TINDER - horror story
Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.
Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.
Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.
Kommentit (513)
Ei ristus! Nyt luin näitä ja minä olen myös käynyt deiteillä tän "festarijärjestäjän" kanssa. Häivyin treffeiltä vähin äänin, kun tyyppi meni vessaan. Onneksi oli baari ja tungosta. 😀
Tämä ketju on päässyt Kalevauvan biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa ei (onneksi) ehditty ihan treffeille. Puhuin miehen kanssa muutaman päivän Tinderissä ja hän vaikutti oikein ihannevävyltä ja todella mukavalta ja herttaiselta. Kun olin luvannut, että hän voi tulla joku pv kotikaupunkiini minua moikkaamaan, niin viestien sävy muuttui todella seksikeskeiseksi. Pyytämättä kertoi kaikki seksimieltymyksensä, yritti udella omiani, ja jankutti että hän kyllä opettaa minut tykkäämään peppuseksistä, vaikka sanoin suoraa useasti että kokeiltu on tarpeeksi monta kertaa ja ei ole minun juttu enkä aio sitä enää koskaan harrastaa. Peruin treffit nopeasti keskustelun luonteen muututtua.
Oliko tämä T Tampereelta? Oli aika tutun kuuloinen setti. 😅
Hyh mitä juttuja.Ikinä en aio enää tinder- tai muillekkaan treffeille mennä. Tuollasta sontaa vaan on tarjolla.
Olin baarissa ja aikani kävi pitkäksi, joten juttelin siinä lähellä asuvan, 5kk sitten tinderistä löytämäni miehen kanssa. Emme olleet ikinä nähneet pitkistä keskusteluista huolimatta. Pyysin miehen baariin luokseni, ja hän sanoi tulevansa, vaikutti vielä tässä vaiheessa oikein selvältä ja asialliselta. Meni yli kaksi tuntia eikä mitään miehestä kuulunut. Sitten edessäni seisoo humalaisesti naurava lyhyt mies, jonka parrassa (ei muuten ollut kuvissa) oli ruoanmuruja ja pitkä tukka kampaamatta. Olemuksesta päätellen mies oli ollut baarissa koko tämän 2 tuntia ja ottanut "pari" rohkaisuksi. Toisteli vuorotellen kahta asiaa vartin ajan, kun edes yritin jutella: sitä, kuinka kivaa on olla vihdoin kanssani ja kysymystä siitä, miten opintoni etenevät. Välillä haki pari lasia lisäjuotavaa itselleen. Onneksi herra oli sen verran päissään, että pääsin livahtamaan sanomalla "meneväni tanssimaan". Ei nähty enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...
Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D
Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.
Mun elämäni toisien, ja myöskin viimeisten tinder-treffien lopputulos on et mennään ens vuonna naimisiin ❤️
Että kyllä sieltä voi se elämänkumppanikin löytyä :)
Voi se löytyä kyllä yökerhostakin. Mitä oot kertonut missä ootte tavannu, jos joku kysyy?
Itsesän sanoisin mielummin että vaikka AA-kerhossa, kuin Tinderissä.
Kyllä mä oon ihan rehdisti sanonu että tinderistä löyty, ihan just siks kun kaikki jotka mut tuntee, tietää että se on vihoviimenen paikka josta mä voisin kuvitella löytäväni kaltaiseni miehen :)
S.M...?
Olipas pakko googlaa jotain ensiapua epäonnisiin deitteihin.
Tulin juuri sinkkumarkkinoille ja päätin antaa mahdollisuuden jopa Tinderille. Eipä mennyt aikaakaan kuin Facebookin kautta minua lähestyi asiallisen oloinen mies, joka kertoi bonganneensa minun proffani Tinderissä. Olin kuitenkin ehtinyt jo poistaa proffani kun koin ettei se ollutkaan juttuni. Mies kertoi nähneensä minut aikaisemmin erikoisessa tilanteessa, kun olin joskus aamuyöstä suudellut eksäni kanssa baarin jälkeen, hän siis tiesi eksäni jostain bileistä. Itse en siis koko ihmistä ollut koskaan nähnyt.
Mies soitti minulle muutamaan kertaan ja halusi tarjota hienon illallisen tasokkaassa ravintolassa. Kemiamme tuntuivat kohtaavan tosi hyvin puhelimessa. Sanoin etukäteen miehelle, että luokseni on sitten turha yrittää tulla yöksi, sillä tiesin että hän asuu kauempana ja jos aikoo viiniä ottaa. Mies vain naureskeli tälle.
