Lapsen nimeksi Pipsa?
?
Kommentit (33)
En voi sille mitään että tuosta tulee aina ekana mieleen pimpsa :(
t. ikuisesti 12v
En voi sille mitään, että joistakin ihmisistä tulee aina ekana mieleen koulukiusaaja. Raukka :(
Pipsa on hyvä nimi. Ei liian yleinen eikä liian harvinainenkaan. Nimen suosio nousussa.
Naurettava nimi :D no ehkä isäntä tykkää... Sehän on Piia oikeasti eikä Pipsa.
Pirteä nimi, jonka kirjoitusasuksi valitsisin lapsen persoonallisuutta alleviivatakseni PipSa.
Vierailija kirjoitti:
Pirteä nimi, jonka kirjoitusasuksi valitsisin lapsen persoonallisuutta alleviivatakseni PipSa.
Onko tuollainen nimi sallittu?
Kiva, reipas nimi. Ehdolla meidänkin maha-asukille, mikäli hän sattuu olemaan tyttö.
minun nimi on Pipsa olen 11v minua kiusataa nimestäni tunsin kuinka kyyneleet valuivat kun luin näitä kommentteja ihmiset sanoivat esim miettisit vielä tai on parempiakin nimiä
Pirteän reipas nimi. Monella vanhemmalla naisella lempinimenä käytössä, joten saisikohan lapsesi lempinimeä?