Valitseeko urheilullinen mies itselleen mieluiten urheilullisen naisen?
Haluaako atleettisen näköinen urheileva mies itselleen naisen joka on yhtä urheilullinen vai onko olemassa sellaisia miehiä joiden mieleen on enemmänkin nainen joka muutoin on hoikka ja pitää itsestään huolta muttei ole erityisen urheilullinen esimerkiksi olemalla punttimimmi tmv.?
Kommentit (77)
Monesti ihmiset haluaa jakaa kumppaninsa kanssa elämäntavan ja harrastukset, harvemmin oikeastaan mietitään ulkonäköä mitenkään ensisijaisena kriteerinä.
Hoikkuus ilman lihaksia on harvoin sporttisen miehen silmää miellyttävää.
Epäsuosittu mielipide: Mun mielestä on jotenkin outoa että moni salilla käyvä mies haluaa että nainenkin käy salilla punttaamassa, mun mielestä se on maskuliininen harrastus ja nainen voi ihan hyvin pitää itsensä timminä paremmin muillakin keinoilla ja paljon naisellisemmin.
Miehet ovat ihmisiä samalla tavalla kuin naisetkin, ja heillä on erilaisia mielipiteitä. Joku haluaa ja joku toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus ilman lihaksia on harvoin sporttisen miehen silmää miellyttävää.
Naiset voi näyttää naiselliselle ja sporttiselle ilman salitreeniäkin. Lihaksia tulee mistä vaan liikunnasta ja jos ei ole liikaa rasvaa siinä päällä, niin kyllä pitäisi näyttää timmiltä :)
Mulla on kokemusta maskuliinisista miehistä, jotka tykkää pehmeistä ja kurvikkaista naisista. Ei läskit tai lyhyet kuitenkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: Mun mielestä on jotenkin outoa että moni salilla käyvä mies haluaa että nainenkin käy salilla punttaamassa, mun mielestä se on maskuliininen harrastus ja nainen voi ihan hyvin pitää itsensä timminä paremmin muillakin keinoilla ja paljon naisellisemmin.
Oletko ikinä käynyt salilla ja nähnyt, minkälaiset ihmiset (naiset ja miehet) siellä treenaavat ja miltä he näyttävät? Kommentistasi päätellen et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä käynyt salilla ja nähnyt, minkälaiset ihmiset (naiset ja miehet) siellä treenaavat ja miltä he näyttävät? Kommentistasi päätellen et.
No kerro sinä kun on kokemusta
Ei tarvitse välttämättä olla sama harrastus eikä naisen tarvitse olla missään supertimmissä kunnossa todellakaan, mutta kyllä urheilullisuus yhdistää. Harva urheilullinen ihminen siis nauttii, että puoliso on kotona sohvalla sipsejä syövä ylipainoinen sohvaperuna.
Riippuu.
Osa haluaa vähän rehevämmän, muodokkaamman ja naisellisen, tää on yllättävän yleistä että lihaksikas mies haluaa muodokkaan/vähän pyöreän naisen.
Haluan naisen, joka pelaa mun kanssa videopelejä. Ihan sama käykö salilla vai ei.
T. treeniä takana yli 10v
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse välttämättä olla sama harrastus eikä naisen tarvitse olla missään supertimmissä kunnossa todellakaan, mutta kyllä urheilullisuus yhdistää. Harva urheilullinen ihminen siis nauttii, että puoliso on kotona sohvalla sipsejä syövä ylipainoinen sohvaperuna.
Oman kokemuksen mukaan treenaamaton kumppani muuttuu ennemmin tai myöhemmin passiivisaggressiiviseksi, kun oma saamattomuus alkaa hävettää. Sitten alkaa nälviminen, mitätöinti ja "terveysnazille" veetuilu, vaikka tämä ei olisi millään tavalla edes yrittänyt tyrkyttää omaa elämäntapaansa sohvaperunalle.
Eli kyllä: haluan treenaavan naisen. Ei tartte olla fitness-instabeibe, mutta kunnolla ja tavoitteellisesti on tehtävä.
Niin kai joka miehellä on oma naismakunsa ja sitä ei välttämättä määrittele se mitä mies itse harrastaa. Elämänarvot sitten asia erikseen eli onko tärkeää esim. yhteiset terveet elämäntavat tai synkassa oleva ulkonäkö tai joku muu.
Itse olen taiteellinen nainen ja haluan taiteellisen miehen. Ymmärrän hyvin, jos urheilullinen haluaa urheilullisen kumppanin.
Ei tosiaan ole mitään fitness-vaatimuksia naiselle. Tietysti haluan että nainen huolehtii itsestään eli joissain muodossa liikkuu koska se on vain niin tärkeätä terveydelle, esim. kävelyttää vaikka pitkiä lenkkejä koiraansa. Nainen joka ei välitä terveydestään/kondiksestaan yhtään on kyllä turn-off. Tällainen välinpitämättömyys ei lupaa hyvää. Selkärangaton tapaus voi pettää ja tehdä ties mitä.
Tutkimusten mukaan onnellisimmissa parisuhteissa miehellä ja naisella on suurin piirtein sama massa, mutta sen kompositio on erilainen. Jos tarkkailet asiaa huomaat, että monella urheilullisella miehellä on kaunis, pyöreä tai kurvikas nainen. Totta kai on myös miehiä, jotka pitävät luisevista tai lihaksikkaista naisita, mutta korkean testosteronin miehet yleensä valitsevat korkea estrogeenin naiset.
No ny koronaikaan on vähän outoa haaveilla jostain salimimmeistä koska ainaki itelläni jo 8 kk tauko - ja se kyl näkyy ja tuntuu, ja syy siihen on ihan terveys. Eli koronaterveystieto. :D
No aika harvoin naisen urheilullisuudesta on hyötyä kun ei kuitenkaan pysy lenkeillä mukana ellei ole joku huippu-urheilija
Esimerkiksi sinä mies joka käyt säännöllisesti salilla, niin jos saisit valita haluaisitko että naisesikin olisi yhtä kovassa kunnossa kuin sinä?