Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukiketju väsyneille äitipuolille

Vierailija
15.06.2016 |

Onko täällä muita äitipuolia jotka saa "nauttia" miehensä lasten seurasta näin kesäaikaan? Miten teillä menee? Mä olen jo niin väsynyt että tekisi mieli kuristaa mies lapsineen. Onneksi enää 3 viikkoa, jee. Luonnollisesti lasten äiti soittelee joka päivä muistutellen että Nico-Nelliinalle on sit laitettava aurinkorasvaa ja muistattehan Sara-Sermiinan sen ja sen menon. Kakarat vaan tappelee keskenään ja isänsä huutaa niille. Kaikki ruoka on "hyi". Voi v*ttu, tästä tulee piiiitkä kesä. Menenkin piilottamaan loput arvoesineet, en tajua miten nuo lapset onnistuu sotkemaan ja rikkomaan kaiken. Kärsinkö yksin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kärsit.

Minä en miehen lapsia hoida. Autan vain hädän tullen. Jos hän ei pysty itse hoitamaan, jättäköön lapset äidilleen.

Vierailija
2/5 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollanen äitipuoli teki lapsuudestani helvetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni eivät koskaan joudu olemaan isän puolison kanssa. Isä tapaa heitä aina yksin.

Vierailija
4/5 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on lastensa kanssa heinäkuun mökillä, minä jään vauvan kanssa kotiin. Anoppi totesi, että se tekee kaikille hyvää.

Vierailija
5/5 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten tottakai olisin näkemättä näitä lapsia (on ne esim. yhden päivän ajan vielä ihan siedettävissä) mutta pienessä asunnossa ollaan kustannussyistä, myös minä ja oma lapseni asumme täällä. Lasten äiti tuputtaa näitä mussukoitaan joka kesä ja suuttuu jos ei oteta. Hirveä syyllistäminen. Jos ei me oteta niin tunkee muille sukulaisille. Säälittää nuo lapsetkin. Kaikkihan tästä nyt kärsii :(

Kyllä on vinkit tervetulleita miten jaksaa loppukesä. Siihen vedän rajan että yksin en lasten kanssa ole vaan isänsä saa yrittää hoitaa parhaansa mukaan. Siinäpä sitten ovat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan