Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001200775.html

Naiset käyttävät seksiä aseena. Jos miehet eivät tee mitä nainen haluaa seksiä ei tipu. Seksi on ase. Vallan väline saada mitä halutaan.

• ylös 6
  • alas 32

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

En oo ikinä koskaan missään tilanteessa käyttäny seksiä aseena. En oo ikinä pihdannu tai kiristänyt.

Tosin silleen oon seksiä hyödyntänyt, että oon saanut miehen huomion itseeni kesken jonkun pelin tms...mutta näissäkin tilanteissa oon halunnut vaan seksiä, enkä ikinä väkisin. Kauheeta yleistämistä taas.

• ylös 20
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan miehen oma vika jos on noin tossukka ja suostuu naisen vaatimuksiin.

Siis pitäisikö raiskata nainen vai häippästä suhteesta?

• ylös 6
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies saa jotain tyydytystä tuosta tilanteesta.

Mitä helkutin tyydytystä tuosta voi saada? Mies on selvästi henkisesti sairas? Nainen  käyttää miestä hyväksi.

Vierailija

Viihdeuutisia käytät lähteenä yleistyksiin? Onnea vaan sullekin vakuuttavuuden tiellä.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Hyi olisi mies, joka siivoaa ja laittaa ruokaa vain saadakseen seksiä. Arvostan miehistä miestä, joka haluaa minua ja seksiä kanssani ilman mitään kaupankäyntejä tai velvotteita suuntaan tai toiseen. Koskaan en ole käyttänyt seksiä palkintona/ hyvityksenä, vaan ihan seksin vuoksi.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi aina heti erota? Niinkö?

Eli Suomen avioero tilasto olisi 100%.

• ylös 2
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi olisi mies, joka siivoaa ja laittaa ruokaa vain saadakseen seksiä. Arvostan miehistä miestä, joka haluaa minua ja seksiä kanssani ilman mitään kaupankäyntejä tai velvotteita suuntaan tai toiseen. Koskaan en ole käyttänyt seksiä palkintona/ hyvityksenä, vaan ihan seksin vuoksi.

Juuri niin.

En ole itsekkään ikinä ymmärätny ideaa että mies saa seksiä sitten jos osallistuu kotitöihin, hoitaa lapsia, on romanttinen jne. Mitä hemmetin tekemistä niillä on seksin kanssa?

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen elämässä on muutakin kuin seksiä.

On tietenkin. Mutta seksi on erittäin tärkeä osa miehen elämää. Erittäin tärkeä osa.

Vierailija

Mitä jos perseesti käyttäytyvän miehen kanssa ei vaan tee mieli seksiä? Onko se silloinkin vallankäyttöä ja kiristystä?

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä jos perseesti käyttäytyvän miehen kanssa ei vaan tee mieli seksiä? Onko se silloinkin vallankäyttöä ja kiristystä?

Stten pitää erota

Vierailija

Mulla on pihtaava avomies. Jos seksiä saan (n. 5 krt/vko) se on hyvin laadutonta. Yrittäjä mies käyttää jotain kieroa valtapeliä mitä en vaan huomaa?
N22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä koskaan missään tilanteessa käyttäny seksiä aseena. En oo ikinä pihdannu tai kiristänyt.

Tosin silleen oon seksiä hyödyntänyt, että oon saanut miehen huomion itseeni kesken jonkun pelin tms...mutta näissäkin tilanteissa oon halunnut vaan seksiä, enkä ikinä väkisin. Kauheeta yleistämistä taas.

Eleistämistä koska toi on erittäin yleistä naisten keskuudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen jakaa elämänsä tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri niin.

En ole itsekkään ikinä ymmärätny ideaa että mies saa seksiä sitten jos osallistuu kotitöihin, hoitaa lapsia, on romanttinen jne. Mitä hemmetin tekemistä niillä on seksin kanssa?

Voin kertoa, että puolison naama alkaa vituttamaan, jos se jättää kakki hommat sun niskoille, jonka seurauksena ei tee mieli seksiä kyseisen henkilön kanssa. Kun työnjakoa koittaa sitten keskustelemalla puolison kanssa tasapuolistaa, kokee laiska puoliso tämän " kiristyksenä".

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on pihtaava avomies. Jos seksiä saan (n. 5 krt/vko) se on hyvin laadutonta. Yrittäjä mies käyttää jotain kieroa valtapeliä mitä en vaan huomaa?
N22

Ja olet miehen kanssa ,koska..?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi aina heti erota? Niinkö?

Eli Suomen avioero tilasto olisi 100%.

Pitäisi olla ostamatta naiselle kaikkea mitä se haluaa. Ja sitten erota jos mikään muu ei auta. Ei vaikuta siltä että tuo nainenkaan välittää mistään muusta miehessä kuin sen rahoista.

Sivut