Treffit sovimme ja hän oli ihan siistin näköinen herrasmies näin ulkoisesti. Hän oli varannut pöydän ja tilasi meille 5-ruokalajin menut lukuisten viinien kanssa. Tätä hieman ihmettelin, sillä en ole tottunut että joku näin panostaa. Mies huomioi minua koko ajan, kehui ja käyttätyi herrasmiesmäisesti.
Yhtäkkiä hänen persoonansa muuttui täysin kumottuaan muutaman lasillisen viiniä. Hän otti esille miten on pettynyt minuun kun tuomitsin hänet ihmisenä jo ennen kuin tapasimme, kun kieltäydyin ottamaan häntä yöksi luokseni. Kuulemma en anna hänelle edes mahdollisuutta, ja hän koki että ihmiseen tutustutaan yön aikana parhaiten. Hän alkoi kiihtymään ja normaalista keskustelusta ei tullut enää mitään. Hän alkoi uhkailemaan että meinasi lähteä heti kun tulimme ravintolaan, koska oli uudestaan kommentoinut vitsillä, ettei asuntooni ole sitten asiaa yöksi, kun kysyin aikooko hän yöpyä jossain koska tilasi viiniä. Hän siis tilasi kaikki drinkkimenut meille ja lukuisia muita juotavia. Hän kiihtyi niin, että lähti pöydästä moneen kertaan tupakalle mielenosoitukseksi, juuri kuin pääruokakin tuli pöytään. Kommentoin hänen käytöksestä ja olin todella pöyrisitynyt, sitten hän puolustukseski puhui miten rankkoja hänellä on ja miten on tuominut hänet niin pahasti. Edelleen sama levy lähti pyörimään miten paska olen kun en majoita häntä, ja miten torjun hänet. Ilta alkoi vihdoin päättymään ja olin huojentunut. Ulkona lähtöä tehdessämme mies alkoi kopeloimaan, yritti suudella väkisin. Kun käännyin pois ja torjuin hänet, hän alkoi huutamaan miten annan vauvan suudelmia enkä osaa suudella. Kävelimme pienen matkan yhdessä ja hän alkoi kommentoimaan miten tässä kohtaa näki kun eksäni kanssa suutelin, puhui siitäkin katkeran oloisena. Lopulta tiemme erkanivat ja hän ei edes tervehtinyt lähtiessään kun oli niin vihainen.
Aamulla mies pahoitteli käytöstään lukuisten viestien kera. Ja kuulemma jälleen kerran torjuin hänet enkä anna hänelle mahdollisuutta, hän haluaisi kovasti viettää juhannusta kanssani ja nähdä uudestaan. Häneltä tuli rakkaudesta kertovia biisejä linkkeinä. Kotiovella odotti ruusujakin, mutta en ole varma olivatko ne häneltä, nimeä ei lukenut tai kenelle ne oli osoitettu. Siirsin ne naapurin ovelle.
Lopulta mies ymmärsi monista sanomisistani etten ole kiinnostunut, ja kilahti. Haistatti minulle miten en tajua mitä menetin ja poisti Facesta.
Juu, todellinen herrasmies joka yritti juottaa känniin ja saada väkisin illallista vastaan. Ravintolan lasku oli 350 euroa ja mies maksoi sen. Luulen että mies oli alkoholisti, sillä käytös muuttui niin rajusti. Ja en usko että selvinpäin kaikkia raivoviestejä lähettänyt joita tuli päivittäin. Siinä myös syy miksi sinkkumarkkinoilla ollut pitkään. Omasta mielestään naisissa oli vikaa ja kukaan ei saanut hänen intohimoaan syttymään.
Juttelin noin viikon miehen kanssa Tinderissä ja mies pyysi sitten luokseen. Menin, sillä hän vaikutti mukavalta. No. "Treffeille" hän oli pukeutunut collegehousuihin ja t-paitaan. Istuimme sohvalla ja katselimme tv:tä. Yritin jutella, mutta hän vain murahteli "joo", "ei", "en tiedä" vastauksia. Istuimme siinä pari tuntia, jonka jälkeen lähdin ystävällisesti kiittäen.
Seuraavana päivänä hän lähetti viestin koska näemme uudestaan. En todellakaan tiedä, kun ei hänellä tuntunut olevan minulle mitään asiaa tai kiinnostusta kohtaani.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tinderi, mutta nettitreffit kuitenkin ja yli 10 vuotta sitten. Oltiin juteltu chatissa pari viikkoa on ja off, kundi oli sitten tulossa Stadiin ja sovittiin treffit. Menin vastaan asemalle ja käytiin ottamassa parit, tosiaan parit vaan. Oltiin sovittu, että mennään mun luo, teen ruokaa ja sitten lähdetään viihteelle. Alussa kaikki meni tosi kivasti, tyyppi oli yhtä kiva kuin miltä tuntui netissä, eikä kuvakaan ollut liveversiosta poikkeava. Mentiin sitten meille.
Olin jo tehnyt osan ruoasta esivalmisteluiden osalta valmiiksi ja pistin uunin lämpiämään. Sillä aikaa tää kundi meni kylppäriin vähän huuhtaisemaan itseään reissun jälkeen. Oli kesä ja helle. Well, well. Ihan ekana oli käynyt silleen, että mun broidi oli ollut edellisenä viikonloppuna mun luona kissanvahtina ja unohtanut palan pizzaa uuniin. Se oli jäänyt jotenkin oudosti sinne ihan taakse tavallaan pellin taakse ja takaseinän väliin leivinpaperin kanssa. Ei mikään iso pala, mutta kumminkin. leivinpaperimytty oli tietty vastuksissa kiinni. Kun kundi tuli kylppäistä, kävin itsekin huuhtaisemassa vähän käsivarsia ja yläkroppaa, miten nyt tavataan tehdä kun haluaa vähän vilvoittelua kuumalla. Alkaa ihan kamala ulina, palohälytin tietty. Mä yritän rynnätä kylppäristä ulos ja vetää samaan aikaan paitaa päälle, jonka olkanauha jää kiinni kahvaan silleen, että kahva jotenkin lonksahtaa pois kohdiltaan ja samalla teen käsittämättömän liikeradan, jonka seurauksena tipautan päälleni purkillisen pyykkipulveria. Huudan, että jäin jumiin kylppäriin. Kundi tempoo ovea ulkopuolelta, minä sisäpuolelta, eikä ovi aukea. Mä olen siellä hieman märkä paita päällä (pelästyin niin hemmetisti sitä ulinaa, että paita tippui tietty lavuaariin ensin), pää jauheessa, enkä pääse ulos. Kuuluu kolinaa kun tyyppi ensin yrittää saada sitä häläriä sammumaan, muttei yllä palohälyttimeen. Seuraavaksi kuulen, miten se menee siivouskaapilleyrittääkseen lattialuutulla tempaista sen laitteen katosta, saa sen irti (katto yli 3 metrissä huom), vetelee pellin ulos uunista, avaa ikkunat, kaivaa taskustaan jokamiehen työkalulinkkarin, päästää mut pois kylppäristä ja avaa oven kissa kainalossa virne naamallaan ja kysyy: "tilataanko PIZZAA ja jatkaa kissaa osoittaen, että "otin tän mukaan" ettei karkaa ikkunasta" :DDD Voin kertoaa, että alkukankeudet karisi siinä hyvin :D
Jep, me ollaan nykyään naimisissa. Mies sai henkilökohtaisen häälahjan isältäni. Leathermanin omistuskirjoituksella ja kun ensimmäinen lapsemme syntyi, isäni antoi hänelle toisen, mini-leathermanin ;D
Aivan ihana tarina! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi treffikaveri kehui koko ajan kuinka kova jätkä hän on ja hänelle ei kyllä tulla nakkikioskilla ryppyilemään tai jos joku tulee, niin turpaansa saa.
Yhdet treffit riitti.
Olen kanssa ollut ''kovan jätkän '' kanssa reffeillä! Hän pullisteli hauksiaan KOKO reffien ajan, naama rupesi välistä näyttämmään siltä että happi loppuupi kohta.
Minäkin olin pullistelijan kanssa. Hieroi koko ajan rintalihaksiaan ja kehuskeli kuinka oli yksi salin kovimpia penkkipunnerruksessa.
Tyyppi ajoi työkseen taksia ja kurvasi hakemaan mut sillä kahville,ei ollut kertonut mulle duunistaan ja hekotteli ja hoki koko 5 km matkan ostarille”et hekoheko enkö mä yllättänyt sut,enkö yllätänytkin?”Kun en ees ollut erityisen yllättynyt.Kahveilla tyyppi rupesi puhumaan parrankasvatus-harrastuksestaan,partasaippuasta,partavahasta,parranhoidosta ja parrankasvatuksen EM-kisoista.Lisäksi sain kuulla että hän on ollut 8kk:n ajan 150:llä Tindertreffeillä🤣👍🏻!!ja tunnin paasauksen kuinka hän ei jaksa seksuaalisesti suppeita ihmisiä,kuinka tavallinen seksi on tylsää ja SM-hommatkin aikalailla nähty...mutta kuulemma hän haluaa niin rajuja juttuja ettei”moni niihin pysty”...Tässä vaiheessa mietin o i k e a s t i pakenemista...Onneksi tyyppi totesi monologinsa päätteeksi että mä en ole hänen makuunsa..heitti mut sentään mun kaverille treffien jälkeen.Mainitsinko muuten että kehui viellä joka väliin että rahaa riittää ja hänen ei k o s k a a n tarvitse miettiä raha-asioita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaveri sai lompakkoloisimis-oletuksilleen hienon näpäytyksen. Naurahdin.
Toi kuulosti enemmänkin että tämä mies oli lompakkoloisimis-kierroksella :D
Siltikin naurahdan. Lompakkoloisille oiva opetus. Täytyykin alkaa itse miettimään josko käyttäisin samaa taktiikkaa.
Sun pitäisi vielä uskaltaa puhua naisille livenä, mutta ethän sä ehdi koska päivystät suoltamassa lassukka- sontaa av:lla 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Olipas pakko googlaa jotain ensiapua epäonnisiin deitteihin.
Tulin juuri sinkkumarkkinoille ja päätin antaa mahdollisuuden jopa Tinderille. Eipä mennyt aikaakaan kuin Facebookin kautta minua lähestyi asiallisen oloinen mies, joka kertoi bonganneensa minun proffani Tinderissä. Olin kuitenkin ehtinyt jo poistaa proffani kun koin ettei se ollutkaan juttuni. Mies kertoi nähneensä minut aikaisemmin erikoisessa tilanteessa, kun olin joskus aamuyöstä suudellut eksäni kanssa baarin jälkeen, hän siis tiesi eksäni jostain bileistä. Itse en siis koko ihmistä ollut koskaan nähnyt.
Mies soitti minulle muutamaan kertaan ja halusi tarjota hienon illallisen tasokkaassa ravintolassa. Kemiamme tuntuivat kohtaavan tosi hyvin puhelimessa. Sanoin etukäteen miehelle, että luokseni on sitten turha yrittää tulla yöksi, sillä tiesin että hän asuu kauempana ja jos aikoo viiniä ottaa. Mies vain naureskeli tälle.
Treffit sovimme ja hän oli ihan siistin näköinen herrasmies näin ulkoisesti. Hän oli varannut pöydän ja tilasi meille 5-ruokalajin menut lukuisten viinien kanssa. Tätä hieman ihmettelin, sillä en ole tottunut että joku näin panostaa. Mies huomioi minua koko ajan, kehui ja käyttätyi herrasmiesmäisesti.
Yhtäkkiä hänen persoonansa muuttui täysin kumottuaan muutaman lasillisen viiniä. Hän otti esille miten on pettynyt minuun kun tuomitsin hänet ihmisenä jo ennen kuin tapasimme, kun kieltäydyin ottamaan häntä yöksi luokseni. Kuulemma en anna hänelle edes mahdollisuutta, ja hän koki että ihmiseen tutustutaan yön aikana parhaiten. Hän alkoi kiihtymään ja normaalista keskustelusta ei tullut enää mitään. Hän alkoi uhkailemaan että meinasi lähteä heti kun tulimme ravintolaan, koska oli uudestaan kommentoinut vitsillä, ettei asuntooni ole sitten asiaa yöksi, kun kysyin aikooko hän yöpyä jossain koska tilasi viiniä. Hän siis tilasi kaikki drinkkimenut meille ja lukuisia muita juotavia. Hän kiihtyi niin, että lähti pöydästä moneen kertaan tupakalle mielenosoitukseksi, juuri kuin pääruokakin tuli pöytään. Kommentoin hänen käytöksestä ja olin todella pöyrisitynyt, sitten hän puolustukseski puhui miten rankkoja hänellä on ja miten on tuominut hänet niin pahasti. Edelleen sama levy lähti pyörimään miten paska olen kun en majoita häntä, ja miten torjun hänet. Ilta alkoi vihdoin päättymään ja olin huojentunut. Ulkona lähtöä tehdessämme mies alkoi kopeloimaan, yritti suudella väkisin. Kun käännyin pois ja torjuin hänet, hän alkoi huutamaan miten annan vauvan suudelmia enkä osaa suudella. Kävelimme pienen matkan yhdessä ja hän alkoi kommentoimaan miten tässä kohtaa näki kun eksäni kanssa suutelin, puhui siitäkin katkeran oloisena. Lopulta tiemme erkanivat ja hän ei edes tervehtinyt lähtiessään kun oli niin vihainen.
