Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollapa hyvännäköinen nainen, persoonaton, tylsä, lahjaton

Vierailija
15.06.2016 |

Laitappa insta, twitch, youtube tili, tehdäpä paljon rahaa.

Geenilotossa voittaminen on nykyään sama kun voittaisi oikeasti lotossa. Puheet tasa-arvosta voidaan tämäntakia unohtaa, sitä ei voida ikinä saavuttaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitch on muuten karmea esimerkki tästä, nuo tylsimykset keikkuu ulkonäkönsä vuoksi aina kärjessä ja oikeasti persoonalliset streamaajat jää noiden varjoon. Olen keskustellut asiasta monesti ja ihmiset pitää tuota ongelmana, kun liikaa varsinkin naisten kohdalla ulkonäkö ratkaisee.

Mutta kun ihmisluonto on mitä on, asialle ei voi tehdä mitään. Yleisin kikka Twitchissä on antelias kaula-aukko ja on käynyt niinkin, että rinta tai rinnat on pullahtaneet ulos paidasta kaikkien näkyville. Nuo ihmiset ovat yleensä persoonattomia, tylsiä eikä he osaa pelata eivätkä ymmärrä mitään peleistä, suosio perustuu anteliaaliseen kaula-aukkoon ja hyvään ulkonäköön.

Vierailija
2/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt Twitchissä streamiin jossa kaunis nainen nukkui lattialla, se oli koko streamin pointti. Ihmiset aivan villinä ja katsojia ties kuinka paljon. Sama ihminen voisi streamata kun käy paskalla, niin suosio olisi huikea.

Ulkonäkö asettaa meidät Ihmiset eriarvoiseen asemaan jo lähes syntymästä lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä on käynyt oman lottoarvontansa, ja niistä numeroistahan sekin on kiinni, kuinka numeronsa näkee ja osaa hyödyntää.

Tuskin noita ulkonäkögeenejä edes kauheasti kaipaa, jos on saanut eväikseen älykkyyttä, luovuutta, karismaa ja positiivista ajattelua. Tietysti jos on tyhmä ja ruma, suree ensisijaisesti sitä rumuutta eikä tyhmyyttä.

T. Petolinnun näköinen keski-ikäinen nainen, joka ei vaihtaisi osia kenenkään kanssa.

Vierailija
4/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te ihannoittekin. Itse olen ruma nainen ja on tarvinnut ihan koulutuksella ja työllä hankkia hyvä toimeentulonsa. Mutta kyllä täytyy sanoa että ylpeämpi olen itse ihan rehellisellä vaativalla työllä tienaamastani rahasta kuin jostain insta-hottisjulkisuudesta koskaan olisin.

Vierailija
5/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea te ihannoittekin. Itse olen ruma nainen ja on tarvinnut ihan koulutuksella ja työllä hankkia hyvä toimeentulonsa. Mutta kyllä täytyy sanoa että ylpeämpi olen itse ihan rehellisellä vaativalla työllä tienaamastani rahasta kuin jostain insta-hottisjulkisuudesta koskaan olisin.

Missasit avauksen pointin ihan täydellisesti.

Vierailija
6/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivittu, miksi naiset haluaa aina menestyä olemalla kuolattavina ja runkkareiden päiväunina?

Miksi et halua perustaa lentokonefirmaa? Miksi et halua olla ensimmäinen nainen Marsissa?

Vierailija
7/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te missaatte avauksen pointin eli miten voidaan ikinä saavuttaa tasa-arvo, kun geenilotto ratkaisee niin paljon. Sentakia pidän puheita tasa-arvosta silkkana hölynpölynä, ei ihmiset ole eikä ikinä tule olemaan tasa-arvoisia tuosta johtuen.

Vierailija
8/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä on käynyt oman lottoarvontansa, ja niistä numeroistahan sekin on kiinni, kuinka numeronsa näkee ja osaa hyödyntää.

Tuskin noita ulkonäkögeenejä edes kauheasti kaipaa, jos on saanut eväikseen älykkyyttä, luovuutta, karismaa ja positiivista ajattelua. Tietysti jos on tyhmä ja ruma, suree ensisijaisesti sitä rumuutta eikä tyhmyyttä.

T. Petolinnun näköinen keski-ikäinen nainen, joka ei vaihtaisi osia kenenkään kanssa.

No näinpä juuri. Ja jos sitä ulkonäköä ei ole suotu, niin silloin kannattaa unohtaa sillä kilpailu, ja keskittyä aivan muihin asioihin.

Eikä se tosiaan aina helppoa ole, koska totta on, että varsinkin meidät naiset yritetään koko ajan arvottaa ulkonäkömme mukaan. Se kuitenkin on sitten oma valinta lähteekö siihen peliin mukaan ja suostuuko siihen, että oma arvo sitä kautta tulee.

T: N 38v, ei todellakaan geenilotossa voittanut ja erittäin onnellinen silti. Olen oman elämäni kuningatar, ja hoitanut asiani niin, etten ole riippuvainen millään tasolla siitä, tykkääkö joku naamastani vai ei.

Vierailija
9/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivittu, miksi naiset haluaa aina menestyä olemalla kuolattavina ja runkkareiden päiväunina?

Miksi et halua perustaa lentokonefirmaa? Miksi et halua olla ensimmäinen nainen Marsissa?

Koska naiset haluavat ensisijaisesti huomiota. Kuka tietää saati runkkaa Boeingin toimarille? Kaikki sen sijaan tietävät kenellä on viikon kuumin perse. Ja runkkaavat.

