Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te panoalfojen kanssa peuhaavat suhtaudutte siihen, että herpes ja kondylooma voivat tarttua myös kondomista huolimatta?

Vierailija
14.06.2016 |

Eikö yhtään huolestuta että saa viruksen ja vähennä nautintoa seksistä? Luulisi että yksiavioinen suhde olisi miellyttävämpi...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin olen halunnut tietää. Pettäjät mukaan vastaamaan kans!

Tosin luulenpa, että joidenkin mielestä tuo on niin yleistä, että "näpyt vähän niinkun kuuluu elämään", mitäs niistä.

On vaan suorastaan pöyristyttävää, millaisena jeesuksena ja suojelusenkelinä kondomia pidetään, vaikka tosiasiassa se ei peitä kaikkea, - hajoamisesta puhumattakaan. Koulussa tästä ei kerrottu ollenkaan, opetettiin vaan käyttämään aina kondomia.

Vierailija
2/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään listaan vielä HPV:n, joka siis voi aiheuttaa myös sitä kohdunkaulan syöpää (tämän takia naiset käyvät niissä papa-kokeissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään listaan vielä HPV:n, joka siis voi aiheuttaa myös sitä kohdunkaulan syöpää (tämän takia naiset käyvät niissä papa-kokeissa).

Kondylooma on HPV:n aiheuttama tauti.

Vierailija
4/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vastata jotain järkevää, mutta tajusinkin että harrastan seksiä tavismiesten kanssa.

Vierailija
5/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mun mieheltä herpeksen 10vuoden jälkeen. Oli ihan romahdus ja v*tun hirveetä.

Naurettavinta kun mies väittää että sillä ei ikinä munassa mitään oo ollu. Aina herpes vaan huulessa ja lääkärikään ei osannut sanoa, että koska olisi voinut tarttua. Jopa monta vuotta sitten ja stressi kuulemma puhkaisi.

No nyt vittu kärsin tästä helvetistä lopun elämääni saatana.

Ja ei, minä en ole ikinä pettänyt.

Vierailija
6/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondylooma on HPV:n aiheuttama tauti.

Niin on, mutta kondylooma on vain yksi HPV:n muoto, ja kyseinen näkyvä muoto ei kuulemma aiheuta sitä syöpää, vaan jotkut muut. Siksi ne kannattaa mainita asioina erikseen. Kaikki HPV ei ole kondyloomaa.

Vierailija
7/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne irtosuhteita harrastavat naiset on saaneet nuo taudit jo nuorena. Nykyään niistä on lähinnä kivaa levittää niitä muidenkin kärsimykseksi.

Vierailija
8/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

visvasyyläkin on pitänyt nimetä kondyloomaksi, ettei kuppaisille miehille ja naisille tule paha mieli. Kuka sitä nyt visvasyylää haluaa kantaa.

Vierailija
9/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä mitään sp-tautia tai minkäänlaista tulehdusta vaginassa, täysin terve ja hyvinvoiva pimppa.

Testeissä käyn vuosittain.

Tosin en mä ole kondomia käyttänytkään kuin kerran elämässäni, eli vanteella ajellaan.

Vierailija
10/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai yksiavioinen suhde on miellyttävämpi, mutta entä kun ei ole eikä löydä sitä suhdetta? Olen ollut sinkkuna v u o s i a ennen nykyistä suhdetta. Selibaatissako olisi pitänyt elää?

Elämään sisältyy aina riskejä. Jos otan aurinkoa nurtsilla niin voin saada puutiaisaivokuumeen. Ystävä meinasi viime viikolla törmätä hirveen. Ensimmäinen poikaystäväni vammautui autokolarissa. En elä holtittomasti enkä kehota muitakaan siihen, mutta en myöskään halua kaventaa elämääni pelkojen vuoksi.

Vierailija
11/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne irtosuhteita harrastavat naiset on saaneet nuo taudit jo nuorena. Nykyään niistä on lähinnä kivaa levittää niitä muidenkin kärsimykseksi.

Naisvihaa puhtaimmillaan. Lesbotko ne seksitauteja vain levittävät? Heteroseksissä nainen saa tartunnan aina mieheltä.

Vierailija
12/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joka lähtee aina viihteellä tuntemattoman miehen matkaan, ei ole saanut tauteja. Minulle pamahti avioliitossa sitten kaikki kerralla. Joten ihan turha minulle selittämään mitään yhdenillanjuttujen vaarallisuudesta. Avioliitto on kaikkein pahin.

Vierailija
13/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 12 lisää vielä. Noille haukkujille voisin toivoa samanlaista avioliittoa kuin itsellänikin oli.

Vierailija
14/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai yksiavioinen suhde on miellyttävämpi, mutta entä kun ei ole eikä löydä sitä suhdetta? Olen ollut sinkkuna v u o s i a ennen nykyistä suhdetta. Selibaatissako olisi pitänyt elää?

Elämään sisältyy aina riskejä. Jos otan aurinkoa nurtsilla niin voin saada puutiaisaivokuumeen. Ystävä meinasi viime viikolla törmätä hirveen. Ensimmäinen poikaystäväni vammautui autokolarissa. En elä holtittomasti enkä kehota muitakaan siihen, mutta en myöskään halua kaventaa elämääni pelkojen vuoksi.

Tämä on totta.

Itse olen ollut nyt kuusi vuotta sinkkuna, jonka aikana ihastunut muutaman kerran ja säätänyt joidenkin miesten kanssa näiden vuosien aikana.

Olen siis harrastanut seksiä useamman miehen kanssa, mutta ne jutut eivät ole kuitenkaan edenneet seurusteluun saakka.

Välillä olen ollut pari vuotta ilman seksiä, kerran vuoden jne., mutta jos on joku säätö ja seksiä saatavilla, niin toki minä nuorena ja viriilinä naisena seksiä silloin harrastan.

Jos olen tämän asian vuoksi joidenkin mielestä paska nainen, niin sitten olen.

Ei kiinnosta. :D

Vierailija
15/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä luulisi, mutta tänäänkin lueskelin ketjua, jossa teilataan naisen haluttomuus mennä sänkyyn viimeistään kolmansilla treffeillä. Kuulemma pitää mennä, jos mies on mukava ja kemiat kohtaa. Itse olen vähän eri mieltä....

Vierailija
16/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja 12 lisää vielä. Noille haukkujille voisin toivoa samanlaista avioliittoa kuin itsellänikin oli.

Olen "haukkuja", mutta en minä sinua haukukaan. Itseasiassa kohtalosi on niitä epäreiluimpia mitä ihmisellä olla saattaa. Oikeampi vastaaja tähän ketjuun olisi siis varmaankin puolisosi.

Vierailija
17/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

Itse olen ollut nyt kuusi vuotta sinkkuna, jonka aikana ihastunut muutaman kerran ja säätänyt joidenkin miesten kanssa näiden vuosien aikana.

Olen siis harrastanut seksiä useamman miehen kanssa, mutta ne jutut eivät ole kuitenkaan edenneet seurusteluun saakka.

Välillä olen ollut pari vuotta ilman seksiä, kerran vuoden jne., mutta jos on joku säätö ja seksiä saatavilla, niin toki minä nuorena ja viriilinä naisena seksiä silloin harrastan.

Jos olen tämän asian vuoksi joidenkin mielestä paska nainen, niin sitten olen.

Ei kiinnosta. :D

Ei ketään tässä ketjussa se kiinnostakaan ":D"

Kysymys ei ollut siveystasosi, vaan miten koet sen riskin, että saatat saada otsikossa mainittuja tauteja turvaseksistä huolimatta. Tiedostatko edes riskin ja miten suhtaudut siihen, jne.

Vierailija
18/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole ollut mitään. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin puhtaita ja tauteja voi tulla suhteen alussakin.

T. Tämän vuoden aikana 10 irtoseksikumppania, nyt hyvässä tulevaisuuteen tähtäävässä suhteessa

Vierailija
19/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi tarttuu jos käyttää kondomia? Siis huuliherpeshän kyllä voi, mutta siis muuten?

Vierailija
20/32 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä mainittuja tauteja voi saada muiltakin, kuin panoalfoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme