N30/157 kg faniketju!
Tänne siis kaikki jotka tietävät kyseisen palstalaisen ja haluavat keskustella hänestä :)
Kommentit (19)
En ole N30/157 kg. Vaan hänen faninsa. Ihana fiksu sympaattinen ja varmaan kauniskin ihminen hän on.
Ap
Olet mahtava ja sun jutut piristää täällä läskivihamielisten sössöjen ym dominoimalla palstalla :) kaikkea hyvää elämääsi <3
Vierailija kirjoitti:
En ole N30/157 kg. Vaan hänen faninsa. Ihana fiksu sympaattinen ja varmaan kauniskin ihminen hän on.
Ap
Terve, H!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole N30/157 kg. Vaan hänen faninsa. Ihana fiksu sympaattinen ja varmaan kauniskin ihminen hän on.
ApTerve, H!
En ole Henna. Älä anna tuon viimeisen lauseen käänteisen sanajärjestyksen hämätä :D kieltämättä hensqulta vähän kuulosti...
Ap
Olet mahtava 😍😘 saisiko sinusta kuvan? Jatka samaan malliin ja seiso mielipiteidesi takana, Jumala siunatkoon sinua ja antakoon alati lihoa!
M21
Kiitos tästä huomionosoituksesta :D
Ggjuolågojkköllkdföätsdh.6635864805)/4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole N30/157 kg. Vaan hänen faninsa. Ihana fiksu sympaattinen ja varmaan kauniskin ihminen hän on.
ApTerve, H!
En ole Henna. Älä anna tuon viimeisen lauseen käänteisen sanajärjestyksen hämätä :D kieltämättä hensqulta vähän kuulosti...
Ap
Joo :) sanajärjestys + H fanittaa Piposaa = ajattelin, että hää on asialla tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole N30/157 kg. Vaan hänen faninsa. Ihana fiksu sympaattinen ja varmaan kauniskin ihminen hän on.
ApTerve, H!
En ole Henna. Älä anna tuon viimeisen lauseen käänteisen sanajärjestyksen hämätä :D kieltämättä hensqulta vähän kuulosti...
ApJoo :) sanajärjestys + H fanittaa Piposaa = ajattelin, että hää on asialla tässäkin.
N30/157 kg on täysin eri henkilö kuin Pipsa. Toivottavasti Henna ei koskaan saa tietää hänestä että ei ala vainoamaan N30.
Miksi kukaan fanittaisi läskiä? Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan fanittaisi läskiä? Hyi.
Kaikki fat admirerit ainakin, kuten minä.
M21
Eikö kukaan tunne?