Naisia motivoi eri asiat kuin miehiä.

Vierailija
10/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kateuden kohde, todella. Ollapa kaikkien tuntema bimbona perseenhytkyttäjänä täytehuulena.

Vierailija
11/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä miehenä pystyisin tekemään rahaa ja menestymään samalla tavalla lopettaisin tänhetkiset duunit samantien. Helppoa elämää ja helppoa rahaa.

Vierailija
12/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitappa insta, twitch, youtube tili, tehdäpä paljon rahaa.

Geenilotossa voittaminen on nykyään sama kun voittaisi oikeasti lotossa. Puheet tasa-arvosta voidaan tämäntakia unohtaa, sitä ei voida ikinä saavuttaa.

Joo sä et menesty koska olet niiiiiiiiiin persoonallinen, mielenkiintoinen ja lahjakas... :D

Vierailija
13/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te missaatte avauksen pointin eli miten voidaan ikinä saavuttaa tasa-arvo, kun geenilotto ratkaisee niin paljon. Sentakia pidän puheita tasa-arvosta silkkana hölynpölynä, ei ihmiset ole eikä ikinä tule olemaan tasa-arvoisia tuosta johtuen.

Mutta SINÄ et tajua, että SINÄ olet se tekijä minkä takia niin on, koska SINÄ alistut tuolle ajattelulle, ja kuvittelet, ettei sille voi mitään. 

Kyllä voi.

Silloin ei vaan voi olla sitä suurta runkkareiden massaa, vaan täytyy kulkea omaa polkuaan.

On myös aikamoista itsepetosta ajatella, että kauniit ihmiset saisivat kaiken helpolla. Ulkonäkö auttaa kyllä tiettyyn pisteeseen asti, mutta kyllä sen jälkeen täytyy vielä olla älyä, karismaa, lahjakkuutta, että oikeasti menestyy.

Toisaalta ap:n käsitys menestyksestä on toki aika lailla erilainen kuin mulla, kun hänelle menestys on sitä, että mahdollisimman suuri joukko katsoo (ja runksuttelee samalla )jossain somessa nukkuvaa naista. 

Vierailija
14/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointin missaaminen johtuu ehkä aloituksen huonoudesta. Edelleenkään, vaikka kuvaat asiaa edelleen, ei ole tullut edes selväksi mistä tasa-arvosta puhut: miesten ja naisten välisestä, vaiko yleensä ihmisten välisestä. 

Vierailija
15/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen pointtina on, että aloittajan mielestä geeniloton 7 oikein on "hyvännäköinen nainen, persoonaton, tylsä ja lahjaton". En tiedä, onko aloittaja mies vai nainen, mutta hän kyllä tulee paljastaneeksi aika tehokkaasti oman tyhmyytensä, jos hänen mielestään on parempi olla kaunis ja lahjaton kuin kaunis ja lahjakas.

Vierailija
16/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset haluavat ensisijaisesti huomiota. Kuka tietää saati runkkaa Boeingin toimarille? Kaikki sen sijaan tietävät kenellä on viikon kuumin perse. Ja runkkaavat.

Kannattaisiko sun joskus yrittää tavata nainen. Siis ihan irl.

Vierailija
17/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. Mensan älykkyystestin mukaan älykkyyteni on korkeampi kuin 99,6 %:lla väestöstä. Minulla on teknisen alan start-up yritys joka tällä hetkellä työllistää itseni lisäksi 19 henkilöä,  ja menee hyvin taloudellisesti kuin myös elämässä muutenkin. 

Mutta nyyh minua raukkaa, en ole nimittäin voittanut geenilotossa, mikä naiselle ilmeisesti tarkoittaisi sitä että pitää olla seksikäs ja hyvän näköinen ja tienata rahansa somejulkisuudella!  Jostain syystä en suostu tätä suremaan ollenkaan :D

Vierailija
18/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas villi yleistys. Kyllä suurin osa naisista haluaa jotain aivan muuta, kuin olla jonkun peräkammarin vanhan pierun runkkumatskua. Ja mä en usko että Boeingin toimari kärsii siitä, että hänen kuviaan ei katsella samalla kun runkataan. Kuten en esim. minäkään. Mua motivoi aivan eri asiat, vaikka olen nainen.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi monet naiset haluaa nimenomaan objekteiksi sen sijaan että olisivat subjekteja, toimijoita, jotka tekisivät mitä tahtovat, sen sijaan, että itkevät ja marisevat ja kerjäämällä kerjäävät hyväksyntää tavalla tai toisella.

On ihanaa olla toimija-nainen, joka todellakin ottaa mitä haluaa, eikä odota huulet töröllä, voisiko joku ehkä antaa jotain kun mä nyt tässä niin kovin nätiltäkin näytän.

Lisäksi tuo luo helposti sen harhan, että sillä ulkonäöllä OIKEASTI saavuttaisi jotain. 

Vierailija
19/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on iskostettu niin paljon tasa-arvon utopiaa ja unelmaa, kun oikeasti ihmisen menestyminen on jo päätetty ennenkuin hän syntyy, geenilotto ja minkälaiset vanhemmat sen ratkaisee. Jos voittaa isosti tuossa lotossa pärjää läpi elämän helposti ja vaivattomasti. Emme lähde samalta viivalta emmekä ole ikinä tasa-arvoisia tuosta johtuen.

Vierailija
20/52 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän! Ei tarvinnutkaan kirjoittaa itse, kun se on sanottu tässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä