Lue keskustelun säännöt.
Miksi kauneus ja nuoruus pitäisi miehelle antaa?
14.06.2016 |
Siitähän voi nauttia itsekseen ja ottaa selfieitä joka päivä
Kommentit (3)
"Lämpöni lempeni annan
kaunis on nuoruutein.
Nuo suvenruusut kannan
en pidä itsellein."
……..
"Ei ole muuta antaa
kuin on tää nuoruutein…"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
^ Muistathan sä ite aina nuoruuden hehkus. Ota itestäs paljo kuvii ja nauti siitä.
Mä ainakin olisin halunnut "antaa" sen jollekin jonka kanssa sitten yhdessä vanheta, mutta joka muistaisi mun nuoruuden hehkun.
Pahalta kuitenkin näyttää, ei ole ketään löytynyt ja täytän kohta jo 24.