Ollapa hyvännäköinen nainen, persoonaton, tylsä, lahjaton
Laitappa insta, twitch, youtube tili, tehdäpä paljon rahaa.
Geenilotossa voittaminen on nykyään sama kun voittaisi oikeasti lotossa. Puheet tasa-arvosta voidaan tämäntakia unohtaa, sitä ei voida ikinä saavuttaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap:n mielestä kaunis nuori nainen = persoonaton, tyhjä, lahjaton?
Tiedätkö miksi näet heidät niin? Koska esineellistät nuoria kauniita naisia objekteiksi, joissa on vain pinta, etkä näe, että he ovat ihmisyksilöitä kuten sinä itsekin.
Kehitä vähän omaa ajatteluasi, niin alat nähdä ympärilläsi enemmän persoonallisia ihmisiä.
Eikö lahjatonta, tyhjää, persoonatonta ihmistä voi sanoa sellaiseksi kun hän on? Eikö vihreäsilmäistä naista voi sanoa vihreäsilmäiseksi. Suurin osa noista kun on kuolettavan tylsiä ihmisiä ilman minkäänlaista persoonaa.
Millä tavalla olet tutustunut heihin? Oikeasti? Taidat muodostaa mielipiteesi ulkonäön ja valokuvien perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Te missaatte avauksen pointin eli miten voidaan ikinä saavuttaa tasa-arvo, kun geenilotto ratkaisee niin paljon. Sentakia pidän puheita tasa-arvosta silkkana hölynpölynä, ei ihmiset ole eikä ikinä tule olemaan tasa-arvoisia tuosta johtuen.
Minäkään en päässyt peruskouluun, koska olin niin ruma... Synnytyslaitokseltakin potkivat heti pihalle ulkonäön vuoksi. Voi, voi tätä surkeutta, kun kaikki on huonosti ja yhteiskunnan vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te missaatte avauksen pointin eli miten voidaan ikinä saavuttaa tasa-arvo, kun geenilotto ratkaisee niin paljon. Sentakia pidän puheita tasa-arvosta silkkana hölynpölynä, ei ihmiset ole eikä ikinä tule olemaan tasa-arvoisia tuosta johtuen.
Minäkään en päässyt peruskouluun, koska olin niin ruma... Synnytyslaitokseltakin potkivat heti pihalle ulkonäön vuoksi. Voi, voi tätä surkeutta, kun kaikki on huonosti ja yhteiskunnan vika.
Ongelmasi on, että ymmärrä tai halua ymmärtää. Joten väännän rautalangasta: Syntyy kaksi lasta, toinen on susiruma ja tyhmä, toinen älykäs ja kaunis. Kas noin lähtötilanne on toisella epätasa-arvoinen, toinen voitti geenilotossa toinen hävisi. Tuontakia mitään todellista tasa-arvoa ei tule ikinä olemaan.
Ei voi olla muuta kuin mahdollisuuksien tasa-arvo missä jokainen voi vapaasti tehdä omien kykyjensä ja valintojensa mukaan sellaisen elämän mihin pystyy ja haluaa.
Täydellistä utopistista tasa-arvoa ei tietenkään voida luoda johtuen yksilöiden eroista.
Vierailija kirjoitti:
Laitappa insta, twitch, youtube tili, tehdäpä paljon rahaa.
Geenilotossa voittaminen on nykyään sama kun voittaisi oikeasti lotossa. Puheet tasa-arvosta voidaan tämäntakia unohtaa, sitä ei voida ikinä saavuttaa.
Mä uskon, että nuo instat ym. ovat vain nykyhetken vitsaus. Tasan siksi suosittuja, kun ihmiset ovat niin pinnallisia laumasieluja. Eiväthän he saisi yhtään rahaa, jos kateelliset ja uteliaat eivät kävisi klikkailemassa siellä kuvissa. Menkää instalakkoon, jos haluatte tehdä asialle jotain.
Ihmisen primitiivinen apina-aivo reagoi ulkonäköön ja paljaaseen pintaan, se on sisäänohjelmoitu meihin ihmisiin, ne on ärsykkeitä johon aivot reagoi. Mutta olen itse huomannut, että iän myötä tuosta primitiivisestä tavasta pääsee hyvin eroon ja varsinkin kun ymmärtää miksi itse toimii miten toimii ja antaa vähemmän painoarvoa noille ärsykkeille ja rupeaa vaatimaan jo enemmän.
M40
Vierailija kirjoitti:
Siinä, missä bimbo menestyy instassa ulkonäkönsä vuoksi, joku tavallisemman näköinen tai ruma menestyy korkealla koulutuksella. Tosin jälkimmäisestä ei ole hyötyä työmarkkinoilla, jos sattuu olemaan korkeasti koulutettu ja osaava MUTTA rumahko nainen. Eli parhaiten taitavat menestyä kohtuullisen kauniit, korkeasti koulutetut naiset. Ja suhteitakin täytyy olla, eli vaaditaan sosiaalisten pelien osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti 34/36 ja olet täysin oikeassa, että hyvä ulkonäkö ei vielä poissulje mitään ja ihminen voi olla älykäs, hauska ja persoonallinen myös. Mutta jos minä seuraan noita paikkoja ja voin todeta sen ihan itse mikä se totuus on, niin koen että joskus on pakko kritisoida jos homma on pelkkää bimbojen hihittelyä ja paljasta pintaa noiden hyvännäköisten kohdalla hyvin usein.
Koen nykyaikana omituiseksi jos mitään ei voi ikinä kritisoida koska on olemassa joku poikkeus jossain ja se poikkeus kumoaa ne tuhat muuta, eikä heitä saa kritisoida koska aina ei ole niin.
Mutta kun kysymyksessä ei ole mikään yksittäinen poikkeus vs. tuhat muuta ns. "oikeaa todellisuutta" kuvaavaa asiaa.
Nykyään tilanne on sellainen, että aika pitkälle omilla valinnoilla ja kiinnostuksen kohteilla pystyy erityisesti somessa ja ylipäätään netissä ympäröimään itsensä vain tietynlaisella sisällöllä, ja se voi hyvinkin voimakkaasti vaikuttaa koko maailmankuvaan. Se on kuitenkin valhetta.
Mun kiinnostuksen kohteet tässä maailmassa ja somessa on jotain ihan muuta kuin tissityrkkyjen kuvia, ja sen takia mun somevirroissa niitä ei näykään, vaan ihan kaikkea muuta.
Joten: lopeta pyöriminen ja ahdistuminen niiden tissimuijien tileillä, kiinnostu älyllisemmistä asioista ja ihmisistä, ja kas, kohta huomaat olevasi sellaisen sisällön ympäröimä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä, missä bimbo menestyy instassa ulkonäkönsä vuoksi, joku tavallisemman näköinen tai ruma menestyy korkealla koulutuksella. Tosin jälkimmäisestä ei ole hyötyä työmarkkinoilla, jos sattuu olemaan korkeasti koulutettu ja osaava MUTTA rumahko nainen. Eli parhaiten taitavat menestyä kohtuullisen kauniit, korkeasti koulutetut naiset. Ja suhteitakin täytyy olla, eli vaaditaan sosiaalisten pelien osaamista.
Mutta kun tämä vaan on ihan höpöhöpöä. Ruma nainen menestyy siinä missä ruma mieskin, paitsi tietysti jos uhriutuu jo ennen kuin yrittää mitään. Mä tiedän lukemattomia lihavia ja vähemmän viehättäviä naisia, jotka ovat todella menestyneitä ja tekevät uraa ja tienaavat hyvin. Mutta he eivät koskaan ole suostuneet alistumaan ajatukseen, että heistä ei voisi tulla mitään, koska eivät ole kauniita.
Nämä on niitä klassisimpia itseään toteuttavia ennusteita.
Jos jotain olen oppinut, niin periksiantamattomuus, ahkeruus vie pitkälle ja vielä parempi jos löydät asian mihin tunnet suurta intohimoa ja paloa. Tulet yllättymään kuinka pitkälle nuo kantaa, omista unelmista kannattaa pitää kiinni loppuelämän, se matka on joskus tärkeämpi kuin itse unelman toteutuminen vaikka se ei kävisikään toteen. Sillä matkalla koet, elät, tunnet, tapaat ihmisiä ja luot elinikäisiä ystävyyssuhteita ja se matka voi viedä sinut vaikka minne, pääasia että olet valmis yrittämään ja lähtemään sille matkalle.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes. Mensan älykkyystestin mukaan älykkyyteni on korkeampi kuin 99,6 %:lla väestöstä. Minulla on teknisen alan start-up yritys joka tällä hetkellä työllistää itseni lisäksi 19 henkilöä, ja menee hyvin taloudellisesti kuin myös elämässä muutenkin.
Mutta nyyh minua raukkaa, en ole nimittäin voittanut geenilotossa, mikä naiselle ilmeisesti tarkoittaisi sitä että pitää olla seksikäs ja hyvän näköinen ja tienata rahansa somejulkisuudella! Jostain syystä en suostu tätä suremaan ollenkaan :D
Ei ole kovin älykästä kerskailla paljon sain tulokseksi mensan älykkyystestistä...
Miksei muka? Miksi sitten on ok kehuskella hyvällä työ-, opinto-, tai vaikkapa urheilukilpailumenestyksellään? Miksei saisi olla ylpeä älykkyydestään? Koita päästä irti kateudestasi, se ei tuo sinulle mitään hyvää.
En oikein ymmärrä aloituksen pointtia. Aivan kuin hyvä ulkonäkö takaisi sen, että on muuten aina tyhmä ja lahjaton? Tuntuuko liian pahalta ajatus ihmisestä, joka olisi kaunis ja lisäksi älykäs? Kuvittele, että nainen olisi lisäksi alusvaatemalli? Sellaisiakin on. Älykäskin voi ottaa ilon irti hyvästä ulkomuodostaan, älykäs ei ole aina se ruma, kiltti it-nörtti, kuten useimpien kuvitelmissa.
Ärsyttää tällaiset tyhmien ja katkerien ihmisten yleistys- ja rinkirunkkausketjut.
Eikö lahjatonta, tyhjää, persoonatonta ihmistä voi sanoa sellaiseksi kun hän on? Eikö vihreäsilmäistä naista voi sanoa vihreäsilmäiseksi. Suurin osa noista kun on kuolettavan tylsiä ihmisiä ilman minkäänlaista persoonaa.