, kyllä. Tiedän seuraavan kommenttinne: "Itse perustelet paskan vastustuskyvyn parantamisella."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen Viivi ja Wagner; Wagnerin mielestä kylpypyyhkeitä ei tarvitse pestä koska niillä pyyhitään vain puhdasta ihoa :)

Itse ainakin pidän kylpypyyhettä myös saunan likaamalla iholla sekä pyyhin toosaa, toisin kuin rintaliiveillä. Joten eivät ole oikein verrattavissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin pidän kylpypyyhettä myös saunan likaamalla iholla sekä pyyhin toosaa, toisin kuin rintaliiveillä. Joten eivät ole oikein verrattavissa.

Saunan likaamalla iholla?

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut liivini pesen koneessa ihan normaalilla ohjelmalla, sellaisessa muotoillussa puolipallomaisessa pussissa. Ikinä eivät ole menneet pilalle. En tiedä kuinka kalliit rintaliivit pitäisi olla, etten voisi pestä niitä koneessa? 1.000?  Ja miksei niitä sitten voi lähettää pesulaan, jos ei uskalla itse pestä? Se ei paljoa maksa. 

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saunan likaamalla iholla?

Tämä tarkoittaa sitä, että menen usein saunasta pyyhe päällä parvekkeelle vilvoittelemaan, jolloin laitan pyyhkeen saunan likaamalle iholle, eli hikiselle ja likaiselle. Sitten menen takaisin löylyihin.

Vierailija

Ootte ällöttäviä! Omistan n. 10 rintsikat ja pesen niitä ehkä 3-4 käyttökerran jälkeen tai jos hikoilen niin useammin. Niin ja A- kuppi kyseessä ja kuvittelen olevani normaalin siisti ihminen.

• ylös 21
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.