Kysy vihreitä äänestävältä 40-v mieheltä!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vastailen pätkittäin, koittakaa kestää.
Haluaisitko että Ozan Yanar muuttaisi takaisin turkkiin
Kannatatko vihreitä siinä toivossa, että kannabis laillistettaisiin?
Vihreät haluavat laillistaa lapsien seksuaalisen hyväksikäytön, tämänhän takia ko puolue perustettiin.
Miksi ihmeessä haluat sellaisen lailliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vihreät haluavat laillistaa lapsien seksuaalisen hyväksikäytön, tämänhän takia ko puolue perustettiin.
Aivan muuten:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekikö kipeää kun järki lähti?
Kyllä. Hirveä vihlaisu, meinasi taju mennä.
Ihan totta, enpä olisi lainkaan uskonut kun olen lukenut näitä vastauksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltatko hamppua?
Junnuna kokeilin pari kertaa, ei napannut.
Narkki.
Juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Miten Vihreät voivat kannattaa maahanmuuttoa lämpimistä maista joukoittain pohjoiseen, jossa pitää olla lämmitys? Älytöntä meininkiä, kun on itse vielä liikalisäännytty lämpimässä.
Miten Vihreät voivat kannattaa portaittain nousevaa lapsilisää, koska se innostaa lisääntymiseen?
Kysy vihreiltä, mä vaan äänestelen niitä. Nyt seuraa muuten järkyttävä paljastus:oon äänestänyt muitakin, en kuitenkaan rkp:tä tai vasureita. Mitäs tähän sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kiivetä venäläiselle öljynporauslautalle kuin sini saarela aikanaan? Olitko pyhäjoella osoittamassa mieltä, eli polttamassa poliisiauton ja heittelemässä kiviä ihmisten päälle, sen lisäksi vielä roskaamassa yli hehtaarin metsää? Mitä mieltä olet luonnonsuojelioista jotka polttivat busseja vastikään? Tiedätkö mistä ja miten sähkö tulee pistorasiaan, vai uskotko sen kehittyvän jotenkin ihmeellisesti itse pistorasiassa.
En, en, idiootit, tiedän itse asiassa keskivertoa paremmin (oon DI).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat sellaisen lailliseksi?Aivan muuten:
http://www.hs.fi/m/kuukausiliite/a1378347254708
.
Noi oli Saksassa vuonna 1975 eli 40 vuotta sitten. Vihreä puolue Saksassa otti etäisyyttä pedofiileihin vuonna 1987 eli noin 30 vuotta sitten. Onko vastaavaa tietoa suomalaisesta vihreästä puolueesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Vihreät voivat kannattaa maahanmuuttoa lämpimistä maista joukoittain pohjoiseen, jossa pitää olla lämmitys? Älytöntä meininkiä, kun on itse vielä liikalisäännytty lämpimässä.
Miten Vihreät voivat kannattaa portaittain nousevaa lapsilisää, koska se innostaa lisääntymiseen?
Kysy vihreiltä, mä vaan äänestelen niitä. Nyt seuraa muuten järkyttävä paljastus:oon äänestänyt muitakin, en kuitenkaan rkp:tä tai vasureita. Mitäs tähän sanotte?
Myöskin kokoomus kannattaa plätty invaasiota aivan kuten George Soros
Vierailija kirjoitti:
Ihan vitun tyhmä kysymys. Miksi itse haluat polttaa noidat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekikö kipeää kun järki lähti?
Kyllä. Hirveä vihlaisu, meinasi taju mennä.
Ihan totta, enpä olisi lainkaan uskonut kun olen lukenut näitä vastauksiasi.
Miksi kiusaat itseäsi? Ei näitä tartte lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin?
Hän ei tee mitään suomalaisten hyväksi vaan haluaa tänne lisää plättyjä
Haluaisitko kiivetä venäläiselle öljynporauslautalle kuin sini saarela aikanaan? Olitko pyhäjoella osoittamassa mieltä, eli polttamassa poliisiauton ja heittelemässä kiviä ihmisten päälle, sen lisäksi vielä roskaamassa yli hehtaarin metsää? Mitä mieltä olet luonnonsuojelioista jotka polttivat busseja vastikään? Tiedätkö mistä ja miten sähkö tulee pistorasiaan, vai uskotko sen kehittyvän jotenkin ihmeellisesti itse pistorasiassa.