Lapsen nimeksi Pipsa?
?
Kommentit (33)
Tulee mieleen pikku myy tai pipari & mauste kardemumma. Pipsa ja veli Kilu.
Pipsa tosiaan pirteä nimi. Pikkulapselle. Ei keski-iän ylittäneille. Mieti tosiaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään että tuosta tulee aina ekana mieleen pimpsa :(
t. ikuisesti 12v
Ihan sama. Olen 49v rouvashenkilö, ns. perus tavallinen nainen, työssäkäyvä jne. Oikeastaan aloin lukea ketjua josko joku muu tän mielleyhtymän olis laittanut ja olihan se.
:)
Piparminttu-Pipsa. Tykkäisin, reipas nimi.
Tosin entinen naapurini oli juoppo vanha eukko, jolla tämä nimi.
Ei ole kirjoitusasultakaan nätti nimi ja mielleyhtymät erääseen bloggaajaan ja Pipsa possuun eivät ainakaan yhtään paranna nimeä... Vastaavia pirteitä P-nimiä olisi esim Peppi, Pippa, Petra.
Itselleni tulee kyllä ihan ensimmäisenä mieleen Suomisen perheen Pipsa eikä mikään pimpsa tai Pipsa Possu.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään että tuosta tulee aina ekana mieleen pimpsa :(
t. ikuisesti 12v
Joo. Mun luokalla oli Pipsa-niminen kiusaaja. Aivan totaalikusipää, toivottavasti on jo kuollu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kirjoitusasultakaan nätti nimi ja mielleyhtymät erääseen bloggaajaan ja Pipsa possuun eivät ainakaan yhtään paranna nimeä... Vastaavia pirteitä P-nimiä olisi esim Peppi, Pippa, Petra.
Pippa kuulostaa lapsen pipiltä tai pukkupojan pippeliltä.
Pipsa Possu. hirveä nimi!