Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä 40-55v nainen

WonderBoy
14.06.2016 |

Miten sinä reagoisit jos sinua lähestyisi kadulla 25v mukava, ystävällinen, komea ja lihaksikas nuori mies ja pyytäisi vaikka pienen jutustelun jälkeen koti-illalliselle?
Monta kertaa, kun ulkoilen koirani kanssa minulle hymyilevät ystävällisesti tämän ikäluokan naiset ja katsovat pitkään. Hymyilen heille ystävällisesti takaisin ja joidenkin kanssa olen pysähtynyt juttelemaankin. Minun on tehnyt mieli kysyä monta kertaa tällaista naista ulos, mutta en ole kehdannut, koska olen pelännyt heidän pitävän minua outona. Miten sinä reagoisit?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin. Ehkä ehdotus kävelylenkistä sopisi paremmin itselleni...

Vierailija
2/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilisin sinulle ystävällisesti ja kieltäytyisin kauniisti. Mulla on mies. Ja melkein sun ikäinen poika. Opetan sun ikätovereita yliopistolla. Minä hymyilen, koska minulla on siihen varaa, elämä on ihanaa ja sinä voit olla osa sitä - mutta minulle vain ei-seksuaalisessa mielessä.

Voi toki olla joku, jolle sekin sopisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juttelisin takaisin ja yrittäisin vähän kartoittaa mikä olet miehiäsi. Jos epäilisin puuman metsästäjäksi, jättäisin silleen sillä en etsi pelkkää seksiä itse. Haluaisin ensin tutustua vaikka puhelimitse, tekstiviestein tai facessa. En lähtisi tuntemattoman kotiin näinä aikoina.

Vierailija
4/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ventovieraan kotiin pelkän "pienen jutustelun" jälkeen oman turvallisuuteni takia. Muutoin ei vikaa.

Vierailija
5/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu :) Tosin, en ihan heti kyllä kotiisi lähtisi vaan voisimme ensin mennä esim. kahville julkiselle paikalle ja sitten, mikäli kemiat kohtaavat sinun tai minun luokseni...

Vierailija
6/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuori komea kundi kiinnittää vanhankin huomion ;) ehkä siksi hymyilyttää, kun muistelee omaa nuoruuttaan ja niitä aikoja. Tykkäisin kyllä juttelusta mikäs siinä mutta en mäkään lähtis heti minnekään. Vois sopii jostain yhteisistä lenkistä ja ties mihin se johtaisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WonderBoy kirjoitti:

Miten sinä reagoisit jos sinua lähestyisi kadulla 25v mukava, ystävällinen, komea ja lihaksikas nuori mies ja pyytäisi vaikka pienen jutustelun jälkeen koti-illalliselle?

Monta kertaa, kun ulkoilen koirani kanssa minulle hymyilevät ystävällisesti tämän ikäluokan naiset ja katsovat pitkään. Hymyilen heille ystävällisesti takaisin ja joidenkin kanssa olen pysähtynyt juttelemaankin. Minun on tehnyt mieli kysyä monta kertaa tällaista naista ulos, mutta en ole kehdannut, koska olen pelännyt heidän pitävän minua outona. Miten sinä reagoisit?

Mä en tiedä mitä lisäpisteitä lihaksikkuus tai komeus antaa jos ei muuten synkkaa. Ja hyvin suurella todennäköisyydellä mä saattaisin kyllä sanan tai kaksi vaihtaa, mutta siihen se jäisi. Tiiän kyllä hyvin että moni yli nelikymppinen nainen on haltioitunut siitä että nuoremmat miehet vonkaa seksiä, mutta mä en kuulu siihen porukkaan; mä olen yhden miehen jo opastanut aikanaan seksin saloihin, olen osani sillä saralla jo antanut siihen hommaan. Minä haluan seurakseni sekä päivällispyötään että sänkyyni aikuisen miehen, jota toki ikänsä puolesta 25-vuotias on, mutta kokemuksen puolesta ei.

Joten mun kohdalla saisit hetken rupatella mutta siihen se jäis.

