Kysy vihreitä äänestävältä 40-v mieheltä!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Uskotko ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen?
Mun kaveri on meteorologi. Se on perehtynyt todistusaineistoon tavan tallaajaa paremmin ja uskoo. Oletan että hän osaa työnsä joten uskon.
Vierailija kirjoitti:
Pelle jätkä.
Totta. Mutta onko pelleissä jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyydät ihmisiä kyselemään sinulta jotain, ja kun kysyvät, et vastaa vaan esität vastakysymyksen. Minäpä kysyn, pidätkö enemmän rainbow kuin Pirkka tuotteista?
Joihinkin vastaan, joihinkin en. Koita kestää, ethän sä tästä mitään maksa joten ei pitäisi risoa.
Mielestäni rainbow- ja pirkkatuotteissa ei ole ihmeempää eroa.
Aloituksesi aihe on tässä tapauksessa harhaanjohtava, kuten ilmeisesti koko elämäsi, näin äkkiä ajatellen.
Luotatko sinä Hesariin tiedonlähteenä eli kun tulee räväkkä uutinen siellä niin tarkistatko esitetyn väitteen muualta? Uuden Suomen uutisessa mediaan luottamisesta sanottiin, että nimenomaan vihreät luottaisivat tällä hetkellä mediaan enemmän kuin muu kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/197376-tutkija-ville-pitkanen-hatkahti-…
Luotatko sinä mediaan?Mitä mieltä sinä olet siitä, että kaikki ketjut tuosta median luottamuksen menetyksestä poistetaan täältä Sanoma OY:n omistamalta palstalta. Luotatko Samoman lehtien kertovan asiat niinkuin ne ovat?
Sanoman luotettavuus on melko hyvä. Luotatko muuten itse johonkin mediaan muita enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko feministi?
Hah. En lähde tarpomaan tolle suolle...
Aha. No ei voi mitään. Itse olen feministi ja koska tällä palstalla miehet tuntuvat suhtautuvan feminismiin niin yltiönegatiivisesti, ajattelin josko sinä olisit toista maata.
Okei. Olen tasa-arvon kannattaja. Haluan että tyttärelläni on samat mahdollisuudet kuin minulla. En kuitenkaan ilkeä kommentoida feminismistä mitään kun sitten joku alkaa kuitenkin inttää jotain feminismin määritelmään liittyvää. Ymmärtänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyydät ihmisiä kyselemään sinulta jotain, ja kun kysyvät, et vastaa vaan esität vastakysymyksen. Minäpä kysyn, pidätkö enemmän rainbow kuin Pirkka tuotteista?
Joihinkin vastaan, joihinkin en. Koita kestää, ethän sä tästä mitään maksa joten ei pitäisi risoa.
Mielestäni rainbow- ja pirkkatuotteissa ei ole ihmeempää eroa.
Aloituksesi aihe on tässä tapauksessa harhaanjohtava, kuten ilmeisesti koko elämäsi, näin äkkiä ajatellen.
No kyynel. Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Luotatko sinä Hesariin tiedonlähteenä eli kun tulee räväkkä uutinen siellä niin tarkistatko esitetyn väitteen muualta? Uuden Suomen uutisessa mediaan luottamisesta sanottiin, että nimenomaan vihreät luottaisivat tällä hetkellä mediaan enemmän kuin muu kansa.
Huoh. Tämä on viimeinen vastaukseni median luotettavuuteen liittyviin kysymyksiin. En yleensä tarkista, mutta jaksaako joku oikeasti tarkistaa joka uutisen muista lähteistä. Pidän kyllä mielessäni että kaikki lukemani ei välttämättä ole totta. Varsinkaan räväkät uutiset herättää joskus pieniä epäilyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/197376-tutkija-ville-pitkanen-hatkahti-…
Luotatko sinä mediaan?Mitä mieltä sinä olet siitä, että kaikki ketjut tuosta median luottamuksen menetyksestä poistetaan täältä Sanoma OY:n omistamalta palstalta. Luotatko Samoman lehtien kertovan asiat niinkuin ne ovat?
Sanoman luotettavuus on melko hyvä. Luotatko muuten itse johonkin mediaan muita enemmän?
Luotan HS:ään silloin, kun uutiset eivät liity maahanmuuttoon. Kun liittyvät maahanmuuttoon Suomessa tai Ruotsissa käyn katsomassa lisäksi paikallislehtien kommentit ja tarvittaessa vielä avpixlad ja hommafoorumin keskusteluita asiasta siltä varalta, että siellä olisi huhupuheen ja spekulaation joukossa linkkejä tiedonlähteisiin. Jos liittyvät maahanmuuttoon ulkomailla tarkistan brittimedian uutiset.
Hesari on outo sekoitus osaavien toimittajien hyviä artikkeleita ja täyttä propagandatuubaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustatko ydinvoimaa, mitä mieltä olet puolueesi linjasta?
Vastustan sitä että ostetaan ydinvoimala putinilta. Muuten olen tässä asiassa puolueen yleistä linjaa vastaan, eli ydinvoima on ihan hyvä vaihtoehto.
Kannatat siis korporaatiotaloutta. Mitä mieltä olet sähkön pientuotannosta?
Oletko koskaan asunut muualla kuin Suomessa pääkaupunkiseudulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustatko ydinvoimaa, mitä mieltä olet puolueesi linjasta?
Vastustan sitä että ostetaan ydinvoimala putinilta. Muuten olen tässä asiassa puolueen yleistä linjaa vastaan, eli ydinvoima on ihan hyvä vaihtoehto.
Kannatat siis korporaatiotaloutta. Mitä mieltä olet sähkön pientuotannosta?
Whatta...? Vastasin ydinvoimakysymykseen, en laajempaa talouskokonaisuutta määrittelevään.
Sähkön pientuotanto on ihan hyvä juttu, mutta nykytekniikalla joskus vähän haasteellista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan asunut muualla kuin Suomessa pääkaupunkiseudulla?
Asuin Keuruulla kun olin tornifirman palveluksessa.
Onko sinulla auto? Kuinka usein matkustat lentokoneella? Tulosi?
Vierailija kirjoitti:
Poltatko hamppua?
Junnuna kokeilin pari kertaa, ei napannut.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla auto? Kuinka usein matkustat lentokoneella? Tulosi?
Ei autoa (työmatka kävellen 15 minuuttia), lennän pari-kolme kertaa vuodessa, tulot vajaa 40 000 €/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltatko hamppua?
Junnuna kokeilin pari kertaa, ei napannut.
Narkki.
Miten Vihreät voivat kannattaa maahanmuuttoa lämpimistä maista joukoittain pohjoiseen, jossa pitää olla lämmitys? Älytöntä meininkiä, kun on itse vielä liikalisäännytty lämpimässä.
Miten Vihreät voivat kannattaa portaittain nousevaa lapsilisää, koska se innostaa lisääntymiseen?
Aha. No ei voi mitään. Itse olen feministi ja koska tällä palstalla miehet tuntuvat suhtautuvan feminismiin niin yltiönegatiivisesti, ajattelin josko sinä olisit toista maata.