Vierailija

Olen 20v nainen ja tunnen itseni todella rumaksi.
Mulla on raskausarpia ja selluliittia, oon lihava ja lyhyt, mulla on todella huono iho ja keltaiset hampaat.
Olisiko mammoilla kauneusvinkkejä jakaa?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Sä varmaan olet sit ruma, iso osa ihmisistä on.

Mut pidä huoli hygieniasta, pukeudu siististi, leikkaa ja värjää hiukset freeseiksi ja meikkaa hiukan niin perusnätiltä näytät.

• ylös 11
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raskausarpia? Oletko jo synnyttänyt 2-kymppisenä?
Mamma kiinnitti taas huomion oleellisimpaan asiaan.

Hei,

ajattelen, että paras kauneusvinkki mitä voi olla, on: Opettele hyväksymään itsesi.

Itseinhosta ja moitteista ei synny kauneutta. Kauneus hehkuu ihmisessä, joka on lempeä itselleen ja muille. Jos mittaat itseäsi ulkopuolisten arvosteluista, et koskaan täytä mittaa. Jos riität itsellesi, voit hyvin ja motivoidut elämään pääosin terveellisestikin, itsellesi hyviä valintoja tehden.

Vierailija

Mee hammaslääkäriin ja teetä puhdistus tai hanki hampaiden kotivalkaisu. Onko ne sun hampaat oikeesti keltaiset vai määritteletkö luuston värisi keltaiseksi?
Koska olet mieleatäsi ylipainonen niin jätä kaikesta auna puolet syömättä ja jätä kaikki makeiset, shipsit, virvoikkeet ja alkohoki pois ja korvaa se kurkulla/tomaatilla/salaatilla.
Muista huolehtia puhtaudesta ja kunnkatsit peiliin niin hymyile aina. Jos olet huonolla tuulella niin yritä saada lyijykynä pysymään nenän ja ylähuulesi välissä ilman käsiä.
Laita kireempiä vaatteira päälle ja mielellään mustaa, sillä musta pienentää ja valkea suurentaa.
Raskasarpia on synnyttämättömilläkin.
Värjää hiuksesi jollakin vahvalla värillä.
Kokeikepa näillä nikseklä ja palaa kertomaan syksyllä oletko vielä mielestäsi ruma?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.