Vierailija
8/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Joo ajatus illallisesta vieraan luona voi kuulostaa uhkaavalta, en ihan ajatellut tuota loppuun asti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkeltyisin ja harmittelisin mielessäni, että olen antanut sinulle vääränlaista signaalia. Mä nimittäin koiraa ulkoiluttaessani juttelen useinkin muiden koiranomistajien kanssa ihan sukupuolesta ja iästä riippumatta. Pidän myös erittäin paljon sinun ikäisistäsi miehistä, mutta vain "äidillisessä" mielessä. Oma poikani nimittäin on myös 25 v. 

Vierailija
10/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 25-v tuntuisi tosi nuorelta. Tuskin olisi kovin paljon yhteistä. Äiti-fiilis,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WonderBoy kirjoitti:

Miten sinä reagoisit jos sinua lähestyisi kadulla 25v mukava, ystävällinen, komea ja lihaksikas nuori mies ja pyytäisi vaikka pienen jutustelun jälkeen koti-illalliselle?

Monta kertaa, kun ulkoilen koirani kanssa minulle hymyilevät ystävällisesti tämän ikäluokan naiset ja katsovat pitkään. Hymyilen heille ystävällisesti takaisin ja joidenkin kanssa olen pysähtynyt juttelemaankin. Minun on tehnyt mieli kysyä monta kertaa tällaista naista ulos, mutta en ole kehdannut, koska olen pelännyt heidän pitävän minua outona. Miten sinä reagoisit?

Mä en tiedä mitä lisäpisteitä lihaksikkuus tai komeus antaa jos ei muuten synkkaa. Ja hyvin suurella todennäköisyydellä mä saattaisin kyllä sanan tai kaksi vaihtaa, mutta siihen se jäisi. Tiiän kyllä hyvin että moni yli nelikymppinen nainen on haltioitunut siitä että nuoremmat miehet vonkaa seksiä, mutta mä en kuulu siihen porukkaan; mä olen yhden miehen jo opastanut aikanaan seksin saloihin, olen osani sillä saralla jo antanut siihen hommaan. Minä haluan seurakseni sekä päivällispyötään että sänkyyni aikuisen miehen, jota toki ikänsä puolesta 25-vuotias on, mutta kokemuksen puolesta ei.

Joten mun kohdalla saisit hetken rupatella mutta siihen se jäis.

Totta ei ne annakkaan. En puhunut mitään seksin vonkaamisesta, en itse koskaan vonkaa, koska se on alistavaa ja epämiehekästä. Kiitos mielipiteestäsi. ap

Vierailija
12/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin kellariin perunasäkki 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistwlisin, miten mua kummastutti, kun mieheni kaveripiirissä oli 25-vuotiaana eräällä ikätoverilla yli nelikymppinen nainen. Se herätti huomiota ja ihmetytti mua kovasti.

Siinä ison nuorisoporukan keskellä se tavallaan näytti rumalta nuorelta, vaikka oikeesti oli ihan ok-näköinen yli nelikymppinen.

En haluaisi moiseksi friikiksi.

Vierailija
14/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias ja kolmikymppinen pyysi kahvittelemaan kotiinsa. Nimenomaan koirapolkututtu. Ei ollut komea eikä lihaksikas, muttei muuttaisi asiaa. Kieltäydyin mahdollisimman kohteliaasti. 

Olen kyllä sinkku, mutta kyllä on liian nuori, miltei esikoispoikani ikäinen. Ei sytytä! 

Vierailija
16/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15v lisää, niin mieluusti.

Vierailija
17/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu ja hieman huvittanut. En kuitenkaan kiinnostunut.

Kiinnostavan miehen alaikäraja on vuosi pari alle neljänkymmenen.

Jollet ole koulutettu tai poikkeuksellisen älykäs en usko, että meillä löytyisi mitään keskusteltavaa. Hyvä ulkonäkö ja ystävällisyys ovat kivoja ominaisuuksia, mutta ne ja nuori ikä eivät houkuttele minua tutustumaan sen paremmin.

Lenkkipolulla niitä näitä rupattelu riittää jatkossakin.

N42

Vierailija
20/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin syvästi imarreltu, mutta olen naimisissa. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan