Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
N51

En käy missään, paitsi töissä, joten selailin äsken suomi24 treffi-ilmoituksia. Ihan kamalia! Eihän nuo voi herättää muuta kuin kuvotusta, suurin osa? Mulla ei taida olla mitään toivoa.

• ylös 3
  • alas 5

Kommentit (6)

Vierailija

On siellä kivannäköisiä miehiä myös, noh ehkä 5% mutta on kuitenkin. Ei kai niille ällöttäville tarvitse kirjoitella? :D

Vierailija

No oisit iloinen jos noinkin pitkälle elämässä pääsit ennen tuota tilannetta. Minä oon vasta reilu 30+ ja mulla jo nyt seinä vastassa ettei mitään mahkuja keneenkään naiseen ja ois vielä elämää paljon enemmän jäljellä kestettävänä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On siellä kivannäköisiä miehiä myös, noh ehkä 5% mutta on kuitenkin. Ei kai niille ällöttäville tarvitse kirjoitella? :D

Yläkanttiin tuo 5% :D Mutta joo en aio kirjoitella. Jotain muuta täytyy säätää XC ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No oisit iloinen jos noinkin pitkälle elämässä pääsit ennen tuota tilannetta. Minä oon vasta reilu 30+ ja mulla jo nyt seinä vastassa ettei mitään mahkuja keneenkään naiseen ja ois vielä elämää paljon enemmän jäljellä kestettävänä yksin.

No mistä moinen epätoivo? Oletko yrittänyt? Ja olen totta kai iloinen elämästä! ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mistä moinen epätoivo? Oletko yrittänyt? Ja olen totta kai iloinen elämästä! ap

Liikaa miehiä, liian vähän naisia. Liikaa vaatimuksia, liian vähän annettavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Liikaa miehiä, liian vähän naisia. Liikaa vaatimuksia, liian vähän annettavaa.

Oijoi. Laske vaatimuksia ja anna enemmän ;) ap