Lue keskustelun säännöt.
Powerparkissa käyneet! Tavaroiden säilytyksestä kysymys.
14.06.2016 |
Nettisivujen mukaan infossa on lukollisia säilytyslokeroita. Onkohan niitä silleen että riittää ja minkä kokoisia ne on? Ei huvittaisi kantaa oikein mitään mukana mutta olisi kiva olla lisävaatetta saatavilla jos tulee kylmä.
Juu, ekaa kertaa menossa...
Kommentit (6)
Omalla autolla mennään. Olen ymmärtänyt että auton joutuu jättämään hieman kauas.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Omalla autolla mennään. Olen ymmärtänyt että auton joutuu jättämään hieman kauas.
Meillä on tavarat olleet autossa ja hyvin on sujunut.
Meillä on ollut kamat autossa tai jos ollaan oltu yötä niin mökissä.
Millä menet sinne?