Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja olisi varma ammatti mutta ne hoitotoimenpiteet...

Vierailija
14.06.2016 |

niin, ällöttävät. Jos muuten sopii hoitoalalle, mutta esim, haavat ällöttävät tai katetrointi pelottaa,alapesut oksettavat (laatta lentää jo oman lapsen kakan hajusta), kannattaako edes hakea? Jos suuntautuisin esim. kuntoutukseen, olisi toimenpiteitä vähemmän.

Aikoinani jätin sh- opinnot kesken juuri samoista sysitä, myös lääkelaskut olivat hankalia. Nyt toinen ammatti ja olen työtön, joten ajattelin josko opiskelisin lähäriksi. Voiko noihin toimenpiteisiin tottua, kun niitä vain tekee?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten eli hoidettavien määrä lähtee romahtamaan n. 10v sisällä. Mitä ajattelit tehdä sitten kun hoidettavia ei enää ole ja lähihoitajia tarvitaan enää murto-osa?

Vierailija
22/23 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan lähihoitajan töitä on todella erilaisia ja jos eritteet ällöttävät niin on myös töitä jossa niiden kanssa ei juurikaan joudu toimimaan. Esim yksi tuttu lähäri on työttömien tukipajalla töissä jossa aikuiset tekevät käsitöitä ym. 

Haavanhoitoa ei kovinkaan usein ole, yleensä sairaanhoitajat hoitaa ne. 

Työharjoittelut joudut toki läpikäymään ja niissä kaikenlaista kokemaan. Mutta sisulla niistä pääsee läpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhusten eli hoidettavien määrä lähtee romahtamaan n. 10v sisällä. Mitä ajattelit tehdä sitten kun hoidettavia ei enää ole ja lähihoitajia tarvitaan enää murto-osa?

Anteeks, ihanko tosissasi oot? Tämä vanhushuollon pommi tulee lävähtämään nykyistä katastrofiakin rajummin käsille. Kannattaa ehkä seurata yhteiskunnallista kehitystä tarkemmin. Tästä suosta ei ole nousemista. Käsittämätön kommentti.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän