Vierailija

omistan aurinkorasvan ja yleensä jopa käytän sitä! en vain tajunnut rasvata itseäni, kun pyöräilin nopeasti ihan vain palauttamaan leffaa päällä farkut, t-paita ja lippis.. no, en tajua miten mutta mulla paloi niska ja korvat :/

• ylös 3
  • alas 2

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja nyt joku pelotteli sinua ihosyövällä?

no itse  asiassa toinen piikitteli että  "on kuule rasvaa joka tuon estää!" ja toinen alkoi höpistä melanoomasta.

molemmat ihmisiä joita ystävänä pidän, kurjalta tuntuu kun muutenkin nahanluonti käynnissä !

aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

no itse  asiassa toinen piikitteli että  "on kuule rasvaa joka tuon estää!" ja toinen alkoi höpistä melanoomasta.

molemmat ihmisiä joita ystävänä pidän, kurjalta tuntuu kun muutenkin nahanluonti käynnissä !

aloittaja

Jos  se oli heidän (huonoa) huumoria. Jos kovasti harmittaa ja painaa mieltä niin sano heille ettei se ollut sinusta hauskaa (ja varmasti tiedät että on rasvoja joilla suojata kuten aloituksessa sanoitkin) etkä halua kuulla tuollaista jos iho muutenkin jo kesii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

aloittaja

Lyödä lyötyä? Ehkä otit nyt tuon heiton vähän liian vakavasti? Tai sitten pelkäät sitä melanoomaa ihan todella.

Vierailija

Miten tässä lyödään lyötyä? Ystävä halusi että muistat huolehtia itsestäsi, vaikka ehkä valitsi siihen huonon tyylin.

Vierailija

moni varmasti tietää että ihon palaminen on vaarallista ja kivuliasta, mutta ihmisiähän tässä vain ollaan!

itse olin lähdössä kuntosalilta kotiin, kun kaveri soitti ja pyysi terassille. 2 olutta suorassa paahteessa päällä treenitoppi ja hiukset nutturalla, paloi niska,  selkä ja puolet kasvoista  ! :O

omistan aurinkorasvan suojakertoimella 50, mutta kotonahan se oli... 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.