Pesen rintaliivit noin neljä kertaa vuodessa
Mitä sitten? En ymmärrä mitä kauhistuttavaa tässä on. Onko teillä rintaliivit joka päivä pesevillä vähintään D-kupit ja hikoilette paljon?
Oma kokoni on A, enkä hikoile muuten paitsi urheillessa, jota varten on eri liivit. Voisin hyvin olla käyttämättä deodoranttia eikä sitä huomaisi, mutta käytän silti. Ja turha sanoa "Et vain itse huomaa haisevasi" - asia ei ole niin, vaan niin, että en haise.
Ihoni pesen lähes joka päivä saippualla, muut alusvaatteet ja sukat päivittäin, ja vaatteet tarpeen mukaan. Rintaliivejä joita käytän päivittäin omistan vain kaksi, eivätkä liivit haise koskaan. Erikseen on sitten harvemmin käytettäviä olkaimettomia liivejä ym esim mekkojen kanssa, joita en pese edes neljää kertaa vuodessa. Urheiluliivejä kaksi, joita pesen usein.
Kauhistukaa pois vain, mutta minun mielestäni vaatteita pestään vain silloin, kun ne ovat likaisia, haisevat tai ovat olleet kovassa käytössä. Turha pesu kuluttaa.
Kommentit (48)
Tissittömän avaus.
A-kupit, no ethän sinä edes tarvitse rintliivejä.
Haluat ilmeisesti povesi näyttävän isommalta ja käytät täytteitä liiveissäsi tai ostat sellaisia joissa on toppauksia jo valmiina.
No hyi...etkö pese housuja tai paitoja kuin 4 kertaa vuodessa?Nekin on ihoa vasten.Itse pidän rintsikoita max.3 päivää,max.,sitten vaihdan.D-kuppi tosin on jos väliä.Oikeesti....
No miksi pitäisi olla pesemättä?On niissä bakteereja kuitenkin ja tissihikeä ja kainalihikeä ja deodoranttia ja kuollutta ihoa ja ja ja....yök.Sulla ei taida olla miestä?Joo ja F kuppi ja huuhtasen urheiluliivit päivittäin ja koreemmat joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Pesen silloin kun jaksaa/muistaa/alkaa haisemaan kamalasti. Muuten olen rintaliivifanaatikko (tutkin muutama vuosi sitten aivan kaiken liiveistä ja rinnoista kun oli ongelmia näiden kudossäkkien kanssa, voisin varmaan mennä rintaliivikauppaan töihin ilman koulutusta, tiedän noin suunnilleen aivan kaiken rintaliiveistä ja eri merkeistä ja malleista) mutta peseminen on ihan plah. Joskus laiskuuksissa heitän halvimmat liivit pesukoneeseen käsinpesuohjelmalla ja rukoilen ettei mene pilalle. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa pesen kaikki käsin. Silloin istun pari päivää kotona ilman liivejä, odotellen kuivumista. Joitain hienompia rintsikoita käytän niin säästeliäästi (miestä varten/itselleen spesiaali olo) ettei edes tarvitse pesua kuin kerran vuodessa, jokapäiväiset liivit uskallan välillä laittaa pesukoneeseen.
Joskus netissä oli kuuma vinkki/lifehack että salaattilingolla pesis rintaliivejä?
Oli ongelmia rintojen kanssa ymmärsinkö oikein.... Pesemättömillä likaisilla rintsikoilla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa?
Itsellä d-kuppi ja pesen kyllä yhden päivän käytön jälkeen, ihan max. kahden.
No hyi AP. Kyllä ne hikiset ja paskaiset liivit haiskahtaa, et vaan itse enää haista omia hajujasi, kun olet tottunut. Me muut kyllä haistamme. Työpaikalla välillä nuoremmat naiset haisevat pesemättömälle peelle, kun ei näköjään pesukonetta osata käyttää. Tulee heti mieleen, että on ongelmia elämänhallinnassa. Eikä se haju peity sillä, että ostetaan jotain tymäkkää trendituoksua ja sillä sitten suihkitaan kroppa ja vaatteet.
Hyvinvoiva ihminen pitää huolta itsestään, siihen kuuluu myös vaatehuolto ja ihan perussiisteyteen liittyvät asiat.
Täällä G-kupin tissit ja hikoilen kuumilla kesäkeleillä kuin pieni (tai isompi) sika. Pesen liivejä useasti päivän-kahden välein.
Tietysti imetykset ovat verottaneet tissejä kiitettävästi ja entisistä I-kupeista tuli tämmöiset roikkuvat lärpäkkeet.
Ei tissiliivejä tarvitse joka päivä pestä, pari kertaa viikossa on mielestäni normaalitilanteessa aivan sopiva, ethän sinä samoja alushousujakaan pidä neljää viikkoa putkeen päällä ajatuksella, "ei ihoni ole likainen"