Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te panoalfojen kanssa peuhaavat suhtaudutte siihen, että herpes ja kondylooma voivat tarttua myös kondomista huolimatta?

Vierailija
14.06.2016 |

Eikö yhtään huolestuta että saa viruksen ja vähennä nautintoa seksistä? Luulisi että yksiavioinen suhde olisi miellyttävämpi...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne voi tarttuu jos käyttää kondomia? Siis huuliherpeshän kyllä voi, mutta siis muuten?

Syylät ja herpesrakkulat tarttuvat ihokontaktissa. Niitä voi olla muuallakin, kuin kullin varressa.

Vierailija
22/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne voi tarttuu jos käyttää kondomia? Siis huuliherpeshän kyllä voi, mutta siis muuten?

Syylät ja herpesrakkulat tarttuvat ihokontaktissa. Niitä voi olla muuallakin, kuin kullin varressa.

Niin ja kondomi ei yllä edes koko varren mitalta ja helposti myös rullautuu pois päin. Tadaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, papa-kokeessa käyn vuosittain ja herpestä ei ole miehellä vielä missään näkynyt, eikä minulla. Tiedän pariskunnan, jossa naisella ei ole muita seksikumppaneita ja miehellä oli yksi ennen heidän suhdettaan. Ja mies kantaa HPV:tä. Ei se aina mene niin yksi yhteen.

Ja muistetaanhan, että herpes voi tarttua huulesta sukupuolielimiin, eli vaikka olisi vain huuliherpes, ei sillä saisi kosketella kumppanin sukuelimiä (tai suuta!). 

24/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kondomi ei yllä edes koko varren mitalta ja helposti myös rullautuu pois päin. Tadaa.

Syytä on ostaa oikeankokoisia kondomeita. Niitäkin löytyy. Esim. theyfit.co.uk

Vierailija
25/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitautini olen saanut ex avomieheltäni, sekä kahdelta pitkäaikaiselta poikaystävältäni. En yhdenillanjutuissa. Niin muuten monet muutkin tietämistäni tapauksista. Revi siitä. Esim hivin heteronainen (poislukien siis huumeporukat) saa juuri enimmäkseen pitkäaikaiselta kumppaniltaan, joka käynyt huorissa. Näin sanottu ihan lääkärissä mulle. Onneksi olen välttynyt siltä sentään. Jos olisn harrastanut vain niitä yhdenillanjuttuja, en olisi tauteja saanut.

Vierailija
26/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ole ollut mitään. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin puhtaita ja tauteja voi tulla suhteen alussakin.

T. Tämän vuoden aikana 10 irtoseksikumppania, nyt hyvässä tulevaisuuteen tähtäävässä suhteessa

Niinpä. Minusta lisäksi vakisuhde vaikuttaa siksi turvattomalta jos kondomin käyttäminen poistuu. Ennen suhdetta tietysti aina testit ja sinkkuna kondomi + miesten valikointi. Mutta siihen et voi vaikuttaa, että toinen pettää ja tartuttaa.

Vierailija
27/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei kysy tätä niiltä panoalfoilta? Ainakin palstan miesten mukaan he kaatavat naisia tiuhemmin kuin naiset heitä, joten eikö riskit ole silloin heilläkin?

Vierailija
28/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta äijältä olen klamydian saanut. en yhdenillanjutuissa.

Vierailija
29/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai yksiavioinen suhde on miellyttävämpi, mutta entä kun ei ole eikä löydä sitä suhdetta? Olen ollut sinkkuna v u o s i a ennen nykyistä suhdetta. Selibaatissako olisi pitänyt elää?

Elämään sisältyy aina riskejä. Jos otan aurinkoa nurtsilla niin voin saada puutiaisaivokuumeen. Ystävä meinasi viime viikolla törmätä hirveen. Ensimmäinen poikaystäväni vammautui autokolarissa. En elä holtittomasti enkä kehota muitakaan siihen, mutta en myöskään halua kaventaa elämääni pelkojen vuoksi.

Tämä on totta.

Itse olen ollut nyt kuusi vuotta sinkkuna, jonka aikana ihastunut muutaman kerran ja säätänyt joidenkin miesten kanssa näiden vuosien aikana.

Olen siis harrastanut seksiä useamman miehen kanssa, mutta ne jutut eivät ole kuitenkaan edenneet seurusteluun saakka.

Välillä olen ollut pari vuotta ilman seksiä, kerran vuoden jne., mutta jos on joku säätö ja seksiä saatavilla, niin toki minä nuorena ja viriilinä naisena seksiä silloin harrastan.

Jos olen tämän asian vuoksi joidenkin mielestä paska nainen, niin sitten olen.

Ei kiinnosta. :D

Tautihoro. Et kelpaa.

t. Hyvä mies

Vierailija
30/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

No, papa-kokeessa käyn vuosittain ja herpestä ei ole miehellä vielä missään näkynyt, eikä minulla. Tiedän pariskunnan, jossa naisella ei ole muita seksikumppaneita ja miehellä oli yksi ennen heidän suhdettaan. Ja mies kantaa HPV:tä. Ei se aina mene niin yksi yhteen.

Ja muistetaanhan, että herpes voi tarttua huulesta sukupuolielimiin, eli vaikka olisi vain huuliherpes, ei sillä saisi kosketella kumppanin sukuelimiä (tai suuta!). 

Yksi kumppani riittää hpv:n saamiseen, koska miehen kumppanilla tai tämän kumppanin kumppanilla ollut useampia seksipartnereita. HPV on eräänlainen ketjureaktio.

Vierailija
31/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Yksi kumppani riittää hpv:n saamiseen, koska miehen kumppanilla tai tämän kumppanin kumppanilla ollut useampia seksipartnereita. HPV on eräänlainen ketjureaktio.

Eli mies jakaa itseään sängystä toiseen ja tartuttaa samalla naisia. Kannattaa siis suosia neitsytmiehiä :)

32/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Nimenomaan. Ei siihen tarvita mitään panoalfoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi