Näin naiset yleensä tekee parisuhteessa
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001200775.html
Naiset käyttävät seksiä aseena. Jos miehet eivät tee mitä nainen haluaa seksiä ei tipu. Seksi on ase. Vallan väline saada mitä halutaan.
Kommentit (31)
Juu, kun joku brittiläinen nainen kiristää mieheltään ties mitä kalliita tavaroita, niin toki myös Suomessa naiset yleensä toimivat näin. Pettämätön logiikka alusta loppuun.
Juu, tässähän ketjussa ei sitten ollut yhtään naisvihaa. Yksi nainen Englannissa = kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos perseesti käyttäytyvän miehen kanssa ei vaan tee mieli seksiä? Onko se silloinkin vallankäyttöä ja kiristystä?
Stten pitää erota
Vaikka perse käytös olisi väliaikaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos perseesti käyttäytyvän miehen kanssa ei vaan tee mieli seksiä? Onko se silloinkin vallankäyttöä ja kiristystä?
Minkälainen nainen jakaa elämänsä tuollaisen miehen kanssa?
Jokainen käyttäytyy välillä huonosti. Välillä se olen minä, enkä silloin odota miehen minun kanssani seksiä haluavan. En koe miehen kieltäytymistä tällöin vallankäyttönä.
Totta, naiset ei tietty myönnä tätä, muutenkin suhteet on naisille peliä ja jatkuvaa valtataistelua. Sentakia viihdyn mielummin yksin kuin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miehen oma vika jos on noin tossukka ja suostuu naisen vaatimuksiin.
Eli pitäisi aina heti erota? Niinkö?
Eli Suomen avioero tilasto olisi 100%.
Ah, meidän älykköä taas. Jos kaikki naiset vaatisivat kalliita lahjoja vastineeksi seksistä, niin revittäisiinkö aiheesta uutisia roskalehtiin? No ei. Vaan tuokin pari on päässyt julkisuuteen vain siksi, että he haluavat esittää pöljiä. Uskotko tosiaan ihan kaiken, mitä keltaisessa lehdistössä ja kaupallisissa ohjelmissa esitetään?? Ikinä et pysähdy miettimään, että onkohan joku pelkästään huomiohuoraamassa?
Minulla on sinulle ehdotus, tosi radikaali sellainen: ota vaimoksesi nainen, joka pitää seksistä ihan seksin itsensä vuoksi. Jolle se ei ole kaupankäyntiväline. Todennäköisesti löydät sellaisen naisen varmimmin, kun etsit niiden naisten joukosta, jotka harrastavat seksiä. Jotka eivät jo suhteen alkuvaiheessa ala pihdata kostoksi tai jotain saadakseen.
Jos nainen osoittautuu kuitenkin huomiohakuiseksi bimboksi, niin kasvata itsellesi selkäranka. Sano, että haluat tasa-arvoisen suhteen. Jos nainen rakastaa sinua, hän haluaa sinun pysyvän kanssaan ja haluaa keskustella ja tehdä suhteestanne toimivan. Jos ei rakasta, niin miksi jatkaisitte yhdessä?
Miesvihapalstan miesvihaajafemakot taas vauhdissa syyttelemässä miehiä. Hienoa, naiset! Jatkakaa samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Totta, naiset ei tietty myönnä tätä, muutenkin suhteet on naisille peliä ja jatkuvaa valtataistelua. Sentakia viihdyn mielummin yksin kuin parisuhteessa.
Jahas. Minä olen asunut mieheni kanssa nyt 29 vuotta saman katon alla. Olisi se ollut ihan h*lvetin pitkä aika pelata peliä ja pitää valtataistelua. Hyvällä lykyllä meillä on vielä 29 vuotta aikaa olla yhdessä.
Olen kyllä itse omilla ansaitsemilla rahoillani ostanut autot ja lomamatkat itselleni. Niin tekee kaikki muutkin tuntemani naiset. Tämänkin jutun nainen piti etsiä ihan brittiläisestä tv-ohjelmasta, jota ei tietenkään ole käsikirjoitettu yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihapalstan miesvihaajafemakot taas vauhdissa syyttelemässä miehiä. Hienoa, naiset! Jatkakaa samaan malliin.
Ja siinä on taas yksi lukutaidoton mies. Jos sinulle sanoo päivää, sinä rupeat kirkumaan miesvihaa ja miesvihaajafemakoita. Sinulla on muuten aika suppea sanavarasto, sinulle ei ole taidettu lukea satuja tai laulaa muumilauluja.
Hienoa yleistämistä taas :D Meillä seksiä harrastetaan silloin kun kummallakin tekee mieli. Puolin ja toisin heitellään pihtailuvitsejä. Aika harvassa taitaa olla nuo jotka oikeasti noin tekee. Ei ole suhteessa eikä pääkopassa kaikki ihan kohdillaan jos seksiä käytetään kontrollointiin. :|
Koska rakastan ja eroaminen noin pienestä syystä tuntuu tarpeettoman julmalle. Olen kyllä pohtinut eroa joskus kun mies on torjunut melkein viikon putkeen ja hän ei koskaan suostu antamaan suuseksiä ja tai koskettele muutoinkaan. Meillä on kuitenkin yhteinen koti ja elämä, asiat ei ole niin mustavalkoisia.