Aamulla mies pahoitteli käytöstään lukuisten viestien kera. Ja kuulemma jälleen kerran torjuin hänet enkä anna hänelle mahdollisuutta, hän haluaisi kovasti viettää juhannusta kanssani ja nähdä uudestaan. Häneltä tuli rakkaudesta kertovia biisejä linkkeinä. Kotiovella odotti ruusujakin, mutta en ole varma olivatko ne häneltä, nimeä ei lukenut tai kenelle ne oli osoitettu. Siirsin ne naapurin ovelle.
Lopulta mies ymmärsi monista sanomisistani etten ole kiinnostunut, ja kilahti. Haistatti minulle miten en tajua mitä menetin ja poisti Facesta.
Juu, todellinen herrasmies joka yritti juottaa känniin ja saada väkisin illallista vastaan. Ravintolan lasku oli 350 euroa ja mies maksoi sen. Luulen että mies oli alkoholisti, sillä käytös muuttui niin rajusti. Ja en usko että selvinpäin kaikkia raivoviestejä lähettänyt joita tuli päivittäin. Siinä myös syy miksi sinkkumarkkinoilla ollut pitkään. Omasta mielestään naisissa oli vikaa ja kukaan ei saanut hänen intohimoaan syttymään.
VOI LUOJA
Kolme vuotta sitten tapasin tinderissa miehen. Ihastuin nopeasti ja alku oli huumaa.
Kunnes
Selvisi että hän olikin naimisissa ja juuri muuttanut vaimon ja lapsen kanssa uuteen asuntoon.
Se oli kiva ylläri kun minulla oli jo hänen lapsi vatsassa.
Minulle ylivoimaisesti huonoimpia tinder-treffejä ovat olleet ne lukuisat sovitut tapaamiset, joihin treffikumppani on jättänyt kokonaan tulematta ilman minkäänlaista selistystä. Olen aina yrittänyt panostaa vain yhteen ihmiseen kerrallaan ja treffeille pyytäminen ja mukavan tekemisen järjestäminen vaatii ainakin minulta aikaa ja suunnittelua. Ymmärrän kyllä, että joidenkin mieli voi muuttua hetkessä mutta täydellisien ohareiden ja ghostaamisen yhdistelmää en käsitä alkuunkaan... Se tuntuu aivan uskomattoman epäkunnioittavalta ja rehellisesti sanoen olen jokaisesta kerrasta pahoittanut mieleni aika pahasti..
m36
Vierailija kirjoitti:
Minulle ylivoimaisesti huonoimpia tinder-treffejä ovat olleet ne lukuisat sovitut tapaamiset, joihin treffikumppani on jättänyt kokonaan tulematta ilman minkäänlaista selistystä. Olen aina yrittänyt panostaa vain yhteen ihmiseen kerrallaan ja treffeille pyytäminen ja mukavan tekemisen järjestäminen vaatii ainakin minulta aikaa ja suunnittelua. Ymmärrän kyllä, että joidenkin mieli voi muuttua hetkessä mutta täydellisien ohareiden ja ghostaamisen yhdistelmää en käsitä alkuunkaan... Se tuntuu aivan uskomattoman epäkunnioittavalta ja rehellisesti sanoen olen jokaisesta kerrasta pahoittanut mieleni aika pahasti..
m36
Jep... Se tunne, kun odotat sovitulla paikalla treffikumppaniasi ja koitat kaikin voimin pysytellä mahdollisimman rentona ja samalla miettiä jotain hauskaa&fiksua sanottavaa. Aikaa kuluu ja alat huolestumaan siitä, että onko treffikumppanillesi käynyt ehkä jotain. Lähetät ehkä viestin perään ja kysyt onko kaikki ok.. Aikaa kuluu lisää.. liian kauan ja alat taas kerran tajuamaan että sinulle on tehty oharit. Kaikki suunnittelu, hermoilu ja muu turhan takia ja toinen ei ole edes vaivautunut yhdellä viestillä ilmoittamaan että ei olekaan tulossa edes paikalle :